64.

776 35 16
                                    

Wat vooraf begon :

Ik weet het echt niet meer Salim , Salim was het vanaf het begin al maar ik weet Het gewoon echt niet met hem met wat hij met mij doet en meer .... ik kom altijd gewoon bij hem terug en ga het hem denk ik vergeven en Youness , Youness is ook weer zo anders en niet te vergelijken met Salim . Youness ik ga niet eens ontkennen ik was gewoon gelijk voor hem gevallen abnormaal wat hij doet met mij maar ik ken hem niet zo goed , beide hoor hun uiterlijk is leuk ik moet echt gewoon goed kijken dan kan ik een Besluit maken misschien wil ik wel geen van beide .

- Niets is tenslotte wat het lijkt deze tijd .

___________

14.20
Daar zit ik dan in de les Nederlands , van Mevrouw van der schier . Ik pak zuchtend mijn boeken uit mijn tas deze dag ... gewoon mkowed. Wil het liefst nu naar huis en rustig mijn series kijken in mijn bed . Ik zit alleen achter , naast Noor zit ik niet . Wij hebben teveel gedaan bij deze docent dat wij gewoon niet eens meer bij elkaar in de buurt mogen komen ahaha.

Ik probeer op te letten maar mijn gedachtes zijn gewoon echt niet bij deze saaie les " grammatica spelling " hoor ik Mevrouw van der Schier zeggen door mijn gedachtes heen . Ik keek verveeld wat uit het raam en breng wat lipgloss op "Youssra let je op we zijn hier niet bij uiterlijke verzorging" zegt Mijn docent . Ik zie iedereen hun nek omdraaien en leg mijn lipgloss lachend op tafel " wat kijken jullie is geen bioscoop shit" zeg ik en draai me om "ik let op mevrouw " antwoord ik wat later "jaa we gaan het zien op de toets " zegt ze strak en gaat door met waar ze gebleven was "hoe bedoelt u ? Ik haal altijd goede cijfers dat weet u mevrouw u hoeft mij niks te zeggen" zeg ik lachend . Deze vrouw lijkt zelf op een eend , wilt ze dat ik een geen lipgloss op doe omdat haar lippen droog zijn shittt. En wil ze beginnen over mijn cijfers wat denkt zij .

Ik zie dat Noor mij die blik geeft , die blik alles in een gewoon ik lach en pak een pen .

PP Tarik
Hewaaa hyenaaaaa's jullie hebben mij gemist toch ahahaa , veel gebeurd deze dagen . Ik loop rondjes door mijn appartement en ga door mijn haar "HOEEEEE DAN HOEEE" zeg ik schreeuwend aan de telefoon .

Tazz wat een Homo . Hij kan niks ik gooi mijn telefoon op de bank en maak Shisha aan , is nodig nu . Ik laat het even staan en trek een snelle trainingspak aan met daar onder mijn Phillip plein schoenen aan , ik loop naar de keuken en begin met poffen ik zet mijn PlayStation aan en zet spotify .

Ik sta op en kijk in de koelkast . Ik zie wat eieren , blikjes cola , redbull maar dat is het dan ook . Laat maar ik zet de PlayStation uit en laat de Shisha staan , ik bekijk mezelf in de spiegel ik zie er ook niet uit zet wat parfum en verlaat mijn appartement . Ik pak mijn iPhone X uit mijn Louis zijtasje en zet Bluetooth aan voor mijn AirPods . Ik ga wat op app die andere onzin doe ik niet aan , buiten snap maar dat is voor zaken .

Mijn snap overstroomt bijna 800 kanker berichten . Zie je waarom ik niet aan die shit doe ik open het en ben er nu al klaar mee geen tijd voor .

Ik zie een gemist gesprek van Lina , de kech van de buurt . Ik zie ook wat berichten "pappiiii wanneer kan je afspreken " zei ze om 03:00 uur tazz kkr hoer.

In wat gaan we vandaag ? Ik twijfel tussen mijn Vespa Sprint of mijn AMG Ik kies voor mijn Witte Mercedes en rijd richting Den Haag.

PP Salim
"Salim er uit nu ben je helemaal gek meld je maar om 4 uur" Roept Mr Langen ." U hoeft niet te schreeuwen bespaar de moeite ben je gek ? Mij ga je niet zien challas" zeg ik en gooi de deur achter mij dicht ik hoor nog wat kinderen uit mijn klas roepen en schreeuwen maar negeer het en loop de gang door .

Ik loop wat lokalen langs en kijk naar binnen , "ERUIT NU " Hoor ik een vrouwelijke stem boos door de klas roepen . En zie daarna Mohsin met een Rood briefje de klas uitkomen "Time out Welle?" Lach ik "jaa man Parra om niks jij?" Vraagt hij terwijl hij me een boks geeft "jaa man maar rustig ik ga naar appie " zeg ik en groet hem weer en zie hem de kamer van teamleider binnen lopen "slechte jongen he" zeg ik hem nog na .

Ik loop naar Nederlands , mijn mentrix geeft namelijk Nederlands maar ik weet niet waar ze is . Ik kijk nog wat lokalen verder ,weetje wat laat maar. Ik loop de trap af naar beneden en zie iemand die ik helemaal niet wil zien , nee wat? Dat kan toch niet .

............

Wie heeft Salim gezien hmmm?

Hey Schatjes van me , gelukkig nieuwjaar hoop dat jullie een fijne maar vooral veilige jaarwisseling hadden ! Ik wens jullie allemaal het beste toe veel geluk en liefde voor jullie en jullie Familie .

❤️❤️❤️❤️❤️

Youssra gaat afspreken met Salim !? En wat wou Salim eigenlijk zeggen ? En wat is er eigenlijk gebeurd met Tarik die weken ....

X schrijfster Amal

Youssra El A.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu