30.

1K 53 0
                                    

Wat vooraf begon:

Ik glimlach en loop terug naar Youness die me verliefd en scannend aankijkt "wat kijk jij zo?" Vraag ik hem "ahahaa sorry Wollah je krullen zijn gewoon echt mooi en ook hayekk lang maar dat is juist mooi" zegt hij en lacht hij kleurt rood wat echt schattig is bij jongens , terwijl we wachten op ons eten komt hij iets dichterbij en speelt met mijn haar en trekt aan wat krulletjes waardoor ze terugveren "Ma Sha Allah Krullenbol" lacht hij , hij Lacht zijn kuiltjes bloot.


_____________


Er wordt Betaalt en we lopen naar de tafel de tafel is vol Soulaimane zit tegenover Dalal Oelalaaa en daarnast zit Salah Julie raaden het al Amine zit tegenover Amina "Cuties " zeg ik tegen Youness. Naast Amina zit Shakir. Ik ga zitten naast de volle tafel waar de rest zit een willekeurige tafel waar maar twee mensen kunnen zitten wat toevallig

Youness loopt naar de tafel en vraagt "wat willen jullie drinken?" Hij haalt voor iedereen drinken en wenkt me dat ik even naar hen toe moet komen ik loop naar hem toe. "En wat wil jij drinken?" Vraagt hij me en glimlacht oefff ze kuiltjes komen weer goed tevoorschijn .

Ik raad afgeleid van zijn kuiltjes en vergeet zijn vraag " uhhh niks hoor" reageer ik snel . "Weet je zeker?" Vraagt hij nog een keer ik knik en loop terug . Ik ga aan de tafel zitten en open mijn wok doosje en begin te eten , lachend kijk ik naar Amina het meisje dat niks van jongens wou weten maar nu helemaal onder de indruk is van Amine......... en ik dan? Ik eigenlijk ook maar komt het mijn weg op dan komt het maar ik ben niet op zoek .

Ik prik met mijn vork in een garnaal en geniet van de lekkere zoetzure saus, mijn favoriet 😍. Alleen nog creamsoda erbij van Schweppes en dan compleet, ik was zo afgeleid dat ik niet nadenkde en toen Youness mij vroeg zei ik dat ik geen drinken wou maar ma3lish is niet erg ik heb tenmiste mijn favoriete wok namelijk Wok zoetzuur net garnalen , Na dat Youness drinken aan de anderen heeft gegeven komt hij tegenover mij zitten en geeft mij een blikje van Schweppes Cream soda echt toevallig mijn Lievelings dacht ik in mijzelf "is deze goed?" Vraagt hij en glimlacht hij schattig naar mij "Ahh had niet gehoeven ik hoefde niet eens drinken zei ik toch" het enige wat ik uit mij mond kon brengen .

"Nee gek ik ga jou niet zonder drinken laten" lacht hij naar me en begint ook te eten van zijn wok "wat haal je altijd?" Vraag ik hem "uhhh eigenlijk lus ik alles zolang met zoetzure saus" zegt hij "jij?" Vraagt hij me "zelfde ahaha " lach ik . Ik voel de ogen van Soulaimane op mij branden maar ik eet Ze3ma niets vermoedend door "ik ga even naar wc " zeg ik hem en pak mijn tas "Isgoed ik ga wel van je wok eten he" lacht hij "grapje" "maar kom snel terug zegt hij" ik voel zijn ogen op mij branden maar ik loop door naar de wc achterin.

PP Youssra
Ik moet niet eens naar wc maar ik moet gewoon even beseffen wat er de uren hier voor en nu allemaal gebeurd en ik check natuurlijk ook even mijn haar snel en ga met mijn handen door mijn krullen heen en schud ze daarna naar achter ook doe ik mijn lievelingsparfum van dit moment op namelijk Kenzo world ik spuit deze op en doe nog wat transparante lipgloss aangezien mijn lippen droog zijn maar ik heb alleen dit bij de hand , ik loop terug en ga weer zitten ik zie dat Dalal en Amina me die blik geven ik lach in mezelf ze zouden eens moeten weten...............

.............

❤️

Youssra El A.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu