54.

897 35 0
                                    

Wat vooraf begon:
Ik loop naar benden en pak een koud blikje red bull de onderla van de koelkast is helemaal vol met blikjes ik en Soulaimane zijn verslaafd je weet toch ik zie Soulaimane zitten achter zijn MacBook "wat is planning" zeg ik en open het blikje "ik weet niet Hamza komt zo " "oh ai rustig " zeg ik Waneer ik wil vertrekken ik pak nog snel de sleutels van mijn mat zwarte Vespa sprint en rij hard weg .

____________

PP Kenza
"Yallah je gaat me nu alles alles zeggen" zegt Nisa terwijl we net klaar zijn met de lezing , het was een best interessante lezing en ik wou hem zeker niet missen ik vind lezingen over mijn geloof Islam altijd gewoon super interessant over de profeet etc dus ben ik altijd de eerste die aanwezig is bij dot soort lezingen en ga ik meestal met mijn goede vriendin Nisa dus .

"Wacht " zeg ik en loop door de gang uit "nee niks wacht ik was heel gebed en lezing stil je zegt me nu" zegt ze een tikkeltje te hard en ik zie twee vrouwen ons Geïrriteerd aan kijken , waardoor we gelijk schieten in de lach .

"Luister Nisa zo leg ik alles goed goed uit misschien zien we hem dan kan je hem ook gelijk zijn " sis ik en loop rustig en kijk goed om me heen of ik deze knappe mysterieuze jongen zie .

Nisa is stil en kijkt met me mee terwijl ze natuurlijk geen idee heeft hoe hij er uit ziet maar Jaa dat noemen we Best friend love hhhh. Ik ken Nisa al echt lang en zij is serieus My day one . We doen alles samen en ik zeg je eerlijk ik heb ook alleen haar en mijn familie nodig wat zeg ik? Zij is familie.

Het is een tijdje stil totdat Nisa mij hard aantikt "kijk deze knapperd" zegt ze en gebaart naar inderdaad een best net uitziende jongen die langs loopt en ons lang aankijkt "wat kijkt hij lang kill" zegt Nisa en kijkt hem vies aan "Ewaa misschien omdat wij hier als junks staan" Lach ik "Jaa klopt maar dat maakt niet uit " ik pak mijn telefoon en app wat met Youssra over hoe ze aangekomen is enzo pfff ik mis haar nu al en zij mij ook dat weet ik zeker ahahaa .
"Wejoow " zegt Nisa en gebaart met haar ogen naar een jongen die voor de deur staat "ssst stop doe niet opvallend dat is hem" "zeg Wollah neee" sist ze ik kijk haar verbaasd aan en begin te lopen anders is het te opvallend en dat is laatste wat ik wil ik kan de jongen nu zonder dat hij het opmerkt goed bestuderen hij heeft mooie ogen die gelijk opvallen en een prachtige lach dat zag ik gelijk . Hij kijkt mijn righting op en Ik kijk snel weg .

"Wejoooow Waarom komen altijd die mooie jongens bij jou " fluistert ze ik moet lachen Nisa is een pracht meisje van Turkse afkomst maar als ik Met haar ben Vergeet ik gewoon dat ze Turks is ze gedraagt en voelt zich Marokkaanse ahwhaa .

Ik kijk nietsvermoedend op mijn telefoon en open wat snaps , "WEYEMAA HIJ KOMTT DEZE KANT OP" zegt Nisa iets te hard waardoor ik mij zelf gewoon rood voel worden Ik kijk op van mij telefoon en hij komt inderdaad deze Kant op .

"Nog sorry van daar net he " zegt de jongen en staat voor mij en Nisa "uhh geen probleem hoor " zeg ik snel en kijk naar beneden "wat is je naam als ik vragen mag " Zegt hij en krabt schattig achter zijn oor ik zie dat hij verlegen is wat hem nog schat tiger maakt en zijn kuiltjes he als hij lacht daar praat ik niet eens over oefff perfect gewoon .

"Kenza " antwoord ik snel en zie dat de jongen oogcontact maakt waardoor ik hem in zijn mooie ogen moet blijven aan kijken nog even en ik verdrink ze3ma verliefd Enzo AHAHAHA .

"Mooie naam " zegt hij en Ik blijf hem nog steeds aankijken "ik heet Amine" zegt de jongen "oh mijn neef heet ook zo" zeg ik , Ik voel dat ik staar en kijk weg Nisa knijpt me in mijn arm en het dringt nu pas tot me door shhhhitttt kijk wat zeg oh zo heet me neef ook .. wie zegt dat nou ? Hij denkt sowieso scan deze .

"Himran ik ga douchen ja ga maar spelletje op iPad spelen" zeg ik mijn broertje en leg alvast de spullen klaar voor als ik de douche uit kom . Ik loop de douche in en laat de warme stralen over mijn lichaam en natte krullen gaan .

Youssra El A.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu