63.

918 38 29
                                    

Wat vooraf begon :
Met een grote tas vol eten en drinken lopen we de aula binnen en nemen plaats waarna ik een zak m&ms open, en begin te eten "dankjewel he je regelt me altijd precies dit had ik nodig " zeg ik met mijn mond vol . "Eet eet " zegt Noor lachend en pakt een blikje uit haar tas.

________________

"Youssra"

Nog voordat ik naar boven kan kijken , kijk ik in de mooie ogen van Salim .

Salim ? ........

Salim , Jaa Salim ik kan niet weg kijken en heb oogcontact hij kennelijk ook niet omdat hij nog wordt nageroepen door ze docent maar toch blijft kijken . En zo sta ik oog in oog met Salim zo'n drie minuten zonder iets te zeggen , maar onze ogen zeggen genoeg ze praten gewoon met elkaar😂. Ze docent komt boos aanlopen en roept hem na "Salim terugkomen nu " hoor ik de vrouw wat boos zeggen "ik ben je hond niet " zegt Salim en doet wat hij wil hij gebaart iets en loopt toch weg , "Ohmygod Youssra klaar " zegt Noor en geeft me een klap ' My crazy ASS BestFriend doet dit altijd ' "Jaa Noor?" Zeg ik geiriteerd .

"Ik zag het ik zag het die blik hoe hij kijkt naar jou is abnormaal wauw jullie zijn zo schattig " zegt ze en ze straalt "nee Youness " wil ik zeggen maar ze laat me niet praten "Youness ?" Lacht ze "Youness boven Salim dat gaat niet kijk hoe mooi Salim is word wakker" zegt ze en zie haar lachen . "Innerlijk Noor innerlijk " zeg ik enkel en doe wat lipgloss op ,

Verschillende gedachtes gaan er door in mijn hoofd..

Youness? Youness gaat echt wel boven Salim wie is Salim ? Eerst niks van je laten weten en nu komen doen als of er niks is gebeurt echt een zieke man dan denkt Noor dat ik nog voor hem ga kiezen .. waar Was hij al die tijd Volgensmij met ze andere meisjes .

Ik schud deze gedachtes weg Pff .

"Volgensmij begint je les zo " zegt Soumaya lachend met haar handen vol boeken "huh serieus ? En waar is jou tas " vraag ik Soumaya met haar handen vol
Boeken "boven " zegt ze en loopt snel door ik lach naar haar en ga ook de trap op met Noor achter mij .

PP Kenza
Ik ren de trap af naar beneden pak nog een flesje fuzetea uit de koelkast en sluit af . Met mijn telefoon nog in mij hand en mij tas om mijn schouder loop ik de straat uit , en ga wachten bij de bushalte mijn bus komt over 4 minuten ik sta ongeduldig te wachten en app nog wat met vriendinnen terwijl ik Manar bel zie ik mijn bus al aankomen zoals elke ochtend zit hij vol mensen en is er weinig plek , ik zie nog een plekje tegenover een jongen met zijn laptop in de hand en neem plaats tegenover de jongen .

Ik zit tegen het raam aan en pak mijn powerbank en houd deze vast in mijn rechterhand en zoek het draadje van mijn oplader in mijn tas , en sluit deze aan mijn oplader is altijd half leeg als ik het huis verlaat vraag me niet hoe .

Na een klein kwartiertje in de bus gezeten te hebben , stap ik uit en loop richting mijn school ik zie al veel bekenden en glimlach naar ze .

Ik loop snel door "Dag Kenza " hoor ik de conciërge zeggen ik groet hem en ga direct naar mijn kluis , mijn kluis is een en al chaos gewoon echt een rwina . Al ruim ik het nu op is het straks weer een troep het is gewoon chaotisch en niet opgeruimd maar ik pak wat dingen eruit en leg er ook weer spullen in met mijn tas loop ik naar de wc waar ik voor de spiegel ga staan en mijn handen was ik pak mijn goude highliter van Kiko en breng deze licht aan en doe wat mascara op .

Youssra El A.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu