71.

625 19 1
                                    

Wat vooraf begon:

"Safae pak eens een cola voor me" zegt het blonde meisje . Ik kijk op van mijn telefoon hmm ze heet dus Safae . Ik sta op en gooi mijn dönerbox weg "jongen wacht" zegt het meisje met lange stijle haren ik keek er raar aan en sta stil voor de ingang "ja?" "Mag ik misschien je snap" zegt ze ik glimlach en denk in me hoofd kifesh wat is dit?? Jongens hun snap vragen Meiden van vandaag.... " ik heb een vriendin" antwoord ik en zie de meiden me aankijken ik pak mijn airpods uit mijn zak en rijd daarna hard weg op mijn Vespa sprint richting West. Ik heb op de een of andere manier de laatste paar dagen alleen maar Youssra in me hoofd en ik weet niet wat het is.. haar kleine handjes .perfecte krullen, volle lippen en lieve stem blijven me gewoon bij waar ik ook ben , pff was alles maar weer zoals eerst.

_________
Salim
Wat komt is beter dan wat weg is gegaan..

Pff Youssra ze zou eens moeten weten ze ziet me toch niet zitten maar als nog me aandacht blijft bij haar. Ik rij naar een vriend van mij waar we even gewoon wat gaan chillen. Ik kom aan bij Nouffal een goede vriend van mij , hij is niet alleen ook Benjamin zie ik zitten op de bank "Fakka bro" groet Benjamin me "rustig rustig" zeg ik en ga zitten op de bank . Benjamin is een jongen die ik al jaren ken uit de buurt gewoon en we hebben zelfde vriendengroep hij is half Surinaams en half Ghanees maar hij lijkt eerlijk gezegd gewoon op een Soussi , zo zien de meeste hem ook . Hij is twee jaar geleden bekeerd en zie hem gewoon als een landgenoot . Ik praat wat met de boys en we starten de playstation op en gaan Fifa spelen . "Boys moet iemand wat van Afa (afrah een bekende restaurant hier in Amsterdam west) ik knik maar wat en hij besteld twee pizza's ookal heb ik net gegeten die pizza's zijn niet normaal lekker daar. Benjamin en Nouffal zijn druk aan het gamen en ik zit er maar bij dit merkt Nouffal ook op hij kent me immers ook heel goed we zijn net broers . "Yek labas? (Gaat het goed) " zegt Nouffal terwijl hij druk bezig is en de controller strak vast houd ik weet alleen "hmm" uit te brengen . "Wat is er met jou je bent er echt niet bij he" zegt Benjamin dan opeens "klopt klopt" zegt Nouffal "ik merkte het ookal op je bent zo rustig en op jezelf normaal ben je drukste van ons" "ewaja " zeg ik en kijk naar de grond terwijl ik een blikje fanta exotic open. Wat er met mij is? Ik voel me gewoon niet mezelf ofzo ik denk na over zoveel dingen ..

Maar ik schud alles even weg van me en probeer me te ontspannen ik pak mijn iPhone x uit mijn zak en ga gelijk naar snap mijn ogen vallen op Youssra haar verhaal kan ook niet anders.. ik heb dit nooit he . Voel ik iets? Dit is raar ik wil het niet alleen hele tijd over haar hebben maar het lijkt wel of ik dat niet kan het is steeds Youssra Youssra Youssra en kom gek genoeg ook steeds terug bij haar. Ik bekijk haar verhaal en zie dat ze een halfuur geleden in centrum was hmm ik krijg gelijk een glimlach .

Benjamin en Nouffal kijken me scheef aan ik ga naar whatsapp en twijfel de laatste dagen of ik Youssra niet gewoon een appje moet sturen ik moet met haar praten maar zij wilt het vast niet. Ze haat me sowieso eigenlijk moet ik het niet gewoon laten en me gevoel negeren het word toch niks ..
Wat als het te laat is Salim..

Ik probeer positief te blijven en we zien wel mijn gedachtes worden verstoord als het eten er is honger heb ik niet echt naar die dönerbox maar neem toch een klein stukje en game ondertussen verder.

Perspectief Noor
Ik loop de tram uit en ga naar de dichtstbijzijnde Albert Hein aangezien ik echt dorst heb. Ik loop na 5 minuten de eerste beste appie binnen en pak 1 red bull blikje , een flesje Lipton en een pak donuts. Ik reken af en open gelijk het blikje ik kijk op mijn horloge en heb over precies een kwartier een afspraak bij de kapper ik ben gelukkig niet ver van mijn kapper het is zo'n 10 min lopen , ik begin alvast richting de salon te lopen om mijn haren te gaan laten doen. Hier sta ik dan als een of andere zwerver op Europaplein ik zie er echt niet uit . Ik heb een Adidas legging aan met daarop een grijze oversized shirt ook van Adidas en een kort spijkerjasje ,mijn haar helemaal rommelig ik heb het net gewassen en het zit vast in een knotje . Ik heb van mezelf dikke krullen en ga ze vandaag laten föhnen . Ik stap de salon binnen en geef mijn naam door ik neem plaats en check mijn telefoon even . Ik ga wat op snap en app Youssra ook nog eigenlijk zou ze mee gaan maar Mr steal yourrr bestfriend a.k.a Youness is er tussen gekomen maar Ma3lish alleen omdat ze zo cute zijn laat ik ze en ga gewoon snel mijn haren laten doen niks bijzonders.

Ik kijk de salon rond en het is niet zo druk er zijn drie klanten eentje zit in de verf en een wat oudere vrouw haar haar word geknipt. Ik mag plaats nemen en maak mijn haar alvast los , "je hebt echt prachtig haar , ook je haarkleur is echt mooi" zegt de kapster een jonge vrouw van begin 20 schat ik zelf is zo ook mooi en heeft lang bruin stijl haar . "Ahaha dankjewel valt wel mee het is heel veel werk" zeg ik zuchtend ik ben op zich wel echt blij met mijn haarkleur het is niet te donker en niet te licht precies tussen licht bruin en donker in . Ze begint met mijn haren uit te kammen "als ik je pijn doe moet je het zeggen he schat" zegt ze lief . Ik knik mijn haar is echt super dik ze weet niet waar ze aan begint ahaha.

Hier een foto van mijn krullen before:

Ik kan mijn haar natuurlijk gemakkelijk ook zelf stijlen alleen blijft het niet lang mooi , na twee dagen word het slag , Krul en als ik het laat doen is het gewoon het mooist lijk gelijk ander persoon

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik kan mijn haar natuurlijk gemakkelijk ook zelf stijlen alleen blijft het niet lang mooi , na twee dagen word het slag , Krul en als ik het laat doen is het gewoon het mooist lijk gelijk ander persoon.

After:

Na een lange tijd in de kappersstoel gezeten te hebben , is dit het resultaat en het is het waard mijn l dikke krullen zijn nu tijdelijk lange stijle haren

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Na een lange tijd in de kappersstoel gezeten te hebben , is dit het resultaat en het is het waard mijn l dikke krullen zijn nu tijdelijk lange stijle haren .

••••••••••••••••

Youssra El A.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu