Wat vooraf begon :
Ik zet mijn Vespa voor de deur en de deur wordt opengemaakt door mijn moeder "salaam wouldi (hallo mijn jongen) " zegt ze en staat vrolijk in de deur opening en ik ruik het eten al mijn moeder is geen keukenprinsses gewoon keukenkoning jongeee wat Weet jij van dat😳.
Ik geef haar een Kus en loop direct naar boven waar ik mijn spullen in mijn kamer gooi en gelijk ga douchen aangezien ik net hard heb getraind ik en Shakir Hebben gewoon geklaard vandaag .
_______________
Ik ga zitten op Dalal haar bed en open WhatsApp en Klik gelijk op Youness zijn achtergrond wat een jongen met je kan doen pff.
"Youssra hoe ga je doen als je weer in Amsterdam bent " hoor ik Amina vragen ik ga goed zitten op het bed en kijk weg ik denk even Nergens aan en moet denken aan Salim aan Noor aan iedereen en schud mijn hoofd Weet je misschien moet ik het gewoon laten .. ik weet het niet meer Maar ik geef niet op . "Ik weet het echt niet" zeg ik geforceerd en kijk Amina strak aan , we praten hier samen nog wat verder over "Je weet dat Youness gewoon naar jou komt he " lacht Dalal "3andekk Anouar he " lacht Amina ik lach Jaa zo gek is Youness wel wollah hij komt gewoon naar mijn school alles.
Bij het woordje school schiet Salim mijn gedachtes binnen waardoor ik bijt op mijn lip . Ik en Salim zijn klaar zeg ik mij zelf , Ik Weet dat gewoon .
Hmm Youssra Weet je dat zeker?
"We zullen wel zien alles Met makteb" zegt Dalal daarna verstandig en verwijdert haar make up aan haar kaptafel .
Ik trek een snelle trainingspak aan en ga zitten op de rand van mijn bed en ga door mijn haar heen ik denk na over alles pff. Die douche heeft mij goed gedaan ik voel mijn spieren nog steeds samentrekken een steek gaat door mijn been ik negeer het en pak mijn fitness tas waar mijn vitamines In liggen Ik neem er drie in en ga daarna liggen op mijn bed ik open WhatsApp op mijn iPhone en blijf Hangen bij Youssra , Ik app haar .
Youness- schatje kan je FaceTime wil jou zien😘.
Pff Youssra ik sluit mijn iPhone zonder op antwoord te wachten en open weer een blikje Energy is nodig .. mijn telefoon gaat en ik zie een inkomend facetimegesprek van Youssra ik neem natuurlijk gelijk op en ga goed zitten ik lach en zij ook ze straalt gewoon wejoow haar krullen he pshhhh..
Ik zie haar en hoor achter haar Dalal en Amina "hewaa" lach ik en ze draait haar camera en zie hun zitten ze zwaaien hhhhh. We praten verder over alles en nog wat , totdat het gaat over als ik weer naar Amsterdam vertrek In Sha Allah ik ga goed zitten en speel met mijn krullen en kijk hem intens aan hij ziet er echt goed uit had ik jullie al een foto van Youness laten zien 😍???
Foto Youness 👇
JE LEEST
Youssra El A.
RomanceLees alles over het leven van de Marokkaanse Youssra El Amrani. Youssra is een normaal meisje wat van alles mee maakt Haat , jaloezie , liefde , pijn veel stress. Ze woont in Amsterdam samen met haar beide ouders, en met een broer en een broertje...