62.

701 35 1
                                    

Wat vooraf begon:
"Huiswerk voor woensdag 35 tot 50 af " hoor ik Mr Eyck nog voor de bel zeggen . "35 tot 50 af bent u ziek het is geen feest eerste school dag " schreeuwt Yassir door de klas en probeert nog snel weg te komen "Jaa Yassir dat hoorde ik kom maar terug " zegt de docent "hoezo meneer u bent de enige bij wie we huiswerk krijgen" hoor ik Yassir nog zeggen .

Waarom nu ? Iemand die ik gewoon niet wou zien mijn glimlach verdwijnt gelijk van mij gezicht en Noor ziet het ook en dit allemaal in slechts twee seconden .

"Hey schoonheid" zegt Omar en komt recht voor me staan en zit wat aan mij haar . "Hallo wat raak je haar aan" onderbreekt Noor hem en duwt hem weg ik blijf sprakeloos staan , ik kan gewoon geen woord uitbrengen eerst Omar , daarna Salim .

Wat is dit allemaal ? ....

Omar , is een Egyptische jongen uit twee klassen hoger dan mij . Hij heeft me zoveel pijn laten lijden en heeft me echt geflasht en voorgelogen met alles . Ojaa hij zit hier ook nog op school schiet me te binnen hij was een hele goede vriend van mijn Broer Ik zeg het goed , was nu niet meer ... alles veranderd
Hij heeft problemen voor mijn Broer gebracht en niet alleen dat hij is ook tussen mijn famillie gekomen en dan komt hij nu zonder schaamte hier voor mij staan tfoee man ik houd me zwaar in om niet in ze gezicht te Spugen of om hem een klas te verkopen .

Ik breng Julie later terug naar de flashbacks Met Omar en mijn Broer .

Ik kijk hem van top tot teen aan en zie hem grijzen hij wil me net omhelzen als ik hem weg duw zijn goude tand is nog goed te zien , zijn hoofd ik vergeet dit alles nooit meer Met zijn vieze lachje....

Door hem door hem Ben ik veranderd en zag mijn leven er 8 maanden geleden er nog heel anders uit .. Noor Weet precies alles vanaf het begin tot het eind. Hij heeft alles verpest , alles door hem Met Anouar en alles thuis . Ik kan wel in tranen uitbarsten maar houd me sterk , voor mama voor iedereen .

Ik loop hem Langs en ga naar de wc Met Noor achter me "Weet Je Youssra vandaag is echt een rare dag ik Heb het gevoel dat er iets gaat gebeuren" zegt Noor en speelt wat Met mijn haar . "Ik fix mijn gezicht even wat bij en snuit mijn neus , Ik Heb niet gehuild ofzo maar op dat moment wou ik dat eigenlijk alleen .

Nooit meer , nooit meer dat ik tranen voor hem ga laten of voor uberhaupt een jongen. Mijn mascara is te duur ookal draag ik geen mascara😛' het domste wat Je kan doen is tranen laten voor een jongen hij is het niet waard. "Youssra ik ben zo trots op jou na dit alles" Zegt ze zacht . Ik voel me opeens heel raar en moet lachen "good Vibes only " lach ik en doe mijn haar naar achter . "Yess sissy " zegt Noor en we lopen de wc uit "wat hebben we nu ?" Vraag ik haar ze gebaart dat ze het niet Weet , Ik pak mijn iPhone uit mijn zak en zie dat we een tussen uur hebben .

Ik loop naar de aula en zie mijn klas al zitten , Ik zie Soumaya van boven al de trap afkomen Ik lach naar haar en leg mijn tas neer "hey schat " Zegt ze "wat is er? " vraagt ze en kijkt Noor aan ik zie Noor van uur mijn ooghoek iets knikken "pff ik leg het wel uit dat gebeuren Met Omar " "IEUWL DIE HOMO " Zegt ze direct . "Dat hij de ballen nog heeft om jou aan te kijken na dat Met Anouar" Zegt ze boos . "Jaa ik Weet het maar denk maar dat ik mijn dag laat verpesten dood hem, denk het niet " zeg ik en til mijn hoofd op . " Weet Je laten we het gewoon er niet meer over hebben" Zegt Noor Ik blijf stil Maar Knik "dat is het beste " Zegt Soumaya "maar ik Heb les ik zie jullie pauze snap mij als er iets is of bel mij" lacht ze en loopt weer weg.

"We gaan naar appie ik weet precies wat je nodig hebt " zegt Noor en fixt mijn haar van achter ik lach , wat hou ik toch van haar mijn alles .

We lopen lachend het plein af en lopen nog een stukje waarna we over steken de appie is al best vol met mensen we lopen door en we pakken wat we nodig hebben , croissants , oreo pakken , chocolate chip koekjes en nog meer .

Met een grote tas vol eten en drinken lopen we de aula binnen en nemen plaats waarna ik een zak m&ms open, en begin te eten "dankjewel he je regelt me altijd precies dit had ik nodig " zeg ik met mijn mond vol . "Eet eet " zegt Noor lachend en pakt een blikje uit haar tas .

" Youssra " hoor ik iemand van boven roepen
En voordat ik naar boven kon kijken , zie ik

Salim.........

••••••••••••••••••••

Youssra El A.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu