21.

1.1K 54 0
                                    

Wat vooraf Begon:

We gaan zitten op een bankje ik heb drie bolletjes een met meloen en de andere twee koekjesdeeg echt mijn favoriet! Amina en Dalal hebben zoals gewoonlijk hetzelfde gehaald namelijk twee chocolade bolletjes en een smurfenijs hun halen dat serieus altijd, ik maak nog een foto voor snap . Terwijl we rustig ons ijsje op eten komt er iemand steeds dichter onze kant op lopen .........

______________________

Het is het meisje van daarnet in de Primark ze is
helemaal rood je ziet aan haar dat ze zich schaamd. "Ik wou jullie nog heel erg bedanken voor der net" zegt ze en kijkt naar de grond. "Ohhh uh geen dank hoor" zeggen we stotterend te gelijk . "Wie was dat eigenlijk ?" Vraagt Amina. Altijd zij hee nieuwsgierige bitch😂.

Na de vraag van Amina zie ik dat ze haar tranen inhoud miskiena..... "uhhm " uhmmm" "dddie jongen iisss mijn vriend ooof nouuujaa ex nu" stottert ze en barst in tranen uit . We stellen haar gerust en ik geef Amina die blik die je ouders geven bij bezoek als je teveel eten pakt . Ik knuffel het meisje aangezien ze er echt mee zit wat ik ook snap. Zoveel vragen maar ik besluit ze niet te stellen omdat het allemaal recent is en net is gebeurd dus de schrik zit er nog goed in. Ik gebaar naar Dalal dat ze een ijsje voor het meisje moet halen , ze komt naast me zitten en doet haar vingers voor haar ogen en blijft huilen ik probeer haar enigszins te troosten en wrijf over haar rug.

Dalal komt na enkele minuten aanlopen met een bakje ijs met ook drie bollen twee in vanille smaak en de andere in aardbei aangezien we niet weten wat ze lekker vind en wat niet . Dalal geeft haar het bakje, "aaah dddat haddd niet gehoeven jjjjoh" stottert ze en ze glimlacht zwakjes. "Dit is het minste wat we kunnen doen " zeg ik en glimlach. Miskiena ze trilt nog steeds ze is echt in schok wat ik ook snap we stellen haar gerust en wachten samen met haar op haar moeder die ze heeft gebeld, via mijn telefoon .

We delen nummers uit "schat als er iets is je kan ons altijd appen" zegt Amina . "Of bellen " Zegt Dalal en knipoogt naar het meisje dat Mandy heet. "Ach kindje toch" zegt de moeder van Mandy en stapt de auto uit en omhelst haar ze schenkt ons een glimlach en loopt met Mandy de auto in waar a ze naar ons knipoogt. Met een blij gezicht, puur omdat ik iemand geholpen heb . Loop ik Dalal en Amina Naar een slushpuppy kraam , Ookal hebben we net ijs gegeten Ramadan komt eraan Insha Allah over precies een week😍🤲.

We Nemen alle drie een grote slushpuppy, we betalen en lopen door richting de Mall bij station . We lopen de Zara Home in en drinken ondertussen nog van onze slushpuppy we kijken rond en zien leuke dingen voor in je kamer. En leuke kussens aangezien ik in mijn kamer een beetje verandering wil brengen koop ik wat leuke accessoires die een leuke sfeer aan mijn kamer geven bij de kassa koop ik nog twee lekkere vanille kaarsen, Dalal en Amina kopen ook nog wat leuke accessoires . We lopen nog wat verder en kijken nog wat rond, daarna lopen we de Bodyshop in "IK HOU ECHT VAN DEZE WINKEL" Roept Amina . En geeft me een speelse klap , ik en Dalal kijken elkaar aan en gaan helemaal stuk Amina is natuurlijk de winkel al ingelopen. "Ahhhh ruik is wejooow" zegt Dalal en stopt bijna een hele pot met Bodybutter in de geur mango . We kijken nog wat rond ik Koop nog wat Skincare dingen en twee bodybutters , we rekenen af en Lopen de winkel uit waarna we na de volgende winkel Lopen namelijk Rituals . Ik heb hier niet zoveel van als van Bodyshop maar mijn scrub die ik altijd gebruik komt van rituals en die is op , Ik pak de scrub en reken af Dalal en Amina kijken nog wat rond. Als we de winkel uitlopen schreeuwt Dalal opeens "EEEE HOELAAT IS HET?" Altijd Dalal he "half 4 " zegt Amina dood rustig. "HALF 4??" Schreeuwt Dalal . "Jaa dat zeg ik toch" zegt Amina kalm Terwijl ze haar telefoon weer weg stopt in haar tas . "UHH AMINAA IK WEET NIET OF JIJ DOM BENT OF WAT DAN OOK MAAR 4 UUR BEGINT DE FILM" schreeuwt Dalal Zo wat . En ik? Ik sta te kijken ahahaaa "GOYAAA TRANQUILEEE GOYAA TRANQUILEEE " schreeuwt Amina terug op harde toon " Yallah klaar zidoooo" roep ik tegen hun beide en we lopen door naar de Bioscoop die in het achterste gedeelte van de stad is.

-

Daar aangekomen kopen we onze kaartjes voor de film en kiezen we eten uit voor de film Ik pak drie bakken popcorn, "zoet of zout" zeg ik tegen Amina en Dalal die langs de snoep lopen. "ZOUTTT" roepen ze terug . Ik pak twee zout en een Zoet voor mijzelf ik pak ook nog een bak Nacho chips en een icetea en geef de bakken popcorn aan en pak een zak om snoep te gaan vullen "NU KUNNEN WE NOG VRETEN VOLGENDE WEEK NIET MEER " roept Amina . "altijd zei" zeggen ik en Dalal tegelijk en gaan stuk . "Ewaaa ze heeft wel gelijk" zeg ik en lach en vul mijn zak met zurematten en andere lekkere snoepjes .

Ik ben klaar en sta boven te wachten op Dalal en Amina , na ongeveer een kleine 10 minuten lopen ze aan. "WOW WOOW WOOW SERIEUS AMINA" roep ik . "JIJ NEEMT VRETEN TE SERIEUS " lach ik en kijk haar met open mond aan in haar hand zie ik verschillende zakken snoep slushpuppys en denk zo'n zes flessen icetea en nog veel meer zakken met chips en nog drie bakken popcorn in de grootste formaat . "EWAA VOOR ALS IK DORST HEB " zegt ze en wijst naar de flessen met icetea en kijkt serieus. "SERIEUSSSS?" Roep ik een beetje hard. Ze kijkt me niet begrijpend aan "zei ik ook al" lacht Dalal "El mohim gaan wij nog naar binnen Daar is de zaal julie kijken mij aan alsof ik de film ben " zegt Amina en begint te lopen terwijl haar handen vol zijn. "Ee Dalal pak is die lipgloss uit mijn tas " zegt Amina met haar handen vol en geeft haar die blik.

............

❤️

Youssra El A.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu