3.

2.5K 102 3
                                    

Wat vooraf Begon:

Aangekomen in de Albert Heijn loop ik gelijk naar de pasta gedeelte en pak wat ik nodig heb. Bijna bij de kassa aangekomen zie ik een knappe Marokkaanse jongen ik schat hem zo rond de 14 15 jaar. met mooie lange wimpers en zwart kort haar MashAllah. Hij draagt een psg trainingspak en glimlacht naar mij ik kijk snel naar beneden. Hij is wel knap ik geef toe maar jongens zijn niet te vertrouwen.Hij steekt zijn hand naar mij uit . "Hey ik ben Salim en hoe Heet jij" ik voel dat ik bloos en kijk snel weg , " ik heet Youssra " zeg ik snel en kijk gauw weg . "Doei ik moet gaan zeg ik en zwaai naar hem " "doei misschien tot ziens" zegt hij en glimlacht naar mij . Ik voel dat hij nog naar mij kijkt., aangekomen bij de kassa draai ik me nog snel om maar ik zie hem niet meer ik reken af en loop terug naar huis denkend aan wat er net gebeurde .
😍
Is Youssra in love?

_______________________

Vrijdag 09.00
Itsss Friday!
Sowieso leukste dag van de hele week en op vrijdag heb ik maar 4 lessen dus ben ook nog vroeg uit.

Ik zit in de les Nederlands bij mevrouw Bremer Nederlands vind ik op zich nog een leuke les vergeleken met wiskunde en ik mag mevrouw Bremer wel ik praat altijd over van alles en nog wat met haar, ze snapt me goed en ik haal meestal wel goede cijfers voor Nederlands. Zuchtend kijk ik uit het raam .Waar zou hij op school zitten? Wat zou hij nu doen? Denkt hij ook aan mij? Nee denk het niet kijk hoe knap hij is hij heeft sowieso wel een vriendin of flow ofzo iets maar als hij een vriendin had waarom vroeg hij dan mijn naam?. Ach ik weet het niet ik moet hem uit mijn hoofd zetten jongens deze tijd alleen pijn en stress.Mevrouw Bremer haalt mij uit mijn gedachten en vraagt mij " Youssra weet jij wat een synoniem is?" "Youssra? Ben je er wel bij? " vraagt mevrouw Bremer "Uhmm uh Jaa uh Jaa ik hoorde u wel" "wat vroeg ik je dan" zegt mevrouw Bremer lachend. "Uhhhhh" zeg ik stotterend wat heb ik ik stotter nooit de klas kijkt me gapend aan .

"Is niet erg Youssra volgende keer er bij blijven he" zegt ze en glimlacht naar me . Daarom vind ik haar zo aardig ze snapt me en is niet zo als meneer Nijssen die je er gelijk uit zou sturen. "Bilal weet jij het antwoord misschien" vraagt mevrouw Bremer . "Jaa zeker mevrouw een Synoniem is een ander woord of betekenis voor een woord" zegt Bilal en kijkt me aan, ik kijk hem vies aan Ze3ma betweter ik zag hem nog bij luka (jongen naast wie hij zit) het antwoord vragen Miskien.

10:10
Ik loop naar de aula en zoek Noor ik kijk om me heen maar ze staat achter me en laat me schrikken "hey" glimlacht ze . Wollah ik hou van haar , "je ziet er echt mooi uit " zeg ik tegen haar. ze heeft haar krullen in een knot met Zo'n haarband en draagt een rode trui wat haar heel mooi staat wat ook past bij haar lipgloss en haar ogen , Noor is sowieso een van de mooiste meisjes die ik ken en ze wordt vaak door jongens van school gevraagd zoals Bilal de betweter uit mijn kas hij maakt 0% kans Miskien op Valentijn kreeg ze Vier onbekende rozen van haar aanbidders🤭.

-

We praten nog wat de bel gaat over zeven minuten maar de kleine pauze gaat altijd snel voorbij. We lopen naar de kantine en kopen twee zakjes Haribo snoep , Noor begint opeens raar te dansen op SFB- drip . Lachend kijk ik haar aan.De bel gaat en we lopen samen naar onze kluis die we naast elkaar hebben pakken wat boeken en doen hem daarna dicht ik groet haar en loop naar mijn les en zij naar die van haar.

14.00
Ik ben nu al een uurtje thuis ik zet wat Quran op en doe een Marokkaanse huisjurk aan en doe mijn haar in een knot . Daarna loop ik naar de badkamer en doe woedoe. Ik loop terug naar mijn kamer en doe mijn haar snel in een lage knot en doe een babyroze hoofdoek op en een lange vest over mijn huisjurk, ik pak mijn bidkleed en ik verricht het dhuhr gebed.

16:30
Na nog wat huiswerk en verslagen voor school heb afgemaakt loop ik naar beneden en groet ik mijn ouders die altijd op vrijdag een uur eerder thuis zijn. Ik pak wat drinken uit de koelkast en schenk dit voor mijzelf in in een glas, Natuurlijk heeft mijn kleine irritante broertje een Tweede neus voor dit soort dingen en komt die aangerend "YOUSSRAAAA IK WIL OOOOOOOK SCHENK VOOR MIJ IN PLEASEE!!" Roept hij ."Jaa Himran ze gaat ook voor jou inschenken je hoeft niet zo te roepen" zegt ze terwijl ze naar me knipoogt. Na wat in de keuken hebben gezeten te hebben en wat geklets te hebben met mijn ouders komt mijn oudere broer Anouar binnen.

"Hewaaa hert " roep ik "hewaa kleine" zegt hij . Ik geef hem een knuffel hij heeft een polo aan wat ik wel snap het is best warm voor Nederland de laatste dagen eigenlijk wel.

"Youssra kom is!" Hoor ik mijn vader uit de keuken roepen. "Jaa ik kom!!" En ik loop de woonkamer uit naar de keuken en vraag hem wat er is "Youssra hier 20 euro ga maar iets leuks doen met Himran" zegt mijn vader en pakt geld uit zijn jas . "Is dit genoeg" vraagt mijn vader. "Jaa papa ik heb sowieso zelf al geld had niet gehoeven" zeg ik snel en glimlach. "Jaa wel benti " ik neem het geld aan en glimlach . "Shoukran papa " zeg ik en geef hem een kus , zoals gewoonlijk komt mijn broertje helemaal blij en irittant doen. Dat terwijl hij ze pyjama nog aan heeft en ik naar ze kamer loop en kleren samen met hem voor hem uitzoek hij heeft meer kleding dan mij😂.

Naast niet alleen veel kleding heeft mijn broertje ook veel schoenen uiteindelijk heb ik vans voor hem uitgekozen en die doet hij nu erbij aan we hebben dezelfde schoenen ik maak nog snel een foto van mijn broertje zie foto hierboven 👆 en zet het...

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Naast niet alleen veel kleding heeft mijn broertje ook veel schoenen uiteindelijk heb ik vans voor hem uitgekozen en die doet hij nu erbij aan we hebben dezelfde schoenen ik maak nog snel een foto van mijn broertje zie foto hierboven 👆 en zet het op snap ik krijg vaak te horen "Omg je broertje is zoo schattig " dat kan hij wel zijn ik geef toe maar hij is zoo irittant hee.

Nu mijn broertje omgekleed is om naar buiten te gaan moet alleen ik nog mij omkleden ondertussen zit me broertje een of ander spel te spelen op de iPad .

-

Ik sprint naar boven en ik doe een blauwe spijkerbroek aan met daarboven een lange witte blouse en daarboven een groene Kenzo trui , Ik pak ook mijn Valentino tas en stop daar snel twee haarelastiekjes in je weet maar nooit een klein parfum flesje van Kenzo en een doorschijnende lipgloss.

Ootd.👇

Het is 16 graden maar er is wel een koude wind

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Het is 16 graden maar er is wel een koude wind.
Ik hoor mijn broertje beneden al roepen "Youssra gaan we nog of heb ik voor niks omgekleed anders ga ik op PlayStation hoor!!" Ik sprint weer naar beneden met mijn tas in me hand . Beneden kijk ik nog snel in de spiegel en trek een zwarte zomer stone island jas erboven aan, ik groet mijn ouders samen met Himran en ik doe de deur achter me dicht .

Ik check voor de zekerheid me tas nog en Jaa ik hen alles bij. " en Himran weet je al waar je heen wil of wat je wil doen" vraag ik mijn broertje terwijl ik mijn hand naar hem uitsteek voordat hij zomaar oversteekt . "Jaa Youssra je ziet er mooi uit" zegt hij en glimlacht naar me , okee hij kan wel lief zijn 😍.
"Aahw dankjewel lieverd" zeg ik en knuffel hem , "en Ojaa Youssra ik wil een ijsje eten met aardbeiensmaak" zegt mijn broertje ik lach naar hem en glimlach .

Zou Youssra Salim weer tegenkomen ?

...............

Youssra El A.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu