72.

501 21 1
                                    

Youssra
-
De laatste tijd denk ik na over zoveel dingen , ik gooi me achterover op mijn bed met mijn iPhone in mijn handen . Alles gaat goed maar tegelijkertijd ook gewoon niet , ik voel me niet mezelf. Al gaat alles goed, school, met familie Allhamdulilah en Youness uhum😳. Maar het ligt daar niet aan ... ik moet denk ik ook gewoon ongesteld worden he hhh.

Ik ga naar spotify en luister het ene emo liedje naar het andere en voor ik het weet vallen er tranen naar beneden .

"Nee man dat kan niet" ik gooi de deuren van de kamers hard dicht "hoe a mattie hoe?" Roep ik boos door mijn appartement , ik heb net een telefoontje gekregen dat er gewoon kanker 3 kilo is weggooit in het water door Hamid ,Als ik hem te pakken krijg .. ( jullie zijn me toch niet vergeten met Tarik) Boos stap ik mijn Mercedes in en rijd hard weg om gewoon me hoofd te luchten . Ik steek een sigaret op en pak de afslag richting den haag. " Hamid, Hamid"   " enige wat er door mijn hoofd gaat ms bloeddruk stijgt spontaan door alleen al het denken aan zijn hoofd .Dit vergeef ik hem nooit , als ik hem te pakken krijg gewonden gaan vallen ik zeg jullie. Ik moet me hoofd legen , ik bel Laila op en zeg haar dat ik langs kom . Voordat ik ga pak ik wel Shi kapper ik bekijk mezelf en zie er niet uit contouren wellou. Ik zie er bleek en moe uit , dat krijg je ervan als je hoerenzonen voor je laat werken alleen maar stress vanaf nu doe ik alles zelf ,eigen bedrijf heet dat a mattie. Ik parkeer mijn auto voor de deur van de kapper en loop met haast nog snel een nachtwinkel binnen waar ik een pak sigaretten haal en twee red bull met volle handen zie ik mijn tante de straat oversteken en ze loopt mijn richting "salam gelti " groet ik haar "Salam wouldi Tarik yek labas?" Zegt ze en bekijkt me va top tot teen ik krab ongemakkelijk achter me oor en knik maar wat. "Ewa wat moet ik doen" zeg ik om de stilte te verbreken. Ik weet het ook niet alles is mkowed .. verpest gewoon ben toch al een schande voor de familie , mijn eigen ouders willen mij zelfs niet zien . Ik heb schijt aan alles en iedereen doe dit allemaal alleen tot aan mijn laatste dag . Zelfs je bloed kan je naaien. " mijn jongen als je tijd heb kom langs heb je al zolang niet gezien , iedereen vraagt naar je en je weet je vader" zegt mijn tante bezorgd "Nee is niks gelti (tante) saffi ik kom langs ik beloof het" zeg ik waar na ik richting mijn kapper loop. Ik steek een sigaret op hmmm Za3ma (zogenaamd) ze willen het beste voor mij waar waren ze dan eerder ? Hmmm waar? Doe dit allemaal alleen en ben 27 . Wie gaat mij helpen of dingen uitleggen? Juist niemand. Heb genoeg meegemaakt dit zijn mijn lessen , mijn leven heb nergens spijt van ik ken het woordje spijt sowieso niet , komt niet voor in mij leven ..

Perspectief Salim
"Isgoed rustig" groet ik Benjamin die er weer is vandoor gaat . Ik chill hem nu alleen rustig met Nouffal , Nouffal ken ik al 7 jaar het is gewoon me bloed hij heeft me nooit geflasht of alleen gelaten onze ouders zijn ook goed bevriend .

"Ewa vertel mij nu is wat er met jou is" zegt Nouffal lachend terwijl hij de shisha klaarmaakt . "Hmm ik weet het gewoon niet man het is teveel" zeg ik met mijn handen door mijn haar  "kifesh teveel hoe bedoel je?" Vraagt Nouffal . "Gewoon hoe ik het zeg" antwoord ik zacht. "Dat meisje he Youssra ik zag haar laatst hoe gaat het daarmee?" Vraag ik Salim . Ik zucht binnensmonds Youssra, Youssra , Youssra ik praat nooit over dames gewoon en houd ook mijn gevoelens voor mezelf ben altijd zo geweest ben gewoon erg op mezelf,  maar dit is anders .

Ik moet het hem wel vertellen Nouffal snapt me toch altijd, ik leg hem alles uit . Na dat ik klaar ben zegt Nouffal "Ewa je weet wat je moet doen" terwijl hij poft van zijn shisha . Ik kijk naar de grond. "Salim ik zie dat zei echt wat met je doet he , ken je te lang en goed gewoon praat met er alleen zo kom je eruit . Voel je iets voor haar ? Vertel het haar vind je haar leuk? Zoja vertel het haar voordat het te laat is...  laat iets van je horen ga ik je meegeven , neem niet te lang afstand of negeer haar nooit zo leer je haar leven zonder jou en zal ze je vergeten" Nouffal "wijze woorden he" zegt ik met een grijns . "Nee het is echt zo soms als het het juiste meisje is je moet haar met respect behandelen want geloof me je wilt jou meisje niet met een ander zien" zegt Nouffal ik knik en laat de woorden van Nouffal tot me door dringen gelijk heeft hij 100% "dankjewel Nouffal dit doet me goed" zeg ik en ga recht op zitten " "ik zou zo snel mogelijk met haar praten of weet je wat spreek vandaag nog met haar af" zegt Nouffal enthousiast .

"Weetje Nouffal sommige dingen klinken makkelijk maar zitten anders dan je denkt , zoals ik al zei Youssra wil me niet zien of spreken ik denk dat ze een ander heeft"

-

Youssra El A.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu