35.

1K 55 0
                                    

Wat vooraf begon:
Ik blijf de jongens precies zo aankijken en leg mijn milkshake neer en doe mijn jas uit .

De angst is van de jongens hun gezicht af te lezen je ziet het gewoon ook op die van Youssra wat ik niet wil ik wordt snel boos deze Kant mag zij niet van mij zien , maar ik Doe het toch Ik kan er niet tegen........

_______________

PP Youssra

Ik zie dat Youness zijn kaken strak op elkaar zet , hij kijkt boos voor zich uit met boos bedoel ik echt boos hij kan zo iemand vermoorden maar zijn kaaklijn is nu damn goed te zien ........

Ik geef de jongens een paar rake klappen ik hoor Youssra gillen maar negeer het ik heb gewoon agressieproblemen altijd al gehad ...

Ik wordt gewoon heel snel boos , heb cursussen lessen gehad en al die shit maar niks werkt ook om dit soort redenen kom ik vaak in de problemen op mijn oudere scholen vechte ik zo wat elke dag met iedereen die ook maar iets te lang keek of gewoon iets te stoer doet , ik vechte eigenlijk gewoon om niks . Ik heb mijn ouders daar veel pijn mee bezorgt geschorst van 3 scholen is niet niks en zowat als ouder elke dag op gesprek komen omdat je zoon weer iemand in elkaar heeft geslagen . Alleen Soulaimane snapt me maar ja daarvoor is hij ook mijn oudere broer .

Ik voel twee handen op mijn schouders en draai me in een flits om het is Soulaimane "dacht je echt dat ik je dit alleen laat doen " lacht hij . "Kom hier a zwimpie" lacht hij en geeft een van de jongens een rake schop waardoor hij gewoon zo hard met ze hoofd tegen de tafel komt zelfs ik voelde die en zo gaan we gewoon verder de jongens hebben geen schijn van kans wij twee zijn te sterk .....

"YOUNESSS STOP ALSJEBLIEFT" hoor ik Terwijl ik een van de jongens die wil opstaan op de grond gooi en hem blijf schoppen.

"YOUNESSSSS " hoor ik weer ik kijk naast me en zie Youssra staan ze trilt gewoon man a sahbi dit is het laatste wat ik wil ze is gewoon bang voor me ik Zie het ze kijkt me angstig aan en trekt me weg naar zich toe "savi is genoeg " zegt ze en ze trilt gewoon nog steeds zelfs die prachtige volle lippen wat doet ze toch met me ..... Die lange wimpers en prachtige ogen kijken me lang aan , we kijken elkaar lang aan en zeggen niks dat hoeft ook niet dit heeft geen woorden nodig onze ogen spreken gewoon ...

Ik zie dat de jongens snel proberen weg te rennen , ik wil ze uithalen maar Youssra houdt me tegen "laat het gewoon " ik kijk haar lang aan en doe wat ze zegt .

We gaan weer rustig terug zitten zonder een woord te zeggen ....

-

"Zozooo vechtertje " roept Amine . Youness kijkt emotieloos voor zich uit .

Ik zit naast hem en zo echt graag willen weten waar hij nu aandenken hij geeft geen kick niks zijn ijsje is ook helemaal gesmolten .

PP Youness

Nee man wat heb ik gedaan wat voor eerste indruk is dit ..... dat gaat alleen maar door me hoofd ik ben gewoon snel jaloers dat is ook de ding waarom mijn relaties het nooit lang volhouden maar met Youssra is dat anders als ik haar heb , heb ik alles zij is mijn alles mainnnn zij is alles gewoon 😍. Als ik aan haar denk moet ik gewoon glimlachen ik zie dat ze me verliefd aankijkt , oef die ogen die lippen zij maakt mij gek gewoon alles ze kijkt verlegen weg en zit aan haar lange krullen die tot haar kont komen wauw wat doet zij toch met mij .... ik ken haar nu pas een paar uur maar dit is niet normaal ik heb dit nog nooit gehad je weet toch ik ben niet echt van de meisjes altijd MOB ..... maar deze kan ik echt niet skippen .

"Gaan we " zegt Dalal en pakt haar tas en spullen terwijl ze op haar telefoon kijkt .

"Saff Isgoed " antwoord Shakir haar en Shakir kijkt ons aan en wenkt dat we gaan , Ik sta op en pak mijn lipgloss en telefoon en stop de lipgloss in mijn tas mijn telefoon hou ik bij mij en app mijn moeder nog even . We lopen de mac uit ik loop achter met Dalal met Shakir en Youness voor ons En de rest daarvoor Shakir tikt Youness aan en Youness kijkt lachend naar achter , ik kijk Dalal aan en we lachen terug. Voor de mac praten we nog even en daarna lopen we onderweg naar station het is al best laat ik kijk op mijn horloge "HAY HAY MICHAEL KORS HORLOGE JE GAAT DIK HE " Roept Salah hard . Ik kijk hem lachend aan "AHAHAHAHA SALAH NIET SCHREEUWEN IEDEREEN KIJKT WE ZIJN OP STATION HE " Lach ik en geef hem een speelse klap en ga naast Youness lopen die me helemaal scannend aan kijkt . Ik kijk Ze3ma weg als of ik het niet door heb en ga op mijn telefoon "HC HE" 😳. Lacht Shakir ik kijk hem boos aan en hij blijft lachen "is mevrouwtje boos ?" Gaat hij verder ik kan mijn lach niet inhouden en ga helemaal stuk en probeer nog steeds hem boos aan te kijken "saf saf je ben niet hc " zegt hij en kijkt me lang aan "Hmmmm" antwoord ik hem "je moet alleen hc zijn voor andere jongens voor mij niet " zegt hij en kijkt me serieus aan . Ik knik maar wat en we lopen door

.................

❤️

Youssra El A.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu