57.

826 36 0
                                    

Wat vooraf begon:
"Dik gaan he Ewa Bsaha Valentino " lacht hij en scant mijn gehele outfit ik lach enkel . En drink van mijn uggo "Waneer lounge dan nigh" vraagt Taoufik om snel van onderwerp te veranderen . "Bel mij ja" zeg ik en wenk dat ik weg moet ik knipoog nog naar mijn haters om de hoek ik lach kort en scheur weg in mijn range .

_______________

Ik til Himran voorzichtig op zet de tv uit , en loop met kleine Himran in mijn handen naar boven ik leg hem voorzichtig in zijn bed en doe een deken over hem heen. Ik loop weer naar mijn kamer en zet mijn iPad neer en stop mijn iPhone in de lader want ja hij is weer leeg . Ik sprint de trap af naar beneden en ga wat Na3 na3 thee maken voor mijn ouders , ik leg het dienblad klaar en zet wat koekjes etc op een schaaltje en nog wat zitoen (olijven) op een klein schaaltje.

Ik laat het water koken en pak het zakje Na3 Na3 ( munt ) uit de koelkast . Ik maak de thee klaar en wacht een paar minuten , mijn gedachtes zitten echt bij Younes op dit moment alleen bij Younes.. wat zal hij nu doen? Die gedachtes alleen al maken mij gek . Hij is kilometers van mij vandaan , Utrecht is niet ver maar gewoon dat hij niet hier is .

Ik schud deze gedachtes weg en zet de thee op het dienblad met de schaaltjes, ik pak nog een zak met Maltesers mee . Zet het licht uit en loop met het dienblad naar boven , ik stop bij mijn kamer en gooi de zak maltesers op mijn bed gewoon 750 gram he ik voel me echt een bolle hhh . Ik klop op de deur van mijn ouders en loop naar binnen ze kijken me met grote ogen aan en bedanken me gelijk "is niks" antwoord ik en leg het dienblad neer op de dressoir en ga zelf nog bij hun liggen en we praten nog even bij . "Hay hay Youssra haalt eten voor mij naar boven " lacht me moeder en gaat met haar handen door mijn haar .

PP Anouar ( Oudere broer van Youssra )
Met badjas en al loop ik de badkamer uit ik doe de deur achter mij dicht en zie mijn zusje Youssra in de gang staan ze doet de deur van mijn ouders hun kamer dicht ik schud met mijn natte krullen op haar "stop stop Anouar " lacht ze en rent snel weg , mijn zusje ahahaa ik pak een handdoek en maak mijn haar droog aangezien het erg nat is .

Ik kleed me om in een donkerblauwe dsquared broek met een wit-blauwe Kenzo trui daarboven en mijn wit grijze dsquared schoenen daar onder en ik ben klaar ik schud me haar nog heen en weer wejoow ik bekijk mezelf in de spiegel aan mijn kledingkast en ik moet echt nodig naar kapper dus bel ik Sabir snel op van MB kappers in de stad. Ik doe mijn blauwe moncler jas daarboven op en spuit wat parfum we willen niet stinken hhh. Ik groet mijn ouders en ren de trap af . Shit Sabir neemt niet op Ewa dan niet ik ga gewoon langs hij heeft altijd wel tijd voor mij en anders maakt hij tijd a sahbi.

Ik sta voor alle sleutels en twijfel scooter of auto ? Ik pak de sleutels maar van mijn zwarte Audi Q8 en pak nog een blikje red bull mee .

Ik stap mijn Audi in en rijd hard weg oke dit is de planning ik ga eerst richting mijn vader zijn werk om iets snelle Jelle op te halen mijn vader heeft een eigen bedrijf en is bekend door heel de Eu en de zaken gaan goed Allhamdulilah . Dus daar iets afhalen en kijken hoe de stand van zaken is , ik werk daar natuurlijk ook bij mijn vader en deze week moeten we alweer naar Parijs voor zaken. En daarna even kijken bij Sabir kappertje pakken en daarna gewoon stad of bios en iets eten.

Ik rijd richting Amsterdam centrum , en ben bijna op bestemming . Ik parkeer mijn auto op een parkeerplaats en moet een stukje lopen kon ik beter scooter pakken maarja auto is altijd beter . Ik loop de kapperszaak binnen en ik zie dat het druk is ik zie Sabir al gelijk staan en groet hem "Ewa sahbi heb je tijd voor mij gewoon snelle Jelle je ziet is nodig " zeg ik en doe mijn krullen een beetje naar boven waardoor je mijn contouren ziet die echt weer gedaan moeten worden. "Safi jij altijd neem plaats " lacht hij , ik doe wat hij zegt en ga zitten hij doet de kapperscape om en zet nog wat dingen klaar "ga je nog iets doen straks ofzo" vraagt hij en pakt een kam "Jaa misschien bios Hoelaat ben je klaar met werken" vraag ik en pak mijn telefoon uit mijn zak . "Broer ik ben manager kan weg Waneer ik wil " lacht hij "oh ja Wollah helemaal vergeten broer " "yekk manager maar je blijft zwerver " lach ik . "Kifesh zwerver kijk me outje " lacht hij ik scan hem en hij ziet er wel gewoon Fresh uit maar hij blijft zwerver , Sabir de zwerver uit West.

"Saffi dan kom ik niet bios " "broer ik ken jou jij komt sowieso" lach ik hard "dat klopt Ewa ik moet wel nog langs Osso , denk maar ik ga zo stad" "Aiai Isgoed , doe ook mijn baardje man broer die moet ook Fresh zijn doe contour en haal beetje van af" hij doet wat ik zeg en trimt mijn baardje , het is niet echt een baard maar gewoon een stoppelbaardje maar ik zeg jullie hij moest nodig getrimd worden.

Hij haalt de cape van me af en is klaar ik check mezelf in de spiegel en keur het goed. "Bsaha broer je bent klaar" hij gaat nog met een speciale kwast langs mijn gezicht en nek voor de haartjes van het knippen "Allah y htek saha" antwoord ik en lach kort "zo je bent weer Fresh " zegt Sabir en wast zijn handen "ja ja zeker ahahaa" ik reken af en ga zitten achter PlayStation hier in de kapsalon terwijl Sabir nog een klant afhandeld en we daarna vertrekken.

Na wat gezellig gezeten te hebben met mijn ouders en we samhini gekeken hebben ( elke Marokkaan kent die oneindige serie wel) groet ik mijn ouders en wens ze nog een fijne avond . Doe ik de deur achter me dicht en zie Anouar in de gang staan "Ewa kleine " lacht hij . "Ik ben niet Klein a luchtballon" lach ik . Zijn haar is nat en hij schud zijn matte krullen op mij , "ANOUAR STOPP" roep ik lachend en ren weg naar mijn kamer .

•••••••••••••••

❤️

Youssra El A.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu