15.

1.2K 60 1
                                    

Wat vooraf begon:

Bij mijn tante aangekomen belt mijn vader aan en ik zie gelti Fatima al blij voor de deur staan. Ik groet mijn tante natuurlijk en geef de bos bloemen aan . "Aaahw schatje dat had niet gehoeven " zegt mijn tante en bewondert de bloemen , ik glimlach en neem plaats op de bank mijn broertje geeft de chocola aan mijn tante ik wacht rustig op de bank en kijk nog wat op insta ( dat moment Waneer je wacht dat je je lievelings nicht ziet)😂.

_____________________

Nadat ik mijn tante heb geholpen met dingen klaarzetten en klaarmaken drinken we nog wat Marokkaanse Ne3 Ne3 thee en daarbij de niet vergeten lekkere Marokkaanse koekjes.

We kletsen nog wat en praten wat bij met mijn familie want heb ze zeker al een aantal maanden niet gezien en rond een uur of twee maken we ons klaar om naar buiten te gaan om wat te wandelen op Koningsdag . Ik loop mee met Dalal en Amina mee naar boven en doe voor de spiegel wat lipgloss op en spuit nog mijn parfum bij .

Dalal werkt haar wimpers nog bij en Amina maakt haar tas klaar en stopt hier wat lippenbalsem etc in na een kwartier zijn we klaar ik zie mijn ouders en mijn tante al hun jas aan doen perfecte timing ik doe ook mijn schoenen aan en mijn jas die ik open laat.

Buiten aangekomen lopen we wat rondjes op verschillende pleintjes het is super druk maar dat is meestal zo we besluiten om met mijn hele familie ergens wat te gaan drinken op een terrasje we gaan buiten zitten ik Dalal en Amina zitten natuurlijk bij elkaar en we bestellen alle drie een koude icetea met ijsblokjes aangezien het nu al 23 graden ofzo is, Ik klets nog wat bij met mijn tante en oom en met de rest van de familie.

Na de vaste disscussie (over wie er betaalt) Lopen we het terras af ik werk mijn doorzichtige lipgloss bij en zo lopen we nog wat rondjes en staan we nog wat bij een optreden.

"Mijn schoenen doen pijn" zeg ik tegen Amina "watt?" Zegt amina op een harde toon we proberen door het geschreeuw uit te komen .

Eindelijk na een Paar uurtjes thuis te zijn thuis? Nouja mijn Nichten hun huis achhh tis gewoon mijn tweede huis 😂..... help ik mijn tante weer in de keuken we gaan visbastilla eten en mijn tante versiert het nog daarna beginnen we aan het toetje klaar te maken.

Als ik klaar ben in de keuken zit ik nog in de woonkamer met mijn ouders en praat nog wat met hun over van alles en nog wat daarna loop ik naar boven naar Dalal en Amina hun kamer helemaal boven een hele grote maar vooral mooie zolderkamer.

Ik kom bij hun op bed zitten , we kletsen nog bij over vandaag en ik check mijn telefoon zo app ik nog wat met Noor en heb over een paar dagen afgesproken met Noor My BestFriend cause i miss herrr😭..

Ik ga samen met mijn nicht Dalal ook nog live op insta , na ongeveer een halfuur boven hebben gezeten voel ik mijn telefoon trillen het is Anouar mijn oudere broer die mij facetimed ik klik op het groene knopje en hij zegt dat we gaan eten bruhhh daaarvooor FaceTimet hij me helemaal hij trekt nog wat gekke gezichten waarna in helemaal stuk ga daarna hangt hij op en lopen we de trap af naar beneden om te eten ik heb hongerrrr( Waneer niet eigenlijk) maaaarjaaa Ramadan is Coming In Sha Allah😍!

..........

❤️

Youssra El A.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu