Wat vooraf begon:
Ik kijk naar beneden en loop de zaak snel binnen de ogen van de jongens die aan tafel zitten zijn allemaal naar mij gericht , hongerige hyena's ook yehhhh denk ik in mijn hoofd . Aangezien het hier altijd druk is sta ik in een Lange rij tot aan het fruit dit gaat nog wel een tijdje Duren "hey schoonheid" hoor ik achter me en voel dat iemand aan mijn haar zit .__________________
Ik draai me in een reflectie om , Ik zie een jongen staan dit bedoel ik ze vallen je hier lastig net als die illies uit Marokko of ze kijken je heel lang aan en proberen je te Versieren maar gelukkig heb ik in de meeste gevallen mijn Broer Anouar . Ik kijk de jongens scheef aan zonder schaamte Zegt hij "Ewa Zina" Ik kijk hem niet begrijpend aan "ik ben Himran" Zegt hij snel ik moet denken aan mijn kleine broertje hij is irritant en nooit verwacht dat ik dit zou zeggen Maar ik mis hem .. "ik heet Youssra" zeg ik om maar van het gezeur af te zijn Ik draai me weer om en de rij duurt nog heel lang dit is echt mijn geluksdag niet dus .. "mooie naam" zegt de jongen en glimlacht bij zijn glimlach moet ik denken aan Salim . Ik kijk de jongen ongeintreseerd en scheef aan Ik draai me weer om en wacht op de Lange rij waar maar geen einde aan lijkt te komen het houd niet op niet van zelf😂.
Voor mij staat een oud Surinaams vrouwtje die ongeduldig staat te wachten en Geiriteerd voor zich uitkijkt . My mood in een blik ahahahaa ik voel dat iemand mij aantikt het is die rare jongen weer Ik kijk hem geen eens meer aan het begint echt irritant te worden mijn gedachtes zijn bij Youness
Blijft dat maar zo Youssra
De jongen krabt verlegen achter zijn oor en vraagt mijn telefoonnummer stotterend en al , schattig zou je denken maar er is iets Vaag aan deze jongen ik Kom er alleen niet op wat . Met mijn Telefoon in mijn hand en al antwoord ik de jongen "ik heb geen telefoon sorry " en draai me om ik hoop dat hij me nu niet meer lastigvalt , irritante kleine jongetjes die aandacht zoeken .
PP Kenza
Ik sta op me serie is toch afgelopen ahahaa ik pak een flesje icetea en groet mijn oma en loop richting plein denk maar ik laat Youssra alleen maar me serie was spannend toch You know .Ik loop de straat uit en zie een scooter achter me stoppen, "Hey schoonheid ga je mee" zegt een Nederlandse jongen "ik ben Kevin trouwens, spring achterop " ik kijk hem vies aan "tehhh kowed van mij " zeg ik en schenk hem nog een vieze blik waarna ik loop door wat denkt hij wel niet vieze kaas hij denkt hij heeft Vespa ik spring gelijk achterop .
Foto Kenza ( nicht Youssra) 👇
Ik pak mijn draadloze Bluetooth oordopjes uit mijn Valentino tas en zet wat Quran op ."Kom hier kom" zegt Salah en pakt iets uit zijn opbergruimte onder de zadel van zijn scooter , hij haalt een witte Adidas slipper te voor schijn en gooit deze en hij komt precies op Youness "lekker lekker " lacht Salah en alle boys op plein gaan stuk "weet je zeker zegt Youness en gooit hem terug . "Wacht wacht a agyour" lacht Shakir en steunt Youness "kifeshh met die slipper " zegt Youness na tijdje "Jaa toch altijd bij de hand lacht hij en gebaart .
Ik loop langs centrum onderweg naar plein wat nu zo'n kleine vijf minuten zijn ik zet een andere surah op dit keer Surah - al mulk dit is een prachtige rustgevende Surah en ken hem helemaal uit mijn hoofd .
"Is dat niet Kenza ?" Vraagt Shakir en tikt mij aan ik heb hem via al gezegdt dat Kenza de nicht van Youssra is "waqilaa wel " zegt Salah en zet gelijk zijn haar goed Salah heeft namelijk een oogje op Kenza ze zitten samen bij elkaar op school , iedereen kent Kenza wel hier uit de buurt ze woont gewoon hier in Utrecht. "Yup dat is haar" antwoord ik na tijdje als ze wat dichterbij is "wacht wacht " zegt Salah en gebaart dat we stil moeten zijn .
PP Salah
Jaa daar loopt Kenza , Kenza is een chimeid bij mij op school en Wollah ze is lekker . Ik heb goeie smaak dus als ik zeg lekker is ze ook lekker gewoon gataar met haar mooie faceIk let alleen op haar , hoe ze loopt me gedachtes zijn gewoon bij haar en negeer de rest .
"Jaa ze is nicht van Youssra he " hoor ik Youness na tijdje zeggen ik wordt gewoon uit mijn gedachtes gehaalt wacht wat ? Dat kan niet ... hoe dan .. Youssra is ook niet lelijk ik zeg jullie maar ze is al van Youness en ze woont niet Utrecht wel jammer heheee😏.
Ik ben fixer Salah , ik fix iedereen elke ams Fuckboy? Neee daar doen we niet aan ahahaaa
Als ik merk dat Kenza steeds wat dichter bij er is gebaar ik naar de boys en loop haar richting op ik laat haar schrikken de niks vermoedende Kenza .. ze heeft oortjes in en merkt niks , nog niks .
Ik achtervolg haar van achter en heb een mooi uitzicht heheee , ewa ik blijf jongen a sahbi wat wil je dat ik doe ben geen gaytje ik versnel mijn pas en ze merkt nog niks even blijf ik staan en denk ik nergens aan haar heerlijke geur dringt mijn neus binnen.
PP Kenza
Ik loop langs plein en zet nog even een andere Surah op en loop snel door tot dat ik plotseling twee handen op mijn schouders voel uit reflectie geef ik de persoon een schop "IK SCHROK A BNADEM" zeg ik en laat mijn telefoon vallen . Ik draai me om en zie Salah staan wat???? Ik voel mijn wangen kleuren ... "sorry " zeg ik snel als ik zie dat hij pijn heeft maar Ewa moet hij me maar niet laten schrikken ."Gaat het ?" Vraag ik hem rustig en help hem "ja Jaa sorry is niks hoe gaat met jou" zegt hij en komt dichtbij mij staan voor mij gewoon iets te dichtbij . Hij pakt mijn telefoon van de grond en mijn iPhone is niet beschadigd niks .
"Ik heb haast Salah" zeg ik om het te onderbreken en wil weglopen
"Kenza "......
............
❤️
JE LEEST
Youssra El A.
RomanceLees alles over het leven van de Marokkaanse Youssra El Amrani. Youssra is een normaal meisje wat van alles mee maakt Haat , jaloezie , liefde , pijn veel stress. Ze woont in Amsterdam samen met haar beide ouders, en met een broer en een broertje...