6.

1.8K 88 0
                                    

Wat vooraf begon:

Salim is op zijn telefoon bezig en zit op de schommel naast mij, "salim" zeg ik hij kijkt gelijk op en glimlacht "je zusje is echt mooi MashAllah!" Zeg ik hij lacht "dankje" zegt hij

"Ik app je nog" zegt hij en lacht en je ziet ze kuiltjes zoo goed hee.
Ik glimlach naar hem en ze zusje en zwaai naar die kleine schattige Sabrina .

PP Salim
Ik vind haar wel echt leuk man wat moet ik doen?.....

Salim- Ewa
Rida- fakka
Salim- Wats gaande?
Rida- rustig man bro
Salim- ik moet je spreken ..... drie uur bij mij thuis .

PP Rida ( goede vriend Salim)
Ik merkte al dat er iets met hem was laatste paar dagen Salim is in love .... laatste keer was lang geleden.

Rida- heeft ze geen goede lekkere vriendin voor mij man bro?
Salim - ahahaa
Rida - wat broo?
Salim- niks

...........

Zaterdag 17:00
Weekend gaat snel , alleen Salim heeft mij nog niet geappt 😕.
Zal hij het druk hebben? Wat zal hij nu doen?

...

Ik loop naar mijn kamer en pak mijn douchespullen en badjas want ik ga douchen , Na dat ik mijn spullen heb gepakt leg ik ze klaar in de Badkamer.

Ik begin met Het wassen van mijn haar dit duurt het langste , na conditioner doe ik een haarmasker met arganolie in mijn haar dit werkt altijd voor mijn bos krullen.

Na een halfuur of langer gedoucht te hebben ga ik mijn gezicht scrubben en doe ik masker op wat ik kwartier laat intrekken of langer .


Na dat ik mijn haarmasker heb uitgespoeld en mijn gezichtmasker heb afgewassen ga ik mijn lichaam insmeren met een bodycremé van lancôme die heet La vié Est Belle , wat betekent Het leven is prachtig dat is het ook ! Dat laat ik intrekken dan trek in mijn pyjama aan en ga ik op mijn telefoon berichten checken en ik heb een whatsapp bericht met een bigsmile lees ik het bericht van een nummer wat nog niet in mijn contacten staat dit kan maar een iemand zijn? Salim! Ik sla hem gauw op in mijn contacten en beantwoord hem

Salim- Heey
Ik- hoi
Salim- ik ben echt moe
Ik- ga dan slapen😂.
Salim- Nee ,want ik ga zo nog naar buiten met mij niffo's
Ik- zo laat nog?
Salim- Jaa waarom?
Ik- nee gewoon het is laat
Salim- ik ga heus niet met een ander meisje praten hoor als dat het is.
Ik- nee ahahaaa dat zeg ik ook niet, mag wel
Hoor ik bepaal niet over jou
Salim- ik praat met jou dat is meer dan genoeg.

Ik lach natuurlijk als een gekke naar me telefoon

Is dit het begin van iets? .............

Zo praten we nog wat verder over school
Tot dat het tijd is voor het isha'a gebed en ik ga naar de badkamer en doe woedoe. Waarna ik vervolgens het gebid verricht en een stukje uit de Quran lees.

Daarna val ik in slaap ik weet best vroeg maar ik ben echt moe.

........

Zondag 09:30
Ik wordt langzaam wakker door het licht van mijn raam. Het is zondag op zondag ga ik meestal naar de Moskee dit doe ik dan ook ik pak mijn mooiste khimaar uit de kast en denk in mezelf one day inshallah! Ik reciteer nog een stukje uit de Quran ik maak mij klaar en dan loop ik naar beneden .

-
Het ontbijt staat al klaar namelijk croissantjes en ik pak wat j'us d orange uit de koelkast, en ik begin aan het ontbijt.

Daarna loop ik terug naar boven om mijn tanden te poetsen dit doe ik altijd na het eten. Weer beneden aangekomen pak ik mijn zwart witte Adidas superstars omdat ik die mooi vindt passen bij mijn zwarte Khimaar. Dan roep ik mijn broer "ANOUAR" "KOM JE NOG?" Hij brengt me altijd met de scooter omdat de dichtstbijzijnde moskee toch wel ver is om te lopen of fietsen en mijn ouders zijn bij mijn oma samen met Himran.

Hij rent naar beneden en heeft een trainingspak van paris saint germain aan zie foto👇

Hij rent naar beneden en heeft een trainingspak van paris saint germain aan zie foto👇

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Hewaa kleine" zegt hij lachend . "Ik ben niet klein" zeg ik zogenaamd boos. "Ben je boos kleine" zegt hij weer. "Jaa want ik ben niet klein" zeg ik ik probeer me lach in te houden. "Ojaa Anouar kunnen we langs de Albert Heijn we komen er toch langs?" Zeg ik . "Wat wil je van de Albert Heijn Bolle?" Zegt hij "ik ben niet klein of bol" zeg ik luid. "Bijdehand Welle " zegt hij lachend en schud met ze hoofd.

-

We vertrekken precies op tijd voor het Gebed. En ik spring achterop mijn broer zijn scooter , Hij stopt voor de Albert Heijn en geeft me zijn pinpas "haal wat je wil" zegt hij lachend "shoukran " zeg ik dankbaar.
Ik Loop de Albert Heijn binnen en pak alles wat ik zie want Jaa me broer betaalt waarom niet ! Ik pak zakken snoep zakken chips Pringles ,Arizona , Haribo en pakken met koek en me broer zijn lievelings drinken namelijk Fanta exotic zie je ik ben wel lief met drie overvolle tassen loop ik de winkel uit.

Me broer kijkt me hoofdschuddend aan "hayekk veel dit" zegt hij "Ewa is toch ook voor jou niet alleen voor mij" zeg ik lachend .
"Yallah spring achterop snel anders halen we het gebed niet" zegt hij. We komen op
Tijd aan voor Het gebed het is best druk ik kom veel mensen tegen van de buurt. En ik glimlach naar ze allemaal sommige groet ik ook .
Na het gebed wacht ik mijn broer op en gaan we weer naar huis.

Thuis maak ik nog wat huiswerk voor Biologie en Engels. Over drie maanden InshAllah op vakantie naar Marokko !

..................

PP Salim
Ik mis Youssra ik wil haar zien.

Youssra El A.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu