Wat vooraf begon:
Over een halfuur moet ik op school zijn dus spuit ik wat parfum op, Vandaag doe ik mijn lievelings luchtje op namelijk die van Burberry. Na die opgedaan te hebben look ik naar beneden doe ik mijn moncler zomerjas aan en mijn vans ik pak mijn oortjes alvast uit mijn tas want ik diets naar school ongeveer twaalf minuten niet Zolang dus maar ik hou gewoon van Muziek en zet Niska- Salé op , ik groet mijn moeder en pak mijn fiets uit de schuur en ik fiets naar school.
________________________________
10.10
Precies op tijd aangekomen op school iets wat niet dagelijks gebeurt. Aangekomen in de gang loop ik naar mijn kluis om wat Boeken te pakken ik leg mijn tas op de grond en moet op mijn tenen staan om bij mijn kluis te komen ( jaa wat moet je als je net 1,60 bent en je kluisje helemaal boven is) . Ik pak net iets uit mijn Kluis als ik hoor dat mijn naam geroepen wordt "YOUSSRAA !" Ik draai mij om en zie Noor staan "hey schat" zeg ik "HOIHOI!" riep noor.
"Waarom schreeuw je iedereen kijk naar je niet 100 jij he" zeg ik lachend. " duhhhh ik zie me bestie weer wat denk jij dan heb je gemist" Lacht noor. Noor is mijn allerbeste gekke vriendin alleen Helaas zitten we sinds vorig jaar niet meer bij elkaar in de klas , We hadden teveel Rwina gezet. Eigenlijk Weet ik nog steeds niet waarom we niet meer bij elkaar in de klas zitten, Maar ewajaa we zien elkaar sowieso wel dagelijks en in pauze's . " Maar ik moet naar mijn les schat" zeg ik . Ik heb gym Elke dinsdagochtend gelukkig een uurtje maar en geen blokuur wat ik wel op de vrijdag heb. "Jaa ik ook ik hen duits ik zie je straks denk ik nog wel of in de pauze" zegt noor , Ik knik en geef haar nog snel een knuffel voor dat de bel gaat.-
12:10
Eindelijk de bel gaat voor de pauze ja net gym en biologie te hebben gehad ik loop naar mijn kluis om mijn gymspullen er in te doen was dat vergeten en om mijn boeken te wisselen en loop dan naar de aula. Waar ik al gauw Noor zie staan zittend op een stoel op haar telefoon met oreo's en een zak redband in haar hand echt een vreetzak zei he. Ze ziet me ook en geeft me een blik dat ik moet komen zitten , dat doe ik ook ik pak een stoel van een tafel waar allemaal luidruchtige jongens zitten kijkend naar een of ander filmpje nou ja ze kijken wel geconcentreerd ze merken het vast niet. Ik kom naast Noor zitten " Wil je snoep hier" zegt ze ." Nee ik hoef niet dankjewel" zeg ik "ik weet dat je wil ik ken jou langer dan vandaag" zegt ze . Ze kent mij veel te goed en ik pak een snoepje uit de zak en kijk mee op haar telefoon en zo kijken we wat snapverhalen en kletsen nog wat tot dat de bel gaat , ik groet Noor en loop naar mijn les ik heb wiskunde.
😩Na net op tijd binnen te zijn geef ik Meneer Nijssen een hand. "Jaa Youssra kom snel zitten" zegt hij . Ik gun hem een vieze blik en doe wat hij zegt . Ik haat wiskunde sowieso al en deze man hee maakt het alleen maar erger. Ik pak mijn wiskunde spullen maar merk dat ik mijn boek ben vergeten . En de regel bij deze rare man is dat je naar aula of media moet en je ouders een mail krijgen , Is toch menselijk één keer iets vergeten nee daar denkt deze man anders over.
Zoals altijd maakt hij een controlerondje en komt hij bij mij aan , zijn adem heeee Wow "Jaa heb jij alles bij ik zie geen boek heb je die nog in je tas of hoe zit het pak hem erbij" zegt hij . Ik kijk hem lang aan en zeg dan "nee meneer Nijssen ik ben mijn boek vergeten " . "Jaa Youssra je weet de regel pak je spullen maar en ga naar de mediatheek of aula ga maar leren voor de toets die we donderdag hebben en je weet het he mail naar ouders" zegt hij . Ik pak mijn spullen en stop dit in mijn tas ik pak mijn jas en kijk hem nog even lang aan en doe daarna de deur hard achter me dicht. Ik hoor nog wat jongens uit me klas roepen, Maar ik negeer het .
15:10
Na voor mij een lange dag ben ik eindelijk uit! Ik pak mijn fietssleutel alvast uit mijn jas en loop naar de fietsenstalling . Ik voel mijn telefoon trillen en heb een berichtje van mijn moeder.Mama❤️- Wil je voor mij naar de Albert Heijn? En een pakje pasta kopen voor vanavond? Je weet waar pinpas ligt . Shoukran benti X
Ik - Isgoed mama❤️!
Na dat ik het berichtje heb gelezen pak ik mijn oortjes en zet boef - Sofiane op en fiets naar huis .
Thuis aangekomen, Doe ik mijn schoenen uit en loop snel naar boven. Ik pak mijn moeders pinpas en loop daarna naar mijn kamer ik kijk nog even in de spiegel ik doe wat lipgloss op en spuit Victoria secret Amber Romance op deze ruikt zo lekker😍! Daarna loop ik naar beneden ik pak snel mijn Adidas slippers en loop naar de Albert Heijn wat zo'n zeven minuten van mijn huis is.
Aangekomen in de Albert Heijn loop ik gelijk naar de pasta gedeelte en pak wat ik nodig heb. Bijna bij de kassa aangekomen zie ik een knappe Marokkaanse jongen ik schat hem zo rond de 16,17 jaar .met mooie lange wimpers en zwart kort haar MashAllah. Hij draagt een psg trainingspak en glimlacht naar mij ik kijk snel naar beneden. Hij is wel knap ik geef toe maar jongens zijn niet te vertrouwen.Hij steekt zijn hand naar mij uit . "Hey ik ben Salim en hoe Heet jij" ik voel dat ik bloos en kijk snel weg , " ik heet Youssra " zeg ik snel en kijk gauw weg . "Doei ik moet gaan zeg ik en zwaai naar hem " "doei misschien tot ziens" zegt hij en glimlacht naar mij . Ik voel dat hij nog naar mij kijkt., aangekomen bij de kassa draai ik me nog snel om maar ik zie hem niet meer ik reken af en loop terug naar huis denkend aan wat er net gebeurde .
😍
Is Youssra in love?PP Salim
Zij he die Youssra zij moet de mijne worden ik moest haar nummer vragen.Thuis aangekomen . Zet ik de pasta in de keuken pak ik een blikje icetea uit de koelkast en ga zitten op de bank en bel ik Noor ik moet haar even spreken cause she is My BestFriend and i miss her .
Noor- Hewaa
Youssra- ....
Noor- hewaa
Youssra- jaaa
Noor- wat is met jou?
Youssra- Ey bitch kom FaceTime i miss You
Noor- aahw ik jou Isgoed ik bel jou nu nu nu
........Ik FaceTime met Noor en ondertussen ben ik mijn haar aan het uitkammen , Wij bellen sowieso elke dag een keer over van alles en nog wat
...............PP Youssra
Ik denk nog steeds aan hem... ik krijg hem niet uit mijn hoofd salim😍PP Salim
Volgende keer als ik haar zie vraag ik gelijk haar insta of nog beter haar nummer haar stem he zij maakt mij gek .................
JE LEEST
Youssra El A.
RomanceLees alles over het leven van de Marokkaanse Youssra El Amrani. Youssra is een normaal meisje wat van alles mee maakt Haat , jaloezie , liefde , pijn veel stress. Ze woont in Amsterdam samen met haar beide ouders, en met een broer en een broertje...