Wat vooraf begon:Besluiten we om te gaan slapen aangezien we morgen naar de stad gaan ik Loop samen met Dalal naar de badkamer een verdieping hier beneden we lopen stil en proberen geen harde geluiden te maken
Omdat iedereen al slaapt alhoewel Anouar was net nog online maaar okeeee........ we poetsen onze tanden en lopen rustig weer de trap af naar boven we blazen de kaarsen nog uit en gaan slapen.___________________
10.00
Door het licht van de zolderkamer wordt ik wakker niemand is nog wakker ik besluit om ze zo wakker te maken ik reciteer ayat ul kursil en maak snel een GoodMorning foto voor Snapchat, en maak Dalal en Amina voorzichtig wakker. "GoodMorning schatjes" zeg ik ze slapen echt schattig maar ze moeten wel echt beginnen met opstaan. Als ik als uitslaper nu al wakker ben kunnen hun dat ook.Na meerdere pogingen hun wakker gemaakt te hebben zijn ze na ongeveer zeven keer wakker "Finally " lach ik. Amina slaapt nog verder. "AMINAA YALLAH ZIED" roep ik net iets te hard merk ik ze schrikt wakker "tranquil goyaa tranquil goyaa tranquil " zingt ze en draait zich om . Ik laat haar nog vijf minuten liggen en maak haar dan nog een keer wakker , Dalal is iniedergeval wel al wakker "GOODMORNINGGG" roept ze blij . "GoodMorning schatje " zeg ik terug se glimlacht en staat op en maakt haar bed op ik help haar hier bij en vouw mijn dekens op .
We wassen ons gezicht en lopen de trap af naar beneden. Het ontbijt staat al klaar 😍.
We ontbijten en ruimen af. Als we klaar zijn met opruimen loop ik naar de badkamer hier poets ik mijn tanden en was mijn handen , ik loop naar de zolderkamer van Dalal en Amina en pak mijn kleren en ga mij omkleden .
Dit is mijn outfit voor vandaag👇.
Aangezien ik logeer bij mijn nichten had ik een basic outje meegenomen. Ik besluit om mijn haar los te doen en doe hier een beetje olie in en daarna wat cremé dat ik in mijn droge krullen stop. Ik Krul mijn wimpers en doe nog een beetje vaseline op. "IK BEN KLAAAAAR" roep ik door de kamer . Ik zie Dalal omkleden en Amina die luie koe zit nog in haar pyjama "AMINA YALLAH KLEED OM HOOR WE GAAN NIET WACHTEN OP JOU" Roept Dalal . Amina kijkt ons echt scheef aan en stopt haar telefoon in de lader en gaat eindelijk ook omkleden.Ik pak mijn telefoon erbij ik check mijn insta en maak Eem foto voor mijn reeks ik zet ook een liedje op van Josylvio.
Ik check mijn tas of ik mijn ov enzo bij heb, en gelukkig had ik hem bij me . Na jaren is Amina klaar en Dalal is bezig met haar wenkbrauwen Mijn tante brengt ons naar De stad aangezien we naar de bios gaan en nog wat gaan winkelen in Utrecht .
Na ongeveer een uurtje is iedereen eindelijk klaar ik stap de auto in ik stop nog even snel een kauwgumpje in mijn mond Amina zit voorin en ik en Dalal achter Amina verbind haar telefoon en zit het geluid helemaal op 100 en zet Lartist, Alrima- Zone op en zingt keihard mee , Ik en Dalal gaan helemaal stuk en maken nog wat snaps .
Aangekomen zet mijn tante ons af ik groet haar en we spreken een tijd af om Hoelaat ze ons ophaalt we gaan naar de film rond 16;00 en het is nu half 1 kort om genoeg tijd om te winkelen . We lopen de Zara in en ik kijk bij de tassen .
Kijk een keer hoe goals Amina en Dalal zijn gekke outje👇.
Amina en Dalal gekke goals alhoewel Amina is iets langer maar dat maakt niet uit .
"WEJOOOOW WEJOOOOOW DEZE IS FUCKING MOOI!" Roept Dalal . Dalal is echt gek he maar dat maakt haar echt zo leuk ze schaamt zich voor niemand. "Dalal we zijn niet alleen in deze winkel" lach ik "duhhhh hun boeien mij niet" zegt ze en staat voor de spiegel met een shirt in haar hand . "KOM PASSEN" roept Dalal weer . Iedereen kijkt om , "ewaaa hayek Dalal " lach ik terwijl ik beschamend naar beneden kijk echt iedereen heel winkel kijkt. "Safii niks bijzonders draai jullie nek " roept Dalal. Ik en Amina gaan helemaal stuk hee, we lopen naar de paskamer en hier past Dalal een shirtje met parels er op best schattig op zich ik maak nog even een foto voor een spiegel en zet dit op mijn verhaal .
Het is nu nog niet spannend maar geloof me dat komt nog😉
...............
❤️
JE LEEST
Youssra El A.
RomanceLees alles over het leven van de Marokkaanse Youssra El Amrani. Youssra is een normaal meisje wat van alles mee maakt Haat , jaloezie , liefde , pijn veel stress. Ze woont in Amsterdam samen met haar beide ouders, en met een broer en een broertje...