Wat vooraf begon:
Me broer kijkt me hoofdschuddend aan "hayekk veel dit" zegt hij "Ewa is toch ook voor jou niet alleen voor mij" zeg ik lachend .
"Yallah spring achterop snel anders halen we het gebed niet" zegt hij. We komen op
Tijd aan voor Het gebed het is best druk ik kom veel mensen tegen van de buurt. En ik glimlach naar ze allemaal sommige groet ik ook .
Na het gebed wacht ik mijn broer op en gaan we weer naar huis.__________________
Maandag 06.45
"RING" "RING" !! Mijn wekker gaat af ik pak mijn telefoon die naast mij op mijn nachtkastje ligt en ik zie dat ik veel berichten heb die beantwoord ik zo wel eerst wakker worden. Als ik geen eerste uur vrij heb of uitval sta ik Kwart voor zeven op zo heb ik genoeg tijd en dit red ik precies.-
Ik pak mijn outfit die ik al had klaargezet namelijk een zwarte broek met gaten en een basic Blauwe blouse die langener is van Achter.
Mijn haar maak ik nat en ik stop hier Haarcremé en Haarolie in . Het klinkt simpel en snel maar ik Ben heel lang bezig met mijn haar.
Ik maak mijn bed op en Vouw mijn Pyjama op .
Vervolgens loop ik naar beneden met mijn tas om te ontbijten , en ik had vandaag zit in een bolletje net Nuttela dus Ik pak wat ik daarvoor nodig heb.
Ook pak ik een pak met sinasappelsap uit de koelkast dit vindt ik altijd wel lekker in de ochtend.
Ik Ruim de tafel op en zet de spullen die ik heb gebruikt in de vaatwas. Ik pak mijn telefoon en Lees snel alles door. Ik maak een foto voor me reeks en Ik pak mijn Blauwe airforce jas omdat er vandaag , kans is op regen You Never Know
Ik pak mijn oortjes uit mijn tas en ik die mijn helemaal zwarte huaraches aan en ik zet het liedje Marwa loud - Billet op ik hou van Franse Muziek en zeker deze op dit moment Ik pak me sleutels van de schuur ik Sluit het huis af. En Ik pak mijn fiets en Ik fiets naar school , Op school aangekomen zet ik mijn fiets gaat en Bel Ik Noor die onderweg is in de bus omdat zij verder woont.
We kletsen over school en meer dingen.
En ik Wacht haar op op het station heb toch nog tijd. Mijn eerste les is Engels .Ik Krijg een appje van Noor dat ze wat later is de bus heeft Vertraging, ik kijk naar de tijd en zie dat ik nog een kwartier heb dus loop ik naar de Etos , dit is naast mijn school het is zes minuten lopen.
Aangekomen bij de etos. Loop ik naar het make up gedeelte , en koop ik een goude highliter van revolution . Ik Reken af en loop de etos uit en ik zie Anas een jongen die mij heel lang leuk vondt. Waarom op dit moment? "Hey" roept hij .
Ik probeer hem te negeren maar dat is iets wat niet lukt. Ik gun hem een glimlach en loop snel door, Ik voel mijn telefoon in mijn zak trillen, en kijk er op.
Noor- Hey schat , ik ben ongeveer over twaalf minuten op school. Ga maar alvast naar binnen ik zie je wel in de pauze.
Ik- Isgoed X
En ik stop mijn telefoon weer in mijn jaszak.
-
Voor de ingang van school zie ik een groepje Marokkaanse jongens rond de vijftien , zestien uit de vierde klas staan. Lelijk zijn ze niet maar ik heb niet echt behoefte aan een relatie. Wat zijn jongens deze tijd nog ? . Ik loop snel langs kijkend naar de grond. En voel hun ogen op mijn rug branden. "Ewaa zinaa mag ik je nummer?" Roept een jongen die volgensmij Adam heet. Het hele groepje kijkt me starend aan ik doe alsof ik niks heb gehoord en loop door , Ik hoor het groepje nog lachen .
Ik zat vandaag op school tot 16:00
😭Voorderest was het een normale dag niks bijzonders
...........
JE LEEST
Youssra El A.
RomanceLees alles over het leven van de Marokkaanse Youssra El Amrani. Youssra is een normaal meisje wat van alles mee maakt Haat , jaloezie , liefde , pijn veel stress. Ze woont in Amsterdam samen met haar beide ouders, en met een broer en een broertje...