Wat vooraf begon:
ze is gewoon perfect alles aan haar van haar lange dikke krullen tot aan haar mooie intense ogen maar dit kan niet .... ik moet haar vergeten dat is het beste zo snel mogelijk ook ...... ze is van Youness ......___________
We zijn nog steeds druk aan het dansen , Dalal is zo in het liedje dat ze begint te zwaaien met haar haar het ziet er grappig uit als of ze gek is net als of ze doordraait ahahaaa 😂. Het liedje is afgelopen en zonder iets te zeggen pakt Dalal me telefoon en speelt hem opnieuw af , ze kijkt me met een big smile aan en gaat in haar positie staan . En we beginnen gewoon weer waar we eindigden ik dans rustig mee en voel gewoon de ogen van Shakir op me branden hij kijkt me lustig aan .. en het voelt niet goed als of als of hij jaloers is ... aah dat zal hij vast niet zijn gaat er door mijn hoofd het is de beste vriend van Youness dat kan niet schiet er te binnen . "Eeee El graaaaaa doeeee meee" Hoor ik Dalal zeggen en ze trekt me aan me jas "huh wat" ik zot helemaal ver met me gedachten over van alles en nog wat hoe ik Youness nu al een paar uur ken maar als nog die klik voel als of ik met hem opgegroeid ben ik negeer me gedachtes en focus me en ik pak Amina haar handen vast , en beginnen we met dansen we schudden onze schouders op de beat en zingen mee . Ik denk even nergens aan en laat me volledig gaan ..
"Kifesh jullie dansen reggeda zonder ons " hoor ik Soulaimane lachen ik kijk opzij en zie de groep jongens sommige doen hun jas uit ik kijk Amina lachend aan "hmmmm jullie kunnen het wel" zegt Amine die verliefd Amina aankijkt waardoor Amina blozend weg kijkt .
"Danseres he" fluistert Youness en komt dichtbij mij staan zeg maar gerust dat hij tegen mij aanstaat hij ruikt zo lekker he abnormaal gewoon ik kijk hem glimlachend aan . "Doe is je code?" Zegt Soulaimane die me aantikt ik toets mijn code in en hij zet een ander liedje op echt zo'n bruiloft liedje de Regedda die op bruiloften afgespeeld worden . Ik voel dat de dames zich schamen dus wenk ik dat we gaan zitten op het bankje verder op we nemen plaats en de jongens gaan dansen het is echt gezellig en Youness kijkt me cute aan . De boys beginnen met dansen en ze kunnen het Echt goed ( ik weet niet ik heb een obsessie ofzo met Regedda sinds klein al zeker als jongens Regedda dansen ook in Het echt ) En Ik let eigenlijk alleen op Youness hij schud met zijn schouders waardoor je zijn spieren gewoon goed ziet door zijn Armani Tshirt die wat strak zit ik kijk Amina aan "jou man kan er wel wat van " lach ik en wenk naar Amine die helemaal los gaat Met Salah . We maken nog wat snaps en daarna gaan we zitten op station en praten over van alles en nog wat , ik zit tussen Dalal en Amina in en de jongens tegen over ons .
-
Het wordt wat donkerder en aangezien we nog onderweg moeten staan we op . "We gaan het was gezellig In Sha Allah spreken we nog wel Een keertje in de stad of ergens anders af " zegt Dalal "Jaa Isgoed In Sha Allah " zegt Soulaimane die ook opstaat "hoe gaan jullie naar huis? " vraagt Youness met zijn blik op mij gericht " me tante komt ons ophalen " antwoord ik hem "Aii saf Isgoed , wij gaan bus dus we moeten sowieso wachten app je tante alvast" zegt Shakir
Ik doe wat hij zegt en pak me telefoon erbij
Ik- Hey Salam gelti komt u ons ophalen ?
Gelti soumaya💗- Isgoed , hebben jullie het leuk gehad ? Waar spreken we af station? Ik kan ook ergens anders komen Habiba
Ik- Jaa was echt gezellig Chokran gelti Jaa station Isgoed !
Gelti soumaya💗- onderweg"Jaa ik heb me tante geappt ze is onderweg ze komt bij station" antwoord ik "Amina kom is" vraagt Amine en hij kijkt Amina verliefd aan die naar hem toe komt lopen Amine loopt wat verder weg en Amina volgt hem natuurlijk ik kijk Amine vragend aan "Jaa" "ik wil iets vragen wat ik eerder had moeten vragen " zegt Amine nu serieus en ze kaaklijn zie je zo goed he prachtig gewoon "en dat is?" Lach ik "ik moet jou nummer hebben ik kan jou niet laten gaan zonder nummer" zegt Amine verlegen en kijkt naar de grond "aaah verlegen " lach ik en til zijn kin omhoog waardoor hij me nu met zijn lange wimpers aankijkt.
We kijken elkaar aan "geef je telefoon dan" zeg ik lachend hij haalt een zwarte Iphone X uit zijn zak en ik toets mijn nummer in en sla me zelf op met een hartje .
We lopen terug en staan weer met ze alle "we houden toch contact ?" Vraagt Salah "kom we maken groeps app ofzo " zegt Shakir "Ewaa Jaa we doen dat " zegt Soulaimane en we wisselen nummers uit "Hoelang moeten jullie wachten ?" Vraag ik de boys "20 minuten man" zegt Shakir "Ooh Ewaa savi" we praten nog wat terwijl me tante onderweg is ....
Ik groet iedereen met een boks aangekomen bij Youness kijk ik hem scannend aan we hadden gewoon een klik .... nu weet ik niet Hoelang ik hem niet ga zien ..... hij knuffelt mij en houd me stevig vast als of hij me kwijt gaat raken zijn heerlijke geur komt mijn neus binnen die geur die geur ga ik missen die typische Youness geur ...
Ik laat hem los en we kijken elkaar lang aan , we hoeven niks te zeggen we snappen elkaar ...
"Yallah beslemaa a gekkerds" zeg ik tegen de jongens waarna we naar parkeerplaats lopen waar ik de zwarte Mercedes van me tante al zie staan , ik kijk nog snel achter om en zie de jongens staan kijken "gekke AMG " zegt Amine
"Hebben jullie het leuk gehad ? Vraagt mijn tante ik groet haar met de gebruikelijke kussen "heel leuk gelti zeg ik en stap in "jullie zeker he , dat kan ik zien aan die zara tassen " ik lach naar mijn dochters ik ken ze te goed .
We rijden onderweg naar me tante's huis en me tante zet hard muziek op " YAA CHEKEMAAA CHEKEM CHEKEM " zingen we hard mee en me tante gaat helemaal los "mamaaa let op de weg dit doe je altijd " lacht Dalal we maken nog wat snaps en rijden richting huis .
Thuis aangekomen kan ik alleen maar en Youness denken zal hij al thuis zijn ? Wat zou hij doen ?.....
Het was echt gezellig , maar of ik feelings voor hem heb .........
TEAM YOUNESS
OR
TEAM SALIM.............
❤️
JE LEEST
Youssra El A.
RomanceLees alles over het leven van de Marokkaanse Youssra El Amrani. Youssra is een normaal meisje wat van alles mee maakt Haat , jaloezie , liefde , pijn veel stress. Ze woont in Amsterdam samen met haar beide ouders, en met een broer en een broertje...