76.

429 17 3
                                    

"Kijk hoe mooi deze jou zou staan Youss" zegt Noor terwijl ze een mooie Nude lipstick met bijpassende gloss naast me lippen houd. "Jaa eigenlijk wel hè "zeg ik terwijl ik de lipgloss bekijk "maar hallo hij zou jou ook mooi staan bitch haal hem ook " lachend zoek ik op nummer dezelfde lipstick en gloss voor Noor zou kijken we nog verder in de Mac en rekenen we alles af. "Gaan we nog Zara ik wil een paar nieuwe broeken" zeg ik tegen Noor ze knikt instemmend en we lopen de Zara binnen in onze stad waar het zo maar dan ook zo druk is elke dag gewoon .

We lopen door de drukke mensen heen en gaan met de roltrap naar boven bij de nieuwe collectie vallen mijn ogen gelijk op een bruine Suède blouse die gewoon echt prachtig is . "NOOOR" zeg ik terwijl ik het bloesje met een big smile om hoog haal "zo mooi schat " zegt ze lief deze neem ik dus sowieso en weet gelijk hoe ik deze ga combineren met een grijze broek i love ittt. We kijken nog verder en Noor heeft een mooie legergroene lederen tasje gezien die ze graag wil hebben, met twee grote tassen vol lopen we lachend de Zara uit "wollah zeg je heel eerlijk ben nu al moe" zegt Noor terwijl ze gaapt ik kijk haar lachend aan en ben eigenlijk ook echt moe ik wou eigenlijk niet eens al naar de stad gaan alleen omdat Noor me mee sleepte en ik gewoon echt veel van haar hou om haar zin te doen anders zou ze me gek maken ahahaha.

We hebben besloten om naar Meram te gaan puur voor een gebakje en thee . We lopen de Meram binnen "wacht laat me me lipstick bijwerken bitch je weet die boys hier" zegt Noor terwijl ze graait in haar lv tas ik lach hoofdschuddend en kijk weg , we lopen de wc binnen en ik ga met mijn haar door mijn krullen heen spuit me onder met mijn favo luchtje en wacht nog op Noor want mevrouw is nog steeds bezig met haar 'lippen' zei is doodlachen miskiena ze denkt ze gaan hier haar hand komen vragen ofzo😂. We lopen beiden de wc uit en we ruiken naar hele parfumwinkel wanneer we ergens achter in plaats nemen zie ik al gelijk een groep jongens aan de shisha en zij hebben ons ook opgemerkt hyenasss en ze tikken elkaar aan en maken oogcontact . Als we aan tafel zitten komt er gelijk een jongen van ik schat 20 jaar oud de menu's brengen , Noor kauwt op haar kauwgum en speelt verleidelijk met haar haar en kijk de jongen aan in zijn groene ogen. Deze meid hè maar knap is hij wel hij heeft bruin haar , donkerbruin en een nette overloop ze ogen trekken de aandacht meteen.

Hij is echt zo'n typische jongen voor Noor ik pak de menu en open hem ik weet eigenlijk al wat in wil een gozlemer met Nutella en een muntthee . Ik zie dat Noor kauwgumkauwend nog achter zich kijkt en oogcontact heeft met de jongens achterin ik schop haar onder tafel want ik weet precies hoe die jongens zijn en hoe het hier aan toe gaat. "Weet je al wat je wilt schat ?" Vraag ik haar ik zie haar de menukaart scannen en ze maakt oogcontact met de jongen die hier werkt hij komt aanlopen "uhm ja dames kan ik jullie helpen ?" Zegt de jongen en komt verdacht dicht bij Noor staan en kijkt haar bijna met open mond aan als ze haar bestelling doet "jaa mag ik een Turkse thee 1 jus' d Orange en twee Baklava of hebben jullie niet een lekkere verse taart ofzo? Zegt Noor terwijl ze de jongen bekijkt van top tot teen. "Ik wil graag een muntthee en nummer 6 een gozlemer met Nutella " de jongen knikt kijkt ons beiden nog bedenkelijk lang aan en loopt dan weg ik onderdruk nog net een glimlachje voor ik nog echt stuk wil gaan hij is echt raar.

Perspectief Noor

Gewoon eng hoelang hij kijkt ik hoor de jongens achter hard praten en lachen over ene 'Yasmine ' uit west die viraal gaat door heel Amsterdam ze is blijkbaar een 'hoer' en word gexposed. Ik kijk hoofdschuddend weg "ja dame we hebben deze gebakjes als je even wil komen kijken" vraagt de jongen van achter de kassa waar alle zoetigheden staan . Ik knik maar wat en sta op wanneer ik naar de kassa wil lopen komt er een jongen mijn kant oplopen van de hoek van achter "wejow wejow " "ayemaaa wat een schoonheid " hoor ik een paar jongens zeggen ik heb een lach op mijn gezicht ik lach ze eigenlijk gewoon uit . En kies een gebakje uit ik heb gekozen voor een verse Coco's Ananas gebakje waar ik echt zin in heb al helemaal met lekkere chai thee.

Na slechts twee minuten lag de thee al op tafel ik stop het zakje honing die ik erbij heb gekregen in het heet water met de munt hmm heerlijk. Ik zie dat de gebakjes er ook bij komen en Noor bestelt al gelijk twee cheesecake stukken extra her favourite die zijn wel echt lekker hier moet ik zeggen . We eten onze taartjes gulzig op en praten verder tot we onderbroken worden ....

Youssra El A.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu