31.

996 55 19
                                    

Wat vooraf begon :

Ik moet niet eens naar wc maar ik moet gewoon even beseffen wat er de uren hier voor en nu allemaal gebeurd en ik check natuurlijk ook even mijn haar snel en ga met mijn handen door mijn krullen heen en schud ze daarna naar achter ook doe ik mijn lievelingsparfum van dit moment op namelijk Kenzo world ik spuit deze op en doe nog wat transparante lipgloss aangezien mijn lippen droog zijn maar ik heb alleen dit bij de hand , ik loop terug en ga weer zitten ik zie dat Dalal en Amina me die blik geven ik lach in mezelf ze zouden eens moeten weten...............

_____________

Ik ga weer zitten en zie dat Youness net zijn blikje Fernandes aan het openen is maar dit gaat fout want hij laat het blikje vallen over de tafel .

Hij kijkt me aan "ik ben echt lomp" lacht hij ik wil lopen naar de wc om papier te halen zodat de tafel niet gaat plakken en zie dat Youness ook net wou opstaan hij volgt me naar de wc en ik schrik omdat ik niet door had dat hij achter me stond ik pak papier uit de wc en ik zie hem naar mij staren . "Hoezo ben je zo mooi?" Vraagt hij me en staart me nog steeds lang aan. Ik weet niet wat ik hierop moet antwoorden eerlijk gezegd "idk " zeg ik snel en glimlach naar hem . "Gaan we weer zina?" Vraagt hij me ik knik en bloos omdat hij me zo noemt .

PP Youssra
Omgggggg hij noemt me gewoon Zina 😳...... en ik reageerde echt droog ......

We gaan weer terug zitten en Ik zie dat als Youness wilt gaan zitten Soulaimane naar hem knipoogt. "Zoozooo Youness Fixer" lacht Salah naar hem ik kijk hem droog aan alsof we hebben denk ik in me hoofd vind ik Youness leuk? Vind ik Youness leuk gaat er door mijn hoofd.......... ik weet het eerlijk gezegdt niet

"Youssra " Youssra" hoor ik en ik voel dat iemand me aan me hand trekt en het is Youness ik schrik uit mijn gedachten "Jaa?" "Waar was je met je gedachten " lacht Youness "niks " "niks" zeg ik en kijk voor me uit ik neem een hap van mijn wok die al een beetje is afgekoeld en prik nog een kleine garnaal op mijn vork , ik neem ook nog een slok van mijn drinken ik kijk om me heen de anderen zijn al klaar en zitten op hun telefoon ik eet snel mijn eten op en ik besef nu pas dat Youness ook al klaar is met eten . "Heheee " "eindelijk klaar kleine Youssra" lacht Soulaimane en gaat met zijn handen door mijn haar. "Wat gaan jullie nu doen?" Vraagt Amine terwijl hij verliefd Amina aankijkt die blozend wegkijkt . Youness loopt richting Shakir die al bijna bij de uitgang staat "'tis je gelukt he" fluistert Shakir "watte?" Vraagt Youness "haar snap" zegt hij "oh ahahaa jaa" lacht youness. En hij kijkt mijn Kant op waardoor ik snel weg kijk.

PP Shakir
Ik zeg Julie eerlijk Youssra was het meisje Julie denken zeker welk meisje? Wat praat deze? ...... Nou ik zei dat een meisje er voor mij uitspringt Dat is/was Youssra maar zei heeft alleen nog maar oog voor Youness wat ik ook snap ...... ik gun het hem wollah maar ik zeg jou eerlijk Youssra is echt Mooi Ma Sha Allah ik zou haar als de Mijne willen maar Youness gaat voor alles zeker voor een meisje hij is me Broo sinds Day 1 !!!!!! . Zeker na wat er gebeurde met Youness en zijn ex was hij koud zijn hart leek van steen hij had oog voor Niemand ....... Hij was zoo gebroken hij vertrouwde geen Enkele meisje Door Zijn ex had hij een slecht beeld over meisjes hij had geen intresse in niks of niemand maar nu Youssra in zijn leven is gekomen, of nou ja hij Kent haar nu maar een paar uur Maar ik zie het aan hem maar ik gun het hem wollah , maar ze heeft wel alles wat ik zoek👀. Ewa misschien heeft ze een lekkere vriendin die ik kan fixen...............

Shakir & Youssra
Of
Youness & Youssra

................

❤️

Youssra El A.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu