41.

865 44 1
                                    

Wat vooraf begon:
Ik heb een plan bedacht , of nou ja het was Amine zijn voorstel Youness is gek op Youssra hij praat alleen over haar en mis haar dus jullie raden het zeker al ..... We gaan hun 'toevallig' tegen komen of nou ja ik en Amine weten het alleen en Amine zegt gewoon dat ze gaan chillen met de boys .

Ben benieuwd naar hun reactie ........

"Youss?" Vraagt Amina we zitten trouwens op een bankje "hmm" antwoord ik terwijl ik op mijn telefoon bezig ben ik open whatsapp en zie Youness aan het typen .......

Wat zal hij zeggen?

_______________

Mijn hart maakt een sprongetje en ik krijg het er helemaal warm van wat zal hij vragen / zeggen ..... een zwaaiende Amina haalt mij uit mijn gedachten "Halloo?" "Ewaaa chikie" zegt Amina vragend terwijl ze zwaait met haar dikke vingers voor mijn gezicht "stop a Unox vingers" zeg ik en schiet uit mijn gedachten . Ik hoor Dalal achter stuk gaan "gaan we Fruit Bar?" Vraagt Dalal "jaaaa Wollah heb daar zin in " schreeuwt Amina op een harde toon door de stad "jij hebt altijd overal zin in" lach ik terwijl we lopen naar Fruit bar wat een beetje achterin gelegen is "Jaa man ik zeg je eerlijk ik heb nu wel zin in een lekkere Amine met zijn dikke lippen 😳" zegt Amina "AHAHAHAHAHA" ik en Dalal gaan helemaal stuk zo praten we nog wat verder onderweg naar de Bar .

-

"Wat neem jij?" Vraagt Amina mij terwijl ze lustig naar de toetjes kijkt .. Fruit bar is een Bar waar je toetjes ijs etc kan halen Met fruit .

"Aardbij granola" antwoord ik "kifesh granola man" lacht Dalal . "Ewa wat neem jij dan?" Lach ik "in iedergeval niet wat jij neemt" zegt ze en kijkt arrogant "Hay Hay mevrouw is hc geworden " lach ik
We bestellen ons eten en rekenen af we lopen de winkel uit want het is vol en best klein binnen dus eten het buiten de winkel op .

"Wij gaan even deze winkel binnen" zeggen Dalal en Amina tegelijk en Ze wijzen de jd sports aan en Dalal geeft mij een knipoog en loopt de winkel binnen .
Apart....... wat zullen ze van plan zijn ...... ik pak mijn telefoon erbij en kijk wat rond .. Totdat ik een bekende geur ruik en twee handen voor mij ogen voel , uit schrik laat ik mijn telefoon vallen .

PP Youness

Ik loop het centrum door langs de bioscoop en loop de Albert Heijn snel binnen hier koop ik een blikje en loop door richting het achterste deel de boys komen ook zo 500 M van de Fruit bar zie ik een meisje met mooie krullen , ik moet gelijk aan iemand denken Youssra ....... nee dat kan niet ........ zie je ik denk gelijk aan haar wat doet zij toch met mij ......

Ik loop door en pak mijn telefoon erbij , ik ben nu wat dichterbij en zie inderdaad Youssra ik besluit haar te laten schrikken van achter ik ga achter haar staan de nietsvermoedende Youssra zit op haar telefoon . Maar dit kan Youssra toch niet zijn , wat doet zij alleen hier ...... Zonder Amina en Dalal ....
Utrecht is toch anders dan Amsterdam Utrecht zit vol lustige Boys ik wordt snel jaloers het liefst wil ik dat zij hier niet is .

Ik plaats mijn handen voor haar ogen en haar lekkere geur dringt mijn neus binnen die typische die typische Youssra geur 😍....

Ze heeft nog steeds niks door , ze schrikt en laat haar telefoon vallen ik laat mijn handen snel los en ze draait haar mooie hoofdje naar achter ze ziet mij staan en ik zie dat ze schrikt .... "niet verwacht he" zeg ik "Youness?" Zegt ze verbaast Met haar prachtige rustige stem

PP Youssra
Ik voel opeens twee Handen voor mijn ogen ik draai me om uit reflectie en zie Youness staan huh Youness ? Hmmm dit hadden die twee Heksen afgesproken dus ...... mijn telefoon valt "oh sorry sorry was niet mijn bedoeling" Zegt Youness snel lief en pakt mijn telefoon van de grond ik scan zijn outfit hij ziet er weer on point uit een Blauwe dsquared broek Met daarboven een bijpassende T-shirt en zwarte balenciaga runners . Ik neem hem aan en glimlach hij is niet stuk of iets ...

Ik zie dat Youness mij van mij krullen tot aan mijn schoenen scant "niet zo doen" lach ik "shoegameee" lacht Youness "we zijn weer goals hoor "lach ik en we kijken elkaar lang aan zijn mooie Lange gekrulde winpers en zijn mooie ogen kijken mij lang aan .

..................

❤️

Youssra El A.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu