Wat vooraf begon :
Ik zie dat Youness mij van mij krullen tot aan mijn schoenen scant "niet zo doen" lach ik "shoegameee" lacht Youness "we zijn weer goals hoor "lach ik en we kijken elkaar lang aan zijn mooie Lange gekrulde winpers en zijn mooie ogen kijken mij lang aan .__________________
We blijven elkaar nog even zo aanstaren , ik geniet van het moment omdat ik over twee dagen weer naar Amsterdam ga en ik dan werkelijk geen idee heb Hoelang ik hem ga moeten missen .....
Ik zie vanaf mijn ooghoeken de twee heksen langzaam aan komen lopen ze lachen en maken verschillende gebaren ik geef ze een gevaarlijke blik en negeer ze daarna "zo wat kom je doen?" zeg ik tegen Youness "mag ik hier niet zijn dan" zegt hij gekwetst shittt , ik had het anders moeten vragen jet klinkt nu zo ongeïnteresseerd ........ "nee ik bedoel wat ga je doen" verbeter ik snel en kijk naar de grond want ik voel en weet gewoon dat mijn wangen nu rood kleuren . "Zo met boys jij?" Vraagt hij terwijl hij zijn blikje opent en er een slok van neemt, zo gaat het gesprek verder...
PP Youness
Ik ben in gesprek met Youssra en ze is even de stad in gegaan en vertelt dat Amina en Dalal een soort van afgesproken hebben dat wij elkaar zouden ontmoeten vertelt ze ze kijkt weg en kleurt rood en damnn ze is dan nog mooier ......Ik voel mijn telefoon trillen in mijn zak , ik wordt gebeld ik pak mijn telefoon en zie Shakir staan ik gebaar naar Youssra dat ik echt moet opnemen en doe dit dan ook.
Ik kijk verveeld voor me uit terwijl Youness zit te bellen ik probeer mee te luisteren "Hewaa" hoor ik hem lachen daarna volgt "Jaa toch Jaa toch" waar zal hij het over hebben ....
Dalal en Amina zitten op het bankje recht tegenover ons lekker opvallend ik ga stuk alleen zei weer, ik app ze we hebben met ze drieën een groepsapp ik wil nu allemaal rare gebaren maken maar ik bespaar het ze en anders zou Youness me sowieso raar aankijken.
Ik app ze en scheld ze helemaal uit sommige dingen meen ik andere weer niet 😂.
PP Youness
Weetje tijdens dit telefoongesprek gaan er allemaal gedachtes mijn hoofd door over van alles en nog wat mijn hoofd blijft hangen bij Youssra ....
Weetje bedenk ik me net ?
Youssra woont Amsterdam ik Utrecht ik wil echt serieus met haar woorden gewoon snap je ik ben echt bereid en ga sowieso voor haar naar Amsterdam maar ik weet niet Hoelang ze hier nog blijft dus moet ik echt ff serieus met haar praten ik ga even mijn hart luchten wat ik al eerder had moeten doen maar beter ooit dan nooit toch ?
Ik beëindig mijn telefoongesprek ik zei maar wat ik was er niet echt bij en dat allemaal door mijn prachtige Youssra of nouja mijn ? Binnekort mineee ik stop mijn iPhone X in mijn zak en aarzel een Beetje .... wat gebeurt er toch met me die echte oude strakke Youness waar is die gebleven ? Hoe kan ik zo veranderen door een meisje ik val nooit voor meisjes nooit fuck hun alleen kgahbs die op geld uit zijn ze nemen je alleen voor de shine kijk maar naar Loubna allemaal herinneringen en gedachtes gaan door mijn hoofd ..... die bitch ze heeft me goed gespeeld maar niet alle meisjes zijn zo toch ? Neee Youssra is niet zo dat merk ik gelijk al , ik bewonder de bloedmooie Youssra van een afstandje en damnnn stylooo en gewoon alles klopt gewoon rondingen op de juiste plek Ewa het oog wil ook wat 😏......
Nu of nooit
Fuck it ik doe het gewoon
...............
JE LEEST
Youssra El A.
RomanceLees alles over het leven van de Marokkaanse Youssra El Amrani. Youssra is een normaal meisje wat van alles mee maakt Haat , jaloezie , liefde , pijn veel stress. Ze woont in Amsterdam samen met haar beide ouders, en met een broer en een broertje...