59.

823 44 7
                                    

Wat vooraf begon:

"Oke maar deze kunnen gewoon weer mee naar boven" lacht Amina terwijl haar mond vol chocola is wijst ze naar de overgebleven nog volle zaken snoep en m&ms. Ik lach en knik , ik doe de PlayStation uit en loop met zakken eten in mijn handen naar onze zolderkamer helemaal boven . Ik zet een leuk liedje op en zet het licht aan en spring op mijn bed, en open een zak Haribo mix .

__________________

Next Day..
Pff mijn wekker voor school gaat weer af . Hell is weer begonnen Tfoe , ik was net gewend aan deze paar dagen vrij .

Ik krijg gelijk een GoodMorning appje van Soumaya , wat een schatje ook heb haar echt gemist! Ik kijk snel mijn instagram en whatsapp door en kies ervoor om nog even te blijven liggen , ik kan nog net een oog open doen ben te moe voor het leven gewoon levensmoee. Na precies vijf minuten gaat mijn wekker weer 'ughh' ik ben echt te moe Oeff .

Na zeker nog zeven minuten gelegen te hebben sta ik eindelijk op en loop gelijk naar de badkamer en doe koud water over mijn gezicht , ik moet echt wakker worden. Ik loop terug naar mijn kamer en maak mijn bed op en ruim mijn pyjama op en berg deze op . Ik trek een snelle grijze nike tech trainingspak aan puur om het feit dat ik geen zin heb in school en nog steeds echt moe ben . Ik pak mijn iPhone van mijn bureau en loop naar beneden , hier ontbijt ik Met een tosti en een glas fruitsap onder tussen check in mijn social media .

Ik ruim mijn bord af en ga weer naar boven, boven ga ik zitten aan mijn kaptafel en maak mijn haar los uit de knot . Ik spuit het nat en kam het voorzichtig Ik doe wat leave in conditioner in mijn haar en wat olie in de punten . Ik twijfel of ik het los laat hangen of toch vast doe , Ik laat het voor nu los hangen en krul mijn wimpers ik doe ook nog wat lippenbalsem op en spuit wat bodymist. Ik pak mijn tas en check mijn rooster , Ik pak een lipgloss en stop deze in mijn zwarte tas . Bij het zien van mijn rooster zie ik gelijk dat het eerste uur van Mvr renskens uitvalt. Dat ook nog Erbij nadat ik me al helemaal heb klaar gemaakt ik sla een diepe zucht en ga mijn tanden nog snel Poetsen.

Nadat ik mijn tanden heb gepoetst en klaar Ben in de bad kamer loop ik terug naar mijn badkamer en gooi mijn tas op mijn bed . Wat ga ik nu doen? .. ik denk na en doe onder tussen wat sieraden om , een ring van Swarovski en een mooie gouden michael Kors horloge die ik om doe om mijn rechterpols.

Ik heb nu wel nog langer de tijd voor mijn haar , meestal heb ik in de ochtend maar echt een paar minuten nog over mijn haar omdat ik nog altijd wat minuten blijf liggen en die paar minuten zijn zeker niet genoeg voor mijn haar zelfs 1 uur is niet genoeg pff ik bekijk mijn haar voor de spiegel en ga Met mijn handen er Door heen om ervoor te zitten dat het al niet gaat pluizen spuit ik wat krul booster door mijn Lange gekrulde haren.

Ik sta op onder mijn zwerver outfit doe ik simpele witte Nike airforce schoenen aan en doe mijn jas hier boven aan omdat, Ik Thuis toch niet veel te doen heb ga ik maar naar school Ik pak mijn tas doe wat lipgloss op en spuit nog parfum over mijn jas heen . Ik zet lijpe andere leven - (album) aan en ga vandaag lopen naar school wat een Kleine twaalf minuten is .

Terwijl ik loop naar school trek ik de capouchon van mijn winter jas over mijn hoofd heen , zodat mijn haar niet verpest word door deze wind . Ik maak nog een onmyway snap en Verstuur deze naar mijn reeks . Ik app Soumaya en Noor dat ik onderweg naar school ben en doe mijn iPhone weer in mijn zak en loop snel door.

Aangekomen op school..

Ik loop het schoolplein op 'Welkom op school en weer alle scheinheilige mensen zien yess' Niet dus.. Ik loop rustig de school binnen en loop direct naar de wc "capouchon af" hoor ik achter me ik negeer het en zonder achterom te kijken stap ik de wc binnen er staat een meisje Met hoofddoek zich helemaal overdreven op te maken ze lacht enkel snel ik Schenk haar een glimlach en check mijn haar in de spiegel en het zit best goed voor vandaag .

Ik spuit me nog helemaal onder Met mijn lievelingsparfum Si van Giorgio Armani en loop naar mijn kluis met mijn oortjes nog in en luister Aya nakumra - copines mijn favoriete liedje van dit moment !

Ik open mijn kluis en sta op mijn tenen . Tjaa wat moet je met 1,57? . "Lukt het kleine " hoor ik achter me en die stem komt me bekend voor , heel bekend.
"Eey Yassir het is ochtend ja school is net begonnen ik heb hier geen zin in nu" zeg ik duidelijk en kijk hem vies aan . Yassir is de rat van de school , soms mag ik hem wel heel soms maar hij kan ook heel vervelend zijn . "Sorry sorry" zegt hij en helpt me met mijn klas "wat doe je eigenlijk op school " zegt hij nu om van onderwerp te switchen . "Uhh Jaa mvr henskens he" zeg ik geïrriteerd , vraagt hij dit serieus ? Jaa Yassir zit bij mij in de klas . "Jaa Wow Duitse hoer Waneer komt zij weer ze heeft me genaaid met die uitstuur" zegt Yassir gelijk boos als of hij zo iemand kan uithalen . Ik kom net bij mijn kluis "hoezo is je kluis daar als jij zelf zo klein bent " lacht hij "HAHAHA Yassir" wat ben je weer grappig lach ik nep sarcastisch . "Maar heb jij mij niet gemist " zegt hij grijnzend en scant me van top tot teen.

Ik lach in mijzelf Yassir gemist? Ik was hem serieus gewoon vergeten er is duidelijk maar 1 iemand die ik mis en dat is Youness maar oke. "Jou gemist?" Lach ik hij kijkt me lachend aan "Youssra toch " zegt hij weer grijnzend "hou op met grijnzen ik hou er niet van" zeg ik boos "en laat me met rust" voeg ik er aan toe "Saff Isgoed zo boos gelijk ik ga wel aula " ik zucht en pak mijn voorraad koekjes . Jaa mensen mijn kluisje is voor 90% gevuld met eten en dan bedoel ik koekjes , rollen oreo , pakjes drinken noem maar op , zo hoef ik niks van thuis mee te nemen alleen soms bijvullen en Ojaa die andere 10% bestaat uit school shit .

Ik vul mijn tas en kijk op het rooster voor het volgende uur , Mr eyck Voor maatschappij . Ik pak alles doe mijn kluis dicht en loop de gang uit naar de aula . In de aula ga ik helemaal achterin zitten en zet mijn oortjes in zodat niemand mij kan storen , ondertussen open ik wat snaps .

Ik kijk door mijn lijst Wie kan ik facetimen?... ik heb niks te doen en moet zeker nog een halfuur wachten hier . Terwijl ik door mijn lijst ga en ik de naam Youness zie krijg ik spontaan een glimlach op mijn gezicht . Ik FaceTime hem en hij neemt gelijk op , Ik zie dat hij bezig is Met zijn haar in de bad kamer "voor wie doe je je haar dan" lach ik en kijk weg "voor jou habibtii " Zegt hij en zet wat parfum "Ik Weet zeker dat je bloost nu " lacht hij en kijkt me aan Ik kijk snel weg . "Niet naar andere boys kijken he" Zegt hij even later als hij me ziet rondkijken door de aula "jij ook niet naar Andere meisjes he" zeg ik waarschuwend . Hij is even stil en staat recht voor de camera nu zijn zijn mooie ogen en die Lange wimpers goed te zien wauw ik smelt.

"Hoe vaak moet ik het nog zeggen ik heb alleen oog voor jou " Zegt hij rustig . Ik lach iedereen kijkt me sowieso scheef aan Ik lach tegen mijn beeldscherm "alleen jij Youssra Onthoud dat" Zegt hij in het arabisch en ik krijg gewoon kippenvel . "Aawh zo lief" is het enige wat uit mijn mond komt "Ik mis je stem" Zegt hij lief " En ik dan pff" zeg ik grijnzend . "Wacht wat heb je aan " Zegt hij en scant me Ik Laat hem via de camera mijn trainings pak zien "hoe kan jij zo mooi zijn nog steeds in een trainings pak " Zegt hij Met open mond en blijft kijken "zo lief maar nee Youness gewoon niet ik voel me een zwerver" zeg ik serieus "en wie zegt dat je in pak naar buiten mag" Zegt hij za3ma streng "altijd jaloers jij he" zeg ik lachend "Jaa tuurlijk ik wil jou voor mij alleen" zegt Youness die woorden ik heb kippenvel 😳.



•••••••••••••••••••

❤️

Youssra El A.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu