Wat vooraf begon:
Ik check voor de zekerheid me tas nog en Jaa ik hen alles bij. " en Himran weet je al waar je heen wil of wat je wil doen" vraag ik mijn broertje terwijl ik mijn hand naar hem uitsteek voordat hij zomaar oversteekt . "Jaa Youssra je ziet er mooi uit" zegt hij en glimlacht naar me , okee hij kan wel lief zijn 😍.
"Aahw dankjewel lieverd" zeg ik en knuffel hem , "en Ojaa Youssra ik wil een ijsje eten met aardbeiensmaak" zegt mijn broertje ik lach naar hem en glimlach .Zou Youssra Salim weer tegenkomen ?
___________________________
-Aangekomen na twaalf min lopen ofzo bij de ijskraam . "Himran hoeveel bolletjes wil je?" Vraag ik , " drie bolletjes als dat mag" zegt hij schattig . "Tuurlijk mag dat schatje" zeg ik zie je ik kan ook wel lief zijn ..... we lopen de ijskraam binnen "hallo mevrouw " zeg ik op een vriendelijke toon . "Hoi weten jullie al welke smaak Julie willen en hoeveel bolletjes? Zegt de vrouw en glimlacht naar Himran .
Die mij nu aankijkt , "Uhh Jaa ik wil drie bolletjes als dat mag " zegt hij verlegen "tuurlijk mag dat weet je al welke smaak anders kan je hier kijken welke smaken we allemaal hebben " en ze wijst naar het glas. "Jaa Uhm me zus gaat eerst ik kijk nog even" zegt hij snel . "Jaa ik zou graag twee bolletjes willen een koekjesdeeg en een mango" zeg ik en Lach. "Ojaa ik weet welke smaak ik wil " zegt Himran "mag ik drie bolletjes van u in de smaken aardbei banaan en chocola ? " zegt Himran . "Jaa zeker hoorntje of bakje ?"vraagt de vrouw "ik zou graag een bakje willen " zeg ik "en ik hoorntje " zegt Himran snel en kijkt naar de grond aahw Ze3ma verlegen en ik moet lachen .Lopend onderweg naar de speeltuin eten we onze ijsjes op . Ik maak nog snel een foto van Himran met ze ijsje en stuur dit naar mijn moeder , Himran wou nog naar zo'n speeltuin bij ons in de buurt met schommels dus daar gaan we nu heen .
Ik app nog wat mijn moeder en zet mijn telefoon weer terug in mijn tas.
We lopen het weggetje op bij de speeltuin zie ik een jongen in de verte met zwart haar denk ik maar ik zie het niet duidelijk .
Wat als ik Salim zou tegen komen?
Me broertje zijn ijsje is al op mijne nog niet, mijn broertje rent naar de glijbaan en praat nog wat met andere kinderen terwijl ik nog rustig genietend van mijn ijsje loop koekjesdeeg met mango is echt lekker !
Ik zit op een schommel en check mijn insta nog en app nog wat met wat vriendinnen en stuur nog een foto voor me reeks. En ik let op mijn broertje natuurlijk die tikkertje met wat andere jongens speelt , Ik zie een jongen vanaf de overkant van de straat oplopen maar ik let er niet echt op en speel een spelletje op mijn telefoon .
Niets vermoedend.........
PP Salim
Ik loop met mijn kleine zusje Sabrina naar buiten naar de speeltuin omdat ze graag naar buiten wou en ik natuurlijk geen nee kon zeggen tot dat ik een meisje van ver al zie zitten op de schommel kijkend op haar telefoon . Is dat wie ik denk dat het is ?
.............
JE LEEST
Youssra El A.
RomanceLees alles over het leven van de Marokkaanse Youssra El Amrani. Youssra is een normaal meisje wat van alles mee maakt Haat , jaloezie , liefde , pijn veel stress. Ze woont in Amsterdam samen met haar beide ouders, en met een broer en een broertje...