Wat vooraf begon:
Ik pak mijn Engels boeken uit mijn tas en leg ze op tafel , Yassir tikt me aan ik schrik en laat mijn etui vallen "AHAHAHA" lacht yassir . Yassir is een irritante jongen uit me klas hij hindert me altijd😴.
"Watttt jongeee" zeg ik . "Woow boos " zegt Yassir waarna hij lacht Yassir is een jaar ouder dan mij en ik moet zeggen lelijk is hij niet maar irritant zijn daar is hij de beste in hij is zelfs irritanter dan Himran beseffen Jullie die._____________________
Kingsday👑!
Wanneer ik voel dat iemand mij wakker schudt open ik mijn ogen en kijk slaperig voor mij uit. Ik zie Anouar mijn oudere broer naast mijn bed staan "Sbah El Ghair" zegt hij en glimlacht ." Sbah El ghair" zeg ik terug "Hoelaat is het ?" Vraag ik en ga nog even omdraaien in mijn bed. "09:00" zegt Anouar "oh" zeg ik en kijk mijn broer slaperig aan. "Je bent nog moe he" zegt Anouar lachend "ja eigenlijk wel" zeg ik "slaap nog maar even over kwartier moet je wakker zijn ik kom checken" zegt mij oudere broer "Isgoed " zeg ik, en zet gelijk mijn wekker die over precies een kwartier afgaat en slaap verder na dat ik na vijf minuten mijn kleine broertje Himran een liedje hoor zingen van Souffiane eddyani "KARIMA YAAA KARIMA JE MAAKT ME PARANOIA KOM NOU UIT DIE KOEZINAAA" "HIMRAN HET IS NOG VROEG" roep ik terug . Hij gaat verder , Ik pak een kussen en gooi het op hem "AUUUU YOUSSRA" zegt hij . Me broer komt me kamer binnen en zegt dat ik op moet staan dit doe ik dan ook , ik stap mijn bed uit.En loop naar mijn kledingkast , ik kies snel een grijze broek met wat scheuren en daar boven een zwarte Nike shirt . Als ik me heb omgekleed spuit ik nog wat deo , ik pak nieuwe sokken uit mijn la en doe deze aan vervolgens maak ik mijn bed op en vouw mijn pyjama en stop deze terug in de kast als ik dat heb gedaan ga ik beginnen aan mijn haar die ik vandaag los ga doen.
Ik ga zitten aan mijn kaptafel aan maak mijn haar met een haarspuit een beetje vochtig ik ga met mijn vingers door mijn haar en doe er een beetje olie in en vervolgens een haarcrème van Cantu deze werkt goed voor mijn krullen , maar ik gebruik eigenlijk verschillende dingen voor mijn haar. Ik leg de pot cremé terug op zijn plek en laat mijn haar aan de lucht drogen ik pak nog een beetje gel en verdeel dit over mijn haar zodat het niet pluist . Ik pak mijn wimperkruller en Krul mijn wimpers hierna doe ik wat mascara op en kam mijn wimpers door ik pak twee tassen uit mijn kast in de een doe ik een lipgloss in en een parfum van Kenzo in de andere tas doe ik een blauwe jeans en een Levi's shirt voor het geval we gaan blijven slapen je weet hoe het gaat met Marokkaanse familie ook stop ik mijn toilettas met tandenborstel etc in de tas , ik spuit mijn Kenzo parfum nog even snel op en ga met mijn handen door mijn haar voordat ik de trap af loop naar beneden.
Beneden aangekomen groet ik iedereen en help mijn moeder met het ontbijt, ik leg wat borden neer en ook pak ik glazen uit de kast.
Het ontbijt is ondertussen klaar we zitten met de hele familie aan tafel en ontbijten , ondertussen kletsen we wat over wat de planning van vandaag is. Na het ontbijt ruim ik af en veeg de tafel.
Ik loop nog even snel naar boven om mijn lader te pakken en laad nog even op tot hij helemaal 100% is "YOUSSRA WE GAAN" hoor ik mijn kleine broertje Himran roepen . "Jaaa ik kom" roep ik terug en storm de trap af naar beneden beneden aangekomen doe ik mijn zwarte Nike air 95 aan, ik pak mijn schoenen en ga ze op de trap aan doen boven mijn outfit doe ik mijn moncler zomerjas aan aangezien het warm wordt. Ik ben natuurlijk de laatste die nog binnen zit iedereen zit al in de auto daarom sluit ik ook af.
In de auto onderweg naar mijn Tante zit ik nog wat op mijn telefoon ik pak mijn oortjes uit mijn tas en kijk wat snapverhalen ik maak ook nog een foto voor snap daarna zet ik het liedje Josylvio - Hey meisje op en kijk wat uit het raam.
Bijna aangekomen bij mijn tante vraagt mijn moeder mij om nog even snel chocola en een bos bloemen te halen bij de Albert Heijn voor mijn tante . Mijn moeder geeft mij haar pinpas , ik stap de auto uit en loop snel de appie binnen ik loop langs de broodafdeling onderweg naar de schappen waar chocola ligt totdat ik iemand hard tegen mij aanbotst "oooh sorry " zegt een Marokkaanse jongen ik denk zo rond de vijftien jaar met groene ogen en Bruin haar , lelijk is hij niet maar ik heb haast en glimlach naar hem omdat ik even niks anders kon zeggen ik was echt even in schok van zijn ogen😍.
Ik loop snel door maar ik voel de ogen van de Marokkaanse jongen die net tegen mij aanbotste op mij branden maar negeerde het. Ik loop naar de kassa en reken af en doe alsof ik niks merk van dat hij kijkt.
Ik kies nog een mooie bos bloemen uit voor mijn tante en loop terug naar de auto ik geef mijn moeder de pinpas en leg de bloemen en chocola naast mij neer.
Bij mijn tante aangekomen belt mijn vader aan en ik zie gelti Fatima al blij voor de deur staan. Ik groet mijn tante natuurlijk en geef de bos bloemen aan . "Aaahw schatje dat had niet gehoeven " zegt mijn tante en bewondert de bloemen , ik glimlach en neem plaats op de bank mijn broertje geeft de chocola aan mijn tante ik wacht rustig op de bank en kijk nog wat op insta ( dat moment Waneer je wacht dat je je lievelings nicht ziet)😂.
Na ongeveer 10 min loopt mijn Twee favorieten nichten de trap af Dalal en Amina mijn mooiste twee nichten ze zijn tweeling en zijn maar slechts twee maanden ouder dan mij Dalal en Amina hebben zwart lang stijl haar.
Ik kijk op van mijn telefoon en zie mijn twee favoriete nichten verschijnen ze hebben het zelfde aan een zwarte offshoulder shirtje en een blauwe spijkerbroek met hier en daar wat gaten. Ik geef mijn nichten de blik van ik heb jullie gemist en bespring ze letterlijk en knuffel ze helemaal plat natuurlijk groet ik ze.
We kletsen zo nog wat minuten en daarna ga ik mijn tante helpen in de keuken met wat dingen klaarmaken enzo.
.................
❤️
JE LEEST
Youssra El A.
RomanceLees alles over het leven van de Marokkaanse Youssra El Amrani. Youssra is een normaal meisje wat van alles mee maakt Haat , jaloezie , liefde , pijn veel stress. Ze woont in Amsterdam samen met haar beide ouders, en met een broer en een broertje...