68.

634 32 8
                                    

Wat vooraf begon:
Wat is er toch met mij? Ik ben mezelf echt niet als of ik niet goed in mijn vel zit mijn humeur alles gewoon dit komt niet door Salim of iets alleen ik moet gewoon echt goede keuzes maken en me focussen👀

_______________
Zaterdag
-
Ik loop de badkamer uit in mijn badjas, en ga beginnen met mezelf klaarmaken ik zet mijn Spotify playlist aan en begin met mijn haren hier doe ik snel wat cremé en olie in . Mijn outfit voor de dag👇

Na dit ik me heb omgekleed breng ik wat highliter lichtjes aan en niet te vergeten lipgloss

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Na dit ik me heb omgekleed breng ik wat highliter lichtjes aan en niet te vergeten lipgloss . Ik spuit me onder met parfum en loop naar beneden ik pak een extra pakje kauwgum en loop de deur uit . Met mijn oortjes in loop ik naar mijn halte en stap de bus in naar station ik heb afgesproken met Youness vandaag en heb wat simpels aan . Ik voel mijn telefoon trillen en zie My ❤️. Staan Youness dus... natuurlijk neem ik gelijk op en open Snapchat om te kijken hoe ik er uit zie , ik moet zeggen dat me haar echt goed zit vandaag gelukkig ook maar.

Na drie haltes ben ik bijna op bestemming . Ik stap de bus uit en ga nog een stukje lopen terwijl ik met Youness aan het bellen ben zie ik hem opeens achter me ik schrok zo erg he 'omg Youness ik haat je' zeg ik en geef hem een speelse klap uit reflex . Ik knuffel hem en kom niet eens bij ze hoofd maar hij heeft de perfecte lengte. "Ahaha kleintje heb je mij gemist"zegt hij en kijkt me diep in me ogen aan zo zeggen we beide even helemaal niets.

Na een tijdje laat ik hem voorzichtig los en zie dat Youness mij van top tot teen scant en me verliefd aan blijft kijken ik voel mij wangen kleuren en kijk lachend naar beneden. "Je ziet er goed uit " zegt hij hoofdschuddend . Ik lach verlegen maar wat "Nog steeds verlegen dat moet je bij mij niet zijn" zegt hij en tilt me hoofd een beetje op met ze duim. Ik loop samen met Youness richting plein waar de tram gaan pakken naar dam. Ik bekijk hem vanaf mijn ooghoek en kijk naar zijn outfit hij kan zich echt goed kleden hij heeft een blauwe spijkerbroek aan met een grijze stone island hoodie aan en Gucci schoenen die dit weer afmaken "stylo hoor" lach ik en zie hem glimlachen wat me zo'n goed gevoel geeft hoe hij me aankijkt kan het gewoon niet beschrijven.

Dit moet altijd zo blijven ..

"Je bent zo stil aan de telefoon praat je zoveel nu zie je me niks" lacht hij "je weet hoe ik ben" zeg ik lachend en doe een hand voor me gezicht. We lopen samen de appie binnen en loop gelijk naar de schappen waar ik een flesje icetea pak "wil je iets?" Vraag ik Youness die achter me staat en zie dat hij zelf al een blikje in zijn hand heeft en mijn flesje gewoon uit mijn Handen pakt terwijl ik staarde naar zijn haar die gewoon wauw is ik denk dat hij gister ofzo naar de kapper is geweest want zijn contouren zien er perfect uit.

Bij de kassa wil ik betalen maar Youness laat mij niet eens en rekent gelijk af "Wat is jou probleem kan ook zelf betalen " zeg ik serieus en kijk hem aan met de spullen in zijn hand . "Is niks schatje " lacht hij ik hou er echt niet van als jongens betalen al is het een flesje water of iets . Youness die voor mij loopt kijk ik boos aan en loop daarna samen met hem de winkel weer uit .

Ik breng een beetje lipgloss aan en zie dat Youness me snapt ik lach hoofdschuddend en kijk naar beneden hij filmt me zomaar . Ik ben zo blij om hem te zien ik besef het nog niet dat ik met Youness in Amsterdam ben. Na een lang stuk gelopen te hebben lopen we door de Kalverstraat en zie ik de Nyx store al ben ik met Youness kan ik het niet laten om even naar binnen te gaan . "Pff Youssra alsof jij make up nodig hebt" zegt hij en kijkt me lang aan "ja" zeg ik en trek hem mee naar binnen, hij pakt mijn hand en houd hem vast . Mijn hart smelt gewoon echt te schattig dit , hand in hand loop ik naar de lipsticks en bekijk ze . Mijn favoriete lip Cream van hun is op dus die moet ik sowieso nog even halen.

Ik pak wat ik nodig heb en kijk nog even bij de bronzers . Ik pak de donkerste kleur en wil afrekenen "Youssra ik betaal klaar" hoor ik Youness achter mij zeggen "nee ben je gek als jij gaat betalen ben ik echt boos" zeg ik en kijk voor me uit ik reken snel af voordat hij het doet en loop met de tas de winkel uit. Ik zie Youness me lang aankijken en loop door "Youssra ik hou echt van jou wist je dat" zegt hij en kijkt me lang in mijn ogen aan . Ik lach en zeg zachtjes "ik ook van jou" hij gaat met zijn hand door mijn haar "je moet me nog steeds vertellen hoor wat je gebruikt voor je haar" zegt hij en trekt aan me krullen "alsof jij krullen hebt " lach ik "jaa wist je niet" zegt hij ik lach en draai me hoofd om . "Youss gaan we hier naar binnen" zegt hij en pakt me aan me hand mee en loopt de Nike store naar binnen hij loopt gelijk naar de trainingspakken en pakt er een uit "vind je deze mooi" vraagt hij lief ik kom naast hem staan en bekijk de pak. Het is een grijze Nike Chelsea pak en hij is echt mooi "hij is echt mooi" zeg ik ik zie hem lachen "ik ga hem passen ja" zegt hij en loopt naar de pashokjes ."wat blijf je staan je gaat mee" zegt hij en gebaart dat ik mee moet lopen .

PP Youness
Echt mijn meisje ik moet haar echt wat geven dat ze gewoon van mij is het moet officieel zijn. Youssra & Youness . Ik kijk naar Youssra en ze ziet er zo goed uit ze is zo schattig .

Samen lopen we door Amsterdam en wou eigenlijk de Pandora of lucardi binnen lopen om iets te halen maar dat laat ik voor later ik ben echt serieus met haar dat moet zij weten.

Ik zie de Nike store en wil gaan kijken ik vraag Youssra of ze mee naar binnen gaat en ze glimlacht lief en knikt ja haar lach is abnormaal gewoon . Ik loop de Nike store binnen met Youssra naast me en ga kijken bij de pakken. Ik heb er een uitgekozen en vraag Youssra om advies echt schattig hoe ze bleef staan . Ik loop de paskamer binnen en pas de trainingspak ik vraag Youssra wat ze ervan vind en ze kijk me lang en verliefd aan "staat je goed" lacht ze "jaa vind je? Ik ga hem halen als jij hem mooi vind" zeg ik en bekijk mezelf in de spiegel . Ik ga hem halen en kleed me weer om in mijn eigen kleding ik ga nog kijken bij de broeken en haal een kort Nike broekje er nog bij ik reken af en loop daarna de winkel uit .

"Gaan we wat eten Bollie" vraag ik haar "ahaha heb je honger?" Lach ik hij knikt ja en we lopen door "waar wil je eten wok nigh?" Vraag ik ze lacht en knikt maar wat "wat jij wilt" zegt ze en loop dicht naast mij "als het jou niet uitmaakt kom burger and fries dan" zeg ik en loop door . Ik zie toevallig de Lucardi en wil hier naar binnen "gaan we hier even snel kijken" zeg ik "isgoed " zegt ze lief en met Youssra achter me loop ik de Lucardi binnen

Wat ik ga halen😳😳😳😳??

••••••••••••

Youssra El A.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu