9.

1.4K 70 9
                                    

Wat vooraf begon:
Ik groet Noor haar ouders en haar kleinere broertje Aymane en bij de deur aangekomen geef ik Noor een knuffel. En wacht ik samen met haar voor de deur op mijn vader die mij komt ophalen.

____________________

2 dagen later.
Ik haal mijn fiets uit de schuur en sluit het huis af en fiets onderweg naar school.

08:30
De bel gaat, ik moet over vijf minuten in de les zijn. Dus ik sprint naar beneden voor techniek. Techniek is niet een van mijn lievelingsvakken , maar het is op zich wel te doen. Ik geef mvr de schier een hand en ga helemaal vooraan zitten naast Selma , Selma is een meisje die ik al sinds de basisschool ken en kan goed met haar samenwerken, daarom zit ik meestal wel naast haar. Ik groet nog wat mensen uit mijn klas en geef Nasser (een goede vriend) een boks en ga weer zitten, Ik let goed op en maak aantekeningen voor de toets die ik morgen heb.

09:20
Ik sprint naar mijn kluis , en pak de boeken die ik nodig heb voor Frans. Ik kom twee minuten te laat mevrouw Greef gunt me een vieze blik "Jaa Youssra te laat dit is niet de eerste keer, wees volgende keer op tijd" zegt ze . Ik knik en ga zitten naast Bridget een Nederlands meisje uit mijn klas aangezien Selma naar de ortho is. Ik maak nog snel stiekem een foto voor reeks en verstuur dit ach ik zit toch achterin merkt ze niet. Ik leg mijn telefoon weg en maak de opdrachten.

10:10
Pauze. De bel gaat ik loop naar de aula ik zie Noor al met Yasmina en Manar aanlopen ik geef ze allemaal een knuffel we besloten om deze pauze naar buiten te gaan en wat te lopen terwijl we over van alles en nog wat kletsten . Ik haalde mijn geplette croissants uit mijn tas en at dit op.

Als ik de bel hoor ren ik weer naar mijn kluis voor mijn gymspullen

14:20
Ik Ben uit. Ik loop naar de fietsenstalling. In de fietsenstalling Groet ik nog wat klasgenoten en fiets daarna snel naar huis . Thuis aangekomen leg ik mijn tas neer , en loop naar boven waar ik mijn bidkleed klaar leg en het gebed ga inhalen daarna haal ik mijn boeken uit mijn tas en begin ik aan mijn huiswerk. Als ik eindelijk klaar Ben met mijn huiswerk , loop ik de trap af naar beneden om wat te gaan eten . En toevallig was er nog Lasagne van gister over , dit warm ik op in de magnetron en maak thee voor mezelf. Ik leg het eten op de eettafel en pak de controller van de PlayStation en zet een liedje op Aangezien ik home alone Ben zet ik hem keihard.

Wie doet dat ook altijd?
..........

Ik zet Monsif - ik wil jou op echt een tb dat liedje

......

Youssra El A.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu