55.

845 33 0
                                    

Wat vooraf begon :
Ik zie gelijk veel meisjes die niet mijn volgers zijn ook naar de live komen en zie ene Dina en verschillende andere namen opduiken en ik zie Youness nog van zijn kapsalon eten "je gaat dik he " lach ik en film weer mijn krullen ahaha "we weten wel dat Je krullen mooi zijn prachtig gewoon" grijnst hij .

________________

PP Tarik
Ik zet mijn auto op slot en loop de lounge binnen hier om de Hoek in oost.

Ik loop de lounge binnen Met soufiane achter mij en hoor mijn naam van alle kanten "Tarik " "Tarik " ik negeer het en bestel "een shisha Appel mint snel" zeg ik emotieloos en reken af , Ik neem plaats en de shisha wordt afgebracht en voor mij klaar gemaakt Soufiane zit tegen over mij en is druk aan de telefoon met zaken uit Frankrijk die afgehandeld moeten worden . Er loopt een meisje mijn richting op Met hoerige kleding en los hangende krullen ze zet wat rode lipstick op en komt naast mij zitten en raakt mij gelijk aan overal.. "Tarik" fluistert ze en speelt Met mijn broek , Ik zeg niks en staar voor mij uit . "Ik heb je gemist babey " fluistert ze in mij oor "is dat zo " zeg ik en speel Met haar krullen ze ruikt lekker en draagt een kort rokje Maar ze is enkel alleen een hoer ze begint me ruw te zoenen ik ga er in mee

Ik Ben toch al dom bezig , ik ben op het punt in mijn leven niks boeit mij meer..

Niks .

Soufiane is nog aan de telefoon hij lacht enkel en kijkt mijn richting op en gebaart naar achter, achter is een kamer en Je weet wel wat daar gebeurt.

Ze raakt mijn geslachtsdeel aan en bijt op haar lip en trekt me mee naar achter waarna ze me uitkleed en zelf ook haar rok uit doet en Je weet wel wat daarna gebeurd is ..

Pp Kenza
Ik ga naar de keuken in de Moskee en Zie hier wat boys van de buurt Karim , Omar en nog een paar die ik wel gewoon ken ik ga zitten op de bank in de kamer Met Nisa en de jongens komen druk de kamer binnen Langs de klapdeuren en lopen naar de keuken Ik kijk verveeld om mijn telefoon en begluur de jongens van achter mijn iPhone heel voorzichtig en zie ook Amine daar , de mysterieuze jongen die tegen mij aanbotste daar net .

Ik hoor ze praten en Ik kijk lachend Nisa aan ze praten namelijk best wel hard en we Horen letterlijk elk woordje precies gewoon en ze zijn van plan om na3 na3 thee te maken ik ga stukk niemand van hun boeit mij behalve Amine hij heeft iets aparts gewoon wat ik nog nooit bij een jongen heb gezien .

"Waar ligt de suiker dan?" Hoor ik ze hard overleggen en zoeken door de kastjes ik en Nisa gaan letterlijk achterin helemaal stuk een van de jongens draait zich om hij heeft een Bekend gezicht Maar ik Kom even niet op wat zijn naam is of van waar ik hem ken maar dat doet er niet toe lelijk ? Is hij niet maar hij is net zoals de meeste jongens deze tijd gewoon raar . "Inplaats van lachen weten jullie misschien waar de suiker ligt ?" Vraagt de jongen en hij kijkt mij verdacht lang aan "oh gevonden" zegt Amine en pakt het uit de onderste la de jongen lacht enkel en draait zich weer om en leggen alvast bekers klaar "Ze3ma hun gaan thee maken " lach ik en fluister ik zacht tegen Nisa die helemaal los gaat en de jongens snapt . "Ee waar ligt Na3 Na3 (munt) dan?" Vraagt Omar een jongen die hier woont en zoekt overal "hebben ze dat niet hier " lacht hij en onderzoekt wat kastjes "weet een van jullie niet waar het ligt ?" Vraagt Amine als ze het echt niet kunnen vinden en kijkt mij diep in mijn ogen aan . "Misschien in de koelkast " antwoord ik en ga goed zitten "oh Saff Chokran ( oh Isgoed bedankt )" antwoord hij vriendelijk en zet het gas wat lager ik fluister "hij is sowieso goede man " tegen Nisa "Jaa toch gaat hij voor je koken" lacht ze "sst 3andek ze horen ons " zeg ik en geef haar een klap "oh oh Jaa ssst" lacht ze weer ik kan haar gewoon niet serieus nemen .

-

Ik zie dat de jongens gewoon de mist in gaan met die thee van hun en kijk lachend toe ze doen gewoon alles fout terwijl ik misschien elke dag Marokkaanse thee moet maken voor gasten alles maar daarvoor ben ik ook een meisje ahahaa.

"Kenza kan je ons niet helpen die thee moet wel lekker worden " Vraagt Karim bijna smekend "Jaa sta op en help ons " zegt Omar "luister ze is jullie hondje niet je moet eerst lief vragen" grijpt Nisa in en schenkt Omar een vieze blik. Ik sta op "wacht wacht a amateurs schuif" zeg ik en gebaar dat ze weg moeten met mijn handen .

Ik sta achter het fornuis en zet als eerst het gas ietsje hoger en was de Na3 Na3 (munt) nog eens goed en leg het er weer in ik laat het koken en voeg wat suiker "doe meer" zegt Karim gelijk "wil je suikerziekte Welle?" Vraag ik en ga stuk ik zie dat Amine goed kijkt naar hoe ik het doe ik schenk voor hun de glazen in en zet het op een dienblad voor hun "oke hier ik heb geen zin meer je kan nog suiker doen als je wil " zeg ik en geef hun hun thee ik zie uit mijn ooghoek dat Nisa mij snapt en ontwijk haar camera "wifeymaterial hoor " grijnst Omar . Ik reageer er niet op en kijk Amine snel aan en zie dat hij ze kaken op elkaar spant je ziet ze kaaklijn nu hayekk goed wajooww ik kijk snel weg en neem weer plaats naast Nisa "Chokran (bedankt ) nog he" bedanken ze mij vriendelijk "is niks " zeg ik en voel dat Nisa mij aantikt "Ey je vriendje is boos he" sist ze en ik zeg "wat wie?" "Je man daar" gebaart ze Ze3ma onopvallend ik stoot haar en kijk snel weg.

"Ee hoe kan die thee zo lekker zijn wejoow " zegt Samir zo'n jongen die er zomaar bij gekomen is en schenkt voor zichzelf in de boys gebaren naar mij en de jongen knipoogt snel maar sneaky naar mij Nisa gaat helemaal stuk "zag je dat " zeg ik en knipoog ook zogenaamd "wat gaat hij hier de mooiboy spelen " lachen we samen .

"Meisje" zegt een van de jongens "welke zijn 2 " zegt Karim en kijkt van mij naar Nisa "kan je het zien?" Vraagt ze daarna gelijk "haar haar " zegt de jongen weer "e je bent onduidelijk " zegt Nisa geïrriteerd en Rolt Met haar ogen "zij die naast jou " Zegt hij en wijst mij duidelijk aan . Nisa Tikt me snel aan "kijk Amine " fluistert ze zacht Ik kijk hem gelijk aan en hij kijkt echt als of hij die jongen zo in elkaar kan slaan.

Ik kijk de jongen niet begrijpend aan "ja jij Kom is mee " Zegt hij gewoon ik antwoord met "hoezo " en kijk naar Nisa die de jongen vies aan kijkt.

"Waar moet ik komen eigenlijk " vraag ik "gewoon hier gang " gebaart hij ik vind het raar maar sta toch op en loop Met hem mee .

Ik loop achter hem en voel de ogen van Amine gewoon op mij branden zo die is jaloers .

Aangekomen op de gang kijk ik de jongen vragend aan "Jaa?" Zeg ik en wil gewoon snel weg ik voel mij niet op mij gemak alleen met hem "Jaa boys van plein loeren op je " zegt hij als of het de normaalste zaak is "hoe bedoel je ?" Vraag ik direct .

..

Youssra El A.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu