Wat vooraf begon:
"Meisje" zegt een van de jongens "welke zijn 2 " zegt Karim en kijkt van mij naar Nisa "kan je het zien?" Vraagt ze daarna gelijk "haar haar " zegt de jongen weer "e je bent onduidelijk " zegt Nisa geïrriteerd en Rolt Met haar ogen "zij die naast jou " Zegt hij en wijst mij duidelijk aan . Nisa Tikt me snel aan "kijk Amine " fluistert ze zacht Ik kijk hem gelijk aan en hij kijkt echt als of hij die jongen zo in elkaar kan slaan.
_______________
"Hoe bedoel je ?" "Ik snap je niet " zeg ik en kijk de jongen vragend aan naar antwoorden ..
Grijnzend kijkt hij me aan "hmm" zegt hij zacht "wat snap je er niet aan veel jongens vinden je leuk " zegt hij nu wat duidelijker . Ik kijk langs hem heen en toon geen emotie "oke " zeg ik en probeer weg te lopen weg van hier , weg van hem . "Uhh ik zie jou gewoon als een vriendin hoor trouwens " zegt hij . Ik knik maar wat en zet een stap achteruit . Ik moet weg ik moet weg gaat er door mijn hoofd en ik loop naar de deur zonder achter te kijken en doe hem hard dicht en stap voorruit .
Pp Kenza
Helemaal lijp.Deze jongen pakt mij er is gewoon iets raars aan hem .. maar wat ? Hij is zo vaag . Ik snap hem gewoon niet ..
Maar ja ik Weet boys loeven me duh dat is te zien .
AHAHAHA sike .
Ik laat het voor wat het is en loop naar Nisa en wenk gewoon dat ik hier weg wil , we gaan weg gewoon ergens anders dan hier maakt niet uit waar . Ze staat gelijk op pakt haar tas en loopt weg zonder iets te zeggen of achter om te kijken ze loopt achter me en ik kijk naar de grond , Nisa doet de deur hard dicht achter me zonder iets te zeggen lopen we verder en pakken de lift ja hier in de Moskee is een lift er is ook een trap maar wij zijn gewoon lui oke .
"Oke je gaat nu praten wat zei die boizan" lacht ze serieus en veegt een wimper op mijn wang weg , Ik lach en ga stuk wacht .... wat .... Boizan? Dit bedoel ik ze is niet eens meer turks AHAHAHA . I just love herrrr . Je hebt allemaal wel zo lijpe gekke vriendin maar je houd gewoon zoveel van haar hoe dan ook , Ewa dat heb ik met Nisa mijn Habibtii .
"Oke oke ik vertel" lach ik als ze me bijna wil aanvallen en begin gewoon met het verhaal ze luistert aandachtig en haar ogen worden groot "Ey zina kijk hij wil jou gewoon ahahaa hoor die smoes gewoon die verhaal klopt niet" lacht ze . Ik knik maar wat en doe wat lippenbalsem op en praat nog verder over van alles ook over Amine hihi.
PP Tarik
Ik rijd door de buurt , en ik besef me dat ik toch wel echt houd van mijn buurt mijn stad gewoon alles voor mijn stad . Ik heb zoveel hier meegemaakt vanaf van scholen weggestuurd worden tot waar ik nu ben volkomen kansloos ..Ik heb 6 jaar vastgezeten wat verwachten jullie ...
Ruzie met mijn ouders die mij niet willen zien , ik ben gewoon schande voor de familie.
Maar misschien is dit beter zo ik blijf tenminste wie ik ben , dat zeker ik ben en blijf Tarik , Tarik Boussoufa .
Ik rijd de straat uit en zie op de hoek van de straat oude vrienden ik schenk ze een vieze blik alleen maar pispalen en snitches in de wijk . Ik zie Taoufik , Taoufik mag ik op zich wel nog en is altijd real met mij gebleven sinds dag 1 maarja tijden veranderen en hij gaat nu beetje met de pispaaltjes om dus ewaja , ik parkeer mijn auto en zie en voel gelijk alle blikken Jaa laat ze haten op mijn range . Ik voel gewoon de blikken dat ze kijken naar mijn schoenen , Ewa wat kan ik er aan doen dat mijn schoenen hun huur zijn ...
Ik groet Taoufik snel met mannelijke knuffel en daarna volgt een boks "koulchi labas? ( alles goed) " vraagt hij mij ik knik wat en pak uit de koelkast van mijn Range rover , twee blikjes uggo en gooi er een naar hem . "Chokran" zegt hij vriendelijk en geeft mij een knipoog . Ik leun tegen mijn range en laat mijn haters lekker branden ga maar kapot vieze ratten .
"Dik gaan he Ewa Bsaha Valentino " lacht hij en scant mijn gehele outfit ik lach enkel . En drink van mijn uggo "Waneer lounge dan nigh" vraagt Taoufik om snel van onderwerp te veranderen . "Bel mij ja" zeg ik en wenk dat ik weg moet ik knipoog nog naar mijn haters om de hoek ik lach kort en scheur weg in mijn range .
Ik rijd even snel naar Dominos en bestel een pizza die ik hier opeet . Ik zie wat jongens van de beurt en lach naar ze "Ewa lang niet gezien" zegt er een "ik ben nog steeds in de buurt " lach ik en je ziet mijn goude tand goed verschijnen .
Ik ben helemaal ziek van deze boys he , ze lachen met je maar achteraf praten ze dood over je ze fluisteren gewoon over je succes en bij jou komen ze leuk doen.
Tfoe alleen schijnheilige ..
Weetje na dit alles zie je echt dat je niemand kan vertrouwen , je kon sowieso allang al niemand vertrouwen ik vertrouw maar een paar maar ik weet precies wie wie is en ken alle gezichten .
Zelfs je bloed kan je naaien .
Letterlijk niemand zou voor je schieten .
Dus wie heb ik nodig en wat heb ik te verliezen ?
Ik loop domino weer binnen , reken af en neem nog een snelle pizza mee voor thuis ik lach enkel vies naar de boys op de hoek , ik stap in en rijd hard weg .
Helloooo Lieve lezers , sorry voor dit saaie deeltje geloof me ik heb zoveel voor jullie klaar staan dat komt allemaal nog in Sha Allah !
Allereerst wil ik jullie allemaal bedanken voor de 1K reads Ohmy ik ben zo blij het gaat zo snel allemaal door jullie ik weet echt niet hoe ik jullie kan bedanken !!! Al had ik 10 reads ik zou door blijven gaan maar het gaat zo snel wauw dus allemaal heel erg bedankt en stay tuned geloof mij wacht af er gaat zoveel nog aankomen
Thankyou all 💋.
Vergeet zeker niet te stemmen en een reactie achter te laten !
Ik wil Manar nog bedanken zonder haar was ik niet eens begonnen aan dit boek love You Habiba djelli😍😩 @XmanarXbouzi
................
❤️
JE LEEST
Youssra El A.
RomanceLees alles over het leven van de Marokkaanse Youssra El Amrani. Youssra is een normaal meisje wat van alles mee maakt Haat , jaloezie , liefde , pijn veel stress. Ze woont in Amsterdam samen met haar beide ouders, en met een broer en een broertje...