Wat vooraf Begon:
We lopen langs de pyjama's en de Home accessoires door totdat we iets zien waar we alle drie zeker stil van zijn..........._______________________
"Neee dit kan niet" zegt Amina "Jaa miskiena" zegt Dalal en ik ? Ik sta met open mond te kijken hoe een meisje ik schat rond de zestienjaar mishandeld wordt door haar vriend in de winkel? Jaa letterlijk!
"Schaam jij je niet klootzak" zegt Amina . Amina altijd he maar dit is zo erg ze hyperventileert gewoon, "huuu waar bemoei jij je mee" zegt de jongen . Ik en Dalal kijken met open mond naar Amina die het meisje probeert te helpen.
Na zeker denk ik nog 10 minuten zinloos staren grijp ik al mijn moed bij elkaar en help het meisje overeind, er staat een heel groep mensen te kijken maar of ze helpen? Nee dat doen ze niet. Ik vindt dit serieus zo zielig miskiena die man moet zich schamen de jongen wordt meegenomen door een Nederlandse vrouw die hem hard aanpakt . Dalal kijkt letterlijk nog steeds met open mond nadat wat hier net gebeurd is. "Serieus Dalal" lach ik en tik haar aan "huhhh wat" brengt ze moeizaam uit haar mond. "Je staat letterlijk 20 minuten zo te kijken " en doe haar na . Ze lacht me zwakjes aan, ik zie dat dit haar echt aan het denken heeft gezet en ik beging gelijk met een ander onderwerp "eeey kijk deze beauty blenders deze zijn kapot goed" zeg ik en pak een pakje en steek hem de lucht in. " pak is twee van die" zegt Amina .
Zo lopen we nog wat door de primark ik ben geslaagd zo heb ik heel wat BeautyTools gekocht , maar ook pyjama's en kussens voor in mijn kamer.
We lopen de primark uit en besluiten een ijsje te halen om te praten over wat er net is gebeurd en het een beetje te verwerken.
We gaan zitten op een bankje ik heb drie bolletjes een met meloen en de andere twee koekjesdeeg echt mijn favoriet! Amina en Dalal hebben zoals gewoonlijk hetzelfde gehaald namelijk twee chocolade bolletjes en een smurfenijs hun halen dat serieus altijd, ik maak nog een foto voor snap . Terwijl we rustig ons ijsje op eten komt er iemand steeds dichter onze kant op lopen .........
...........
❤️
JE LEEST
Youssra El A.
RomanceLees alles over het leven van de Marokkaanse Youssra El Amrani. Youssra is een normaal meisje wat van alles mee maakt Haat , jaloezie , liefde , pijn veel stress. Ze woont in Amsterdam samen met haar beide ouders, en met een broer en een broertje...