Wat vooraf begon:
Als ik klaar Ben met douchen en het aankleden begin ik aan mijn haar Ik pak mijn curl la la pot en spray mijn haar een bestie vochtig zodat mijn krullen mooier uitkomen . Ja dat ik klaar Ben met mijn haar maak ik een strake staart. En pak ik wat gel voor mijn babyhaartje's. Vervolgens krul ik mijn wimpers en doe ik wat mascara op. Het is vandaag best warm dus heb ik een zwarte spijkerbroek net hier en daar wat gaten aan en daarboven een witte off shoulder
Maar ik doe er ook nog een zwarte Leren jas over._____________________
Ik voel dat de jongen naast mij mee kijkt op mijn telefoon . Ik irriteer mij echt aan zulke mensen!
"Kan je het zien" zeg ik en kijk hem vies aan.
Ik kan aan zijn gezicht zien dat hij schrikt van mijn reactie . Jaa moet je maar niet meelezen denk ik in mij zelf.-
09:30
Ik sluit mijn computer af , die rare jongen naast mij is na mijn reactie gelijk weggegaan gelukkig. Ik loop de trap af naar beneden en loop de bieb uit. Ik loop naar de plek waar ik mijn fiets had neergezet. Ik stop mijn sleutel in het fietsslot en zet nog snel mij playlist aan waarna ik weg fiets. Onderweg terug naar school zing ik zachtjes in mijn hoofd mee met het liedje Lartiste- Catchu ik wordt altijd vrolijk als ik dit lied hoor.Ik zet mijn fiets neer in de fietsenstalling en pak mijn telefoon uit mijn zak om te kijken Hoelaat het is ik ben precies op tijd over zeven minuten moet ik in de les zijn ik loop nog naar mijn kluis en pak hier wat spullen uit en stop deze daarna in mijn tas. En loop naar Wiskunde , Ik loop precies op tijd het lokaal binnen en geef meneer Nijssen een hand ik gun hem een vieze blik en ga gauw zitten op mijn plek zo dat hij niks kan zeggen. Hij staat voor het bord en zegt "goedemorgen allemaal we gaan vandaag gelijk beginnen met een nieuwe opstelling en omdat het de laatste tijd zo goed gaat in mijn lessen mogen jullie zelf bepalen waar en naast wie je zit , de tafels staan al in een groepje" ik bedenk naast wie ik zou willen zitten , en met wie ik goed samen kan werken ik werk het liefst samen met selma maar ik kan ook goed met Nasser of Yassine samenwerken . Hmmmm terwijl ik nadenk hoor ik de hinderlijke stem van meneer Nijssen " mevrouw El amani" zegt hij. Ik kijk hem lang aan en moet lachen om zijn gezicht "weetje al naast wie je wil zitten?" vraagt hij "nee nog niet" antwoord ik.
PP Salim
Waarom ik niks meer van mij laat Horen? Je zal vast denken waar is die Salim? Ik laat bewust niks meer van mij horen omdat ik morgen mijn nieuwe start heb op dezelfde school als Youssra en ik wil haar in het echt zien, whatsapp stelt niks voor.........
JE LEEST
Youssra El A.
RomanceLees alles over het leven van de Marokkaanse Youssra El Amrani. Youssra is een normaal meisje wat van alles mee maakt Haat , jaloezie , liefde , pijn veel stress. Ze woont in Amsterdam samen met haar beide ouders, en met een broer en een broertje...