- 00.32
"Soo jij bent wel een hele knappe dame " zegt een jongen die me van top tot teen bekijkt en me dan diep in me ogen kijkt terwijl hij zijn lippen likt . "Wat is jou naam prachtige dame als ik vragen mag" zegt de wat getinte jongen . Ik kijk hem vies aan en wil weer terug lopen "ik vroeg je wat schat" zegt hij nu en kijkt op zijn telefoon de looks heeft hij wel hoor hij draagt lv schoenen met een dsquared broek en daar boven een stone island hoedie zijn mooie huidskleur het lijkt wel of het licht geeft zo mooi dat krijg je niet al zon je elke dag in Marokko of ben je wekelijks te vinden in de zonnebank als nog geen interesse. Ik hoor nog wat jongens dingen roepen maar negeer het ik kijk het restaurant door geen spoor van Noor ook niet op onze plek waar zal ze zijn? Ik kom toch net van de wc of? Vergis ik me raar dit alles ..
Zuchtend kijk ik op mijn mk horloge en zie de jongen me bijna kwijlend aan kijken en me gedachtes gaan gelijk naar de Illies in Marokko nu ik er aan nadenk aan de mooie herinneringen die ik elk jaar weer mee neem van Marokko wat mis ik het toch .. ik kan wel huilen serieus. Wil echt weg rot kikkerland heb alleen maar school en het houd niet op . Pff zoveel dingen die ik moet doen hier die ik allemaal in de zomer in mijn mooie vaderland vergeet ik kan niet meer als ik eraan denk wil ik nu gewoon nu de eerste beste ticket boeken en weg voor drie weken kon dat maar .. ik ga het met mijn vader er over hebben voor de eerst volgende vakantie even weg .
Ik schudde me weg van deze gedachtes bij het voelen van mijn trillende telefoon in mijn handen , ik had het niet eens door was zo diep in me gedachtes ik zie dat Noor mij 3 x heeft gebeld en gelukkig zie ik Noor weer zitten aan onze tafel . Ze lacht naar me met een blik die veel zegt . "Hmm wie is die lekkerding naast je hij kijkt lang he👀"
Ik heb de gekste , leukste en beste vriendin .hoofschuddend loop ik lachend naar haar toe en laat de jongen radeloos en zonder antwoord achter "bitch " zeg ik terwijl ik onze tassen verschuif "jij bitchhh maar wie was dat man" zegt Noor terwijl ze zich zelf lachend bekijkt via de camera van haar telefoon . "Ik zie je gelijk met mooie jongen ik kom nog net rustig van wc " ahahaha nooooor lach ik en begin haar het verhaal te vertellen de jongen zoekt nog steeds oogcontact zag ik al vanaf mijn ooghoek ik kijk hem even aan en richt me dan op Noor ik zie hem nog gebaren maken "omg youss je bent gek hij is HAYEK lekker" zegt ze en kijkt hem van achter mij langs van top tot teen aan "hij is lang man eig " zei ze en beet op haar lip , klopt hij is inderdaad lang zeker zo'n 1,86 hij zou eigenlijk PERFECT passen bij Noor nu ik me inbeeld "ja knap zeker voor jou ja " zeg ik terwijl ik met me haar speel . "Je vind hem niks " zegt Noor zuchtend "ff serieus yousss kijk naar hem" zegt ze terwijl ze breed glimlacht "is al om een beetje lipgloss op te doen , "hier jij ook "zegt ze terwijl ze de kiko lipgloss in mijn handen drukt . Ik lach vanbinnen zij is echt gek en de grappigste zekerrr weten.
Ik bekijk mezelf via Noor haar telefoon en zie er wel oké uit ik breng de Nude lipgloss aan over mijn volle lippen en zet me haar nog een beetje goed "oeh la la voor mij zo mooi toch " zegt Noor "voor jou altijd babe" zeg ik terwijl ik knipoog precies op dat moment komt de jongen die hier werkt om te vragen of alles 'naar wens is' wanneer hij wegloopt knipoogt hij verleidelijk en opvallend naar Noor "hmm Noor iemand heeft je op het oog" zeg ik lachend terwijl ik overdreven knipoog naar haar zo lachen we samen en neem ik een slok van mijn warme thee .
Ik maak wat snaps van mijn mooie vriendin Noor en bekijk Insta een beetje .
Perspectief Noor
Ik voel de ogen van die knappe jongen branden op onze tafel en kijk nietsvermoedend gewoon op mijn telefoon die ene jongen he😩 zeg je eerlijk is een topper hè ahaha ik vind hem wel wat hebben alleen Youssra weet niet idk maar hij is wel schattig gewoon ook op de manier hoe hij kijkt ik zie hem soms wel kijken maar kijk dan gauw weg ." ja alles is naar wens hoor" zeggen ik en youssra beiden gelijk wanneer de ober langs komt wanneer hij net terug wil lopen knipoogt hij gericht naar mij en zag dat hij ook wat wou zeggen maar twijfelde ik zei zonder wat te zeggen blozend naar Youssra . "Nordin neem tafel 2 bestelling is op " hoor ik nog vanaf de keuken . Hmm Nordin dus hij ziet er zeker niet verkeerd uit maar is eerder cute dan echt knap een nette jongen van ik schat 18 jaar oud . Vooral zijn mooie zware stem blijft hangen ik merk en youss vertelde me dat hij vanaf het begin tot nu we hier zijn wel erg lang kijkt en heb het zelf eigenlijk ook door terwijl Youssra hem eigenlijk uitlacht omdat hij best wat foutjes maakt met bestellingen in het restaurant houd ik me lach in terwijl Youssra hem gewoon uitlacht waar hij bij staat .
Terwijl ik mijn chai thee opdrink en nog een hap van mijn cheesecake neem zie ik iemand de zaak binnenlopen die ik echt niet wil zien al gauw hoor ik "Noor wat doe jij hier" achter me en begin al kotsneigingen te krijgen alleen bij het horen van deze persoon zijn stem .
Wie zou het zijn ?
Morgen weer school helaas😢😢.
.............
JE LEEST
Youssra El A.
RomanceLees alles over het leven van de Marokkaanse Youssra El Amrani. Youssra is een normaal meisje wat van alles mee maakt Haat , jaloezie , liefde , pijn veel stress. Ze woont in Amsterdam samen met haar beide ouders, en met een broer en een broertje...