32.

1K 60 2
                                    

Wat vooraf begon:

We gaan weer terug zitten en Ik zie dat als Youness wilt gaan zitten Soulaimane naar hem knipoogt. "Zoozooo Youness Fixer" lacht Salah naar hem ik kijk hem droog aan alsof we hebben denk ik in me hoofd vind ik Youness leuk? Vind ik Youness leuk gaat er door mijn hoofd.......... ik weet het eerlijk gezegdt niet

_______________

PP Amina
"We gaan nog even stad in " antwoord ik snel "ai ai" antwoord Amine en kijkt me aan met die smooth blik die blik die mijn hart smeller laat kloppen die blik mijn hart maakt spontaan een sprongetje als die Lange wimpers mij aan kijken Aminee.........

"Wat gaan Julie doen dan" vraag ik en kijk Amine snel aan "ewa waar Julie gaan gaan wij" lacht soulaimane "levenloos Julie" zegt Dalal lachend "ahahaaa" lacht Amine Wejoow zijn lach als hij lacht komen zijn rechte witte mooie tanden te voor schijn ik merk dat ik alleen maar nog over hem kan praten Amine je Weet niet wat je met me doet.....

We lopen het restaurant uit "ai wat willen Julie doen dan" vraagt Salah en vestigt zijn blik op mij gericht "idk" zeg ik snel en kijk de andere Kant op Youness loopt de hele tijd achter mij aan wat een cutie... we lopen naar het midden deel van de stad "Kom mac" zegt Youness en versnelt zijn pas om naast mij te komen lopen "Youssra wat zit allemaal in die Zara tas goed geshopt he" lacht Youness en wijst naar mijn tas "kleding natuurlijk" antwoord ik ze3ma geïrriteerd en ga naast Amina lopen maar die is alleen maar bezig met Amine en Dalal die loopt achter met Salah "hmmmm bloeit er hier iets" zeg ik en lach "ahahaa wat ben je weer grappig Youssra " zegt Amina geïrriteerd en kijkt Schamend weg . "Jaa ik weet het ik ben nou eenmaal grappig Julie hoeven niet te overdrijven " zeg ik Waarop Salah ze3ma nep lacht .

PP Youssra
Youness loopt nu net Shakir en ik zie dat ze druk in gesprek zijn omdat Shakir helemaal gebaart met zijn handen, Ik loop nu voor Salah en Dalal en Soulaimane komt naast mij lopen "hewaaa kleine" lacht hij "ik ben niet Klein jij bent gewoon lang" zeg ik zogenaamd gekwest en ga op mijn telefoon zitten "waar lopen we eigenlijk heen" zegt Amina en draait zich om naar ons Ik kijk haar aan en hou mijn schouders op "Kom mac " zegt Amine "dikzakkkkk" lacht Amina "ewa ik heb toch zin in McFlurry" zegt Amine "ik eigenlijk ook ahahaa" lach ik .

Ondertussen lopen we Naar de Macdonalds Youness en Shakir zijn nog steeds druk in gesprek en sinds net heb ik ook niks meer gezegdt tegen Youness toen ik zogenaamd gekwest en boos deed . Ach ik spreek hem toch zo wel in Macdonald's .

PP Amine
Hewaaaa drerries , hoe het tussen mij en Amina zit? Of ik haar leuk vind ? Julie denken toch niet dat ik dat tegen Julie zeggen hou het voor mezelf Maar ik moet zeggen ze is wel me type ik zou wel op haar kunnen vallen misschien wordt het wel wat😏.

Ze loopt nu naast mij en haar lichaam he wejoow meiden zijn sowieso jaloers op haar en haar lange haar dat tot over haar kont komt en dan praten we nog niet eens over haar lach ze straalt gewoon als ze lacht zou het iets worden? Ewaa ik ken haar nog niet goed ik ben niet zo boy die gelijk met iemand neemt ik moet haar eerst nog goed leren kennen kwa innerlijk maar voor uiterlijk is ze het helemaal voor mij maar innerlijk telt ook.

We lopen de Mac in en zien gelijk een groep meisjes ons vies aankijken , ik negeer het en ga voor die extra jnoen naast Youness lopen . "Ooh hier ben jij kleine" lacht Youness . Ik kijk hem verdrietig aan en loop naar achter maar hij volgt me "niet boos zijn kleine, zo mag ik je toch noemen" Fluistert Youness en trekt aan mijn haar . "Oke alleen jij dan want Soulaimane noemt mij ook kleine" zeg ik . "Nee maar hij is ook gewoon lang" lacht Youness

Iedereen bestelt een Mcflurry , alleen ik bestel een Icecoffee Caramel . We wachten op onze bestelling en nemen het mee want we gaan boven zitten . We zitten allemaal aan een tafel er zitten twee Marokkaanse meisjes een menu te eten en kijken al sinds we boven zijn naar Youness . Youness ziet het en gaat express tegen over mij zitten en houd mijn hand vast en kijkt ze daarna nog aan , waardoor ze weg kijken ze schenken me een vieze blik . Ze draaien zich weer om en lach express met Youness en kijk ze vies aan Youness ziet Het en zegt "laat ze ze testen je alleen uit alleen jij mag naar mij kijken ja" lacht hij. "Isgoed" lach ik "Jaa dan mag ik ook alleen naar jou kijken he" zegt hij serieus en gaat met zijn hand naar mijn wang .

Zo eten we onze Mcflurry op , ik merk wel dat Shakir me hele tijd aan keek als ik met Youness lach ik voelde ze ogen gewoon op me branden want hij zat een Paar stoelen naast me , vreemd want hij is goed bevriend met Youness voor zover ik weet .

PP Shakir
Ik gun het ze echt waar . Maar Wollah als ik Youssra zie stralen als ze lacht met die kuiltjes en als ze haar bos krullen naar achter gooit , word ik gewoon gek . Youness heeft geluk als het iets wordt maar Wollah ik gun het hem , want hij zou me ook gunnen dat weet ik zeker . Maar als het iets wordt tussen die twee dan ga ik haar wel sowieso vaker zien ik zie hoe ze naar elkaar kijken , ik voel het gewoon . Maar wie weet heeft ze een lekkere vriendin dus .....

PP Soulaimane
Wodehhhhhhhh Youness me broertje is fixer geworden tbarkallah😂.

............

❤️

Youssra El A.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu