40.

1K 42 1
                                    

Wat Vooraf begon:
"Nu niet" antwoord ze en loopt door ze volgen ons "wat gaan jullie halen ? " vraagt Shakir "we doen boodschappen voor me oma we gaan taart maken" antwoord ik hem en glimlach niet vergeten dat het een goede vriend van Youness is hij gaat hem sowieso appen dat hij ons tegenkwam misschien heeft hij dat al gedaan want hij zit zenuwachtig op zijn telefoon .

_____________

We lopen de Albert Heijn binnen , met Shakir en Amine achter ons aan . We lopen naar het schap Met bakspullen en pakken wat we nodig hebben ik moet spontaan denken aan Salim ...... ik kan dit niet ik wil dit niet ...... ik heb tijd nodig denk ik bij mezelf De eerste keer dat ik Salim tegen Kwam was ook heel toevallig in de Albert heijn ik slik en pak een pak meek een bakmix en wat decoratie .

"Hay Hay chef kok" lacht Amine als hij ons ziet Met Handen vol boodschappen we pakken de overige spullen en rekenen af , voor de Albert heijn praten we nog wat Met Shakir want Amine Amine heeft alleen oog voor Amina echt cute hij kijkt haar zo verlegen en verliefd aan en Amina bloost alleen maar zou ik ook doen......

"Dus heb jij geen vriendin?" Vraagt Dalal nieuwsgierig ze schaamt zich echt niet ze vraagt alles wat in haar opkomt "Nope" antwoord Shakir Met zijn blik lang gericht op mij , zo kijkt hij me nog minutenlang aan en er volgt een stilte.

PP Dalal
Echt ongemakkelijk........ Ik vroeg hem of hij een vriendin has Maar hij Let alleen op Youssra hij kijkt mij niet eens aan ik scan zijn outfit hij ziet er goed uit hij draagt een Groene Stone island jas een zwarte jeans en royaums en zijn krullen die zitten los dat staat zo damn cutee ..... wacht wat neeee ....... vind ik Shakir leuk ? .........

Ik verbreek de stilte" zo wat gaan jullie doen " vraag ik hem en kijk hem diep in zijn heldere ogen aan "niks man beetje chillings we gaan zo ook Richting Youness" antwoord hij Met zijn blik op mijn krullen "oh " antwoord ik maar

PP Shakir
Wauw , toevallig Kwamen we Youssra , Dalal en Amina tegen bij de appie en ze zag er zo goed uit gewoon ik kon mijn ogen niet van haar af houden Dalal vroeg een paar vragen die ik beantwoorde maar het voelde ongemakelijk om Met haar te zijn , wetende dat je mattie haar gaat wifen en ik er niks tegen kan doen....... Jaa jullie lezen het goed gister onderweg naar huis hadden ik en Youness een diep gesprek want hij woont paar straten achter mij en we gingen samen naar huis na dat we gister gingen chillen Met Youssra Enzo en hij sprak alleen maar over haar dat hij serieus Met haar wil zijn dat na Loubna zijn ex dit het beste is wat hem is over overkomen en Youssra neemt sowieso ook Met Youness ik gun het ze wel tuurlijk Maar Ik Weet niet wat ik Ervan moet vinden .......

"Wij gaan maar weer want me oma is ziek" antwoord ik Shakir knikt we groeten de boys en roepen Amina en lopen Met de boodschappen en al onderweg naar huis waar we taart gaan maken voor oma die we natuurlijk ook Langs gaan brengen.

Thuis aangekomen leggen we alle ingrediënten klaar voor de taart we gaan een kwarktaart maken en hebben alle benodigdheden gekocht een paar hadden we al liggen .

Ik zelf ben dol op bakken en alles wat daar mee te maken heeft koken vind ik ook leuk (in het echt ook) dus ik weet uit mijn hoofd hoe en wat . Dalal en Amina zitten mij aan te gapen "nooit taart gemaakt Welle?" Lach ik "sowieso wel" zegt Amina "hier laat me het doen" zegt ze vlug daarna en neemt het beslag over "Uhh je moet eerst eiren toevoegen he" lach ik "ohjaaa" zegt Amina "wist ik wel" ik Zoë dat ze een lach probeert te onderdrukken .

-

We zijn net klaar met de taart . We zitten nu wat op Insta en praten nog wat met elkaar "gaan we centrum ?" Vraagt Dalal Ik kijk haar vragend aan "Jaa we kunnen gaan want me ma is bij haar vriendin en me vader werkt als me moeder thuiskomt gaan we naar oma dus pas s'middags" vult Amina aan "Yallah Isgoed" antwoord ik .

We lopen naar boven omdat Amina zo nodig haar make up moet bijwerken "Uhh ik denk niet dat Amine daar is" lachen we ik zie dat ze haar lach inhoudt en gaat verder met haar gezicht . Ik breng wat lipgloss aan en spuit nog wat parfum ik pak mijn tas en ben klaar , ik zit nog wat op mijn telefoon aangezien dit nog jaren gaat duren .... "klaar" roept Amina blij en staat op ik kijk van mijn telefoon op en loop naar beneden gevolgd door Dalal en daar achter Amina en ik zeg jullie het duurde serieus 20 minuten maar ze ziet er wel fleekyy uit moet ik zeggen , we lopen naar de bushalte en we moeten 12 min wachten dat geluk hebben wij weer ..... maar ja we gaan zitten en praten over de planning van vandaag en over overige dingen . Na 12 minuten gewacht te hebben stappen we de bus in en nemen we achter plaats de bus rijd gelijk naar centrum we hoeven niet over te stappen , het is vrij druk in de bus voor ons zit een Chinese vrouw met haar schattige zoontje van ik schat 3 jaar ik kijk hem vriendelijk aan en speel met hem .

We stappen uit en staan nu op station , "gaan we richting Bijenkorf ?" Vraagt Dalal en begint alvast te lopen "Isgoed" zeg ik "Amina misschien komen we Amine tegen " zeg ik en knipoog "Ooh Jaa misschien zien we Youness " zegt ze lachend en beweegt met haar wenkbrauwen waardoor ik en Dalal stuk gaan "loop nou maar" zegt Dalal een tikkeltje geïrriteerd tegen Amina ze volgt ons richting de Bijenkorf . We lopen de Bijenkorf binnen en kijken een beetje rond het is best druk en vol maar dat is normaal want het is vakantie.... we lopen langs de parfum en testten er een paar "zoo wat gaan we doen nu?" Vraagt Amina zonder van haar telefoon op te kijken "kom bovenste verdieping" zeg ik alsof ik het hier goed ken , we lopen de roltrap op helemaal naar boven en komen bij de kinderkleding Calvin klein , Burberry Etc . "Omgg" gilt Dalal en ze houd een groene Kenzo jurkje omhoog hij is best schattig met het strikje en de details en ik vind dat kenzo sowieso persoonlijk echt leuke dingen heeft voor zowel groot en klein . "Deze koop ik sowieso voor mijn dochter In Sha Allah" zegt Dalal terwijl ze het jurkje goed bestudeerd "In Sha Allah" lacht Amina terwijl ze druk bezig met haar telefoon is , ik kijk mee vanaf mijn ooghoek ze is aan het appen met iemand overduidelijk ik zie Amine ❤️ staan ik houd mijn lach in en ga bij Dalal staan , we kijken nog wat verder bij schoenen en de jassen en lopen daarna de Bijenkorf uit we gaan nu gewoon op plein chillen.

PP Amina

Hmmm............

Ik heb een plan bedacht , of nou ja het was Amine zijn voorstel Youness is gek op Youssra hij praat alleen over haar en mis haar dus jullie raden het zeker al ..... We gaan hun 'toevallig' tegen komen of nou ja ik en Amine weten het alleen en Amine zegt gewoon dat ze gaan chillen met de boys .

Ben benieuwd naar hun reactie ........

"Youss?" Vraagt Amina we zitten trouwens op een bankje "hmm" antwoord ik terwijl ik op mijn telefoon bezig ben ik open whatsapp en zie Youness aan het typen .......

Wat zal hij zeggen?

....................




❤️

Youssra El A.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu