23.

1K 53 0
                                    

Wat vooraf begon :

Ik maak nog een foto voor Snapchat , en zie dat veel mensen me hebben toegevoegd ook een paar via telefoonnummer terwijl bijna niemand mijn nummer heeft vreemd...... De film begint en Amina haar popcorn is al bijna op ahahaaa vreetzak ! De jongens achter ons praten hevig en we horen letterlijk alles van wat ze zeggen en kijk Dalal aan. "Jaa man Hij deed echt biggie " "Jaa billah op pleintje ook kwam hij met neppe Nike vest" horen we achter ons . Ik en Dalal houden letterlijk onze lach in.

____________

We proberen ons te concentreren op de spannende
actiefilm wat moeilijk gaat , aangezien de jongens achter ons die luid en met gebaren praten . Al amina haar eten is op "wejooow dikzak" lacht Dalal "de film is pas kwartier bezig he" zeg ik "Jaa dus" zegt Amina terwijl ze haar tweede fles icetea opdrinkt en de fles binnen No time op heeft . Lachend schud ik mijn gezicht en richt mijn blik op het scherm.

Achter de jongens is een heel stuk vrij omdat er een groep mensen verkeerd zaten. Ik pak mijn powerbank uit mijn tas je kent het wel als je telefoon 15% is. "EEEY MAG IK HEM NA JOU LIVEEESAVER MIJN TEL IS 5%" roept Dalal . Een Nederlands gezin voor inslijpt geïrriteerd naar achter ."wat" zegt Dalal tegen de jongen die bij het gezin hoort en pakt wat popcorn uit mijn bak . We richtten ons weer op de film en Amina zit snaps te maken ik ga stuk .

-

Ik voel dat iemand mij aantikt en draai mij om . Het is een van de jongens een jongen van ik schat 14 jaar met stijl naar achter haar en fel groene ogen . Ik merk dat ik staar en kijk snel weg , "Uhh Jaa ik wou vragen of jullie misschien bij ons willen zitten"zegt de Marokkaanse jongen stotterend . Ik voel dat Amina en Dalal me aankijken en wachten op me antwoord. Blijft zitten gaat er door mijn hoofd . Amina onderbreekt mij "Uhh Jaa Isgoed" zegt ze tegen de jongen en kijkt mij en Dalal aan om te kijken of we akkoord gaan ik knik en kijk naar de grond omdat de jongens ons aankijken. Amina pakt haar tas en loopt naar achter gevolgd door Dalal. Ik raap mijn spullen bij een en ga achter zitten de achterste rij achter. "Ey boys moeten we ons niet voorstellen" zegt een jongen met zwart opgescheerd haar en blauw groenige ogen. De jongens knikken instemend en Ik pak mijn telefoon uit mijn zak. Ik zit naast een jongen wat ik zelf niet wou maar Dalal en Amina gingen snel naast elkaar zitten waardoor ik hier nu dit ."kijk app" zeg ik tegen Amina en feed haar een dodelijke blik.

"Nouu ewa ik ben Salah ben 16 jaar aniffauwsss" zegt een jongen met een bril en krullend haar , hij draagt een zwarte spijkerbroek met daarboven een witte dsquared shirt en een blauwe stone island jas erboven .Lelijk is hij niet , zeker niet. Maar tegenwoordig wat is liefde? Niks is real Mensen zijn op verkeerde dingen uit het draait niet meer om innerlijk alleen uiterlijk deze tijd. Ik heb Niks tegen liefde en ben niet op zoek komt het mijn kant op dan komt het mijn kant .

"Fakka ik ben Younes ben 17jaar , jaa wat willen Julie weten " lacht hij. Een best knappe jongen met diepe kuiltjes en mooie volle lippen hij heeft bruin haar dat stijl is en naar de zijkant is gekamt met gel hij draagt een grijze Nike tech broek en daar boven een witte Phillip plein Tshirt en een Bruin cremé achtige parajumper die het afmaakt . Styloo wel hoor denk ik in mezelf , hij lacht naar me en zijn kuiltjes komen te voorschijn ik kijk snel weg .

" ik ben Shakir ben 17 jaar en mij insta is Shakir_020 " zegt een wat langere jongen met Een pet op maar je ziet onder zijn pet zwarte krulletjes te voor schijn komen. Hij draagt een Marokko trainingspak waardoor je zijn gespierde benen goed ziet "Deze gooit gelijk ze insta" zegt een van de jongens" en lacht .

Er zijn nog twee jongens die zich moeten voorstellen een van de jongens kijkt mij al de hele tijd scannend aan en ik doe alsof ik niet merk en zit op mijn telefoon ik app Amina die twee stoelen van mij vandaan zit .

Ik- BITCHHHHH ZOMAAAR LAAT JE MIJ NAAST DIE JONGEN ZITTEN😭😭
Amina- aan het typen.......
Amina - je vindt gewoon leuk ik zie aan je😉😉😈😈.
Ik- we gaan zien straks ik wou niet eens bij hun komen zitten Hmara jij zei Jaa ik wou nee zeggen!!!!
Amina- heb je die jongen gezien?
Ik- wie ? En kijk Amina aan met een vragende blik

.............

❤️

Youssra El A.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu