19.

1.1K 56 0
                                    

Wat vooraf begon:

"WEJOOOOW WEJOOOOOW DEZE IS FUCKING MOOI!" Roept Dalal . Dalal is echt gek he maar dat maakt haar echt zo leuk ze schaamt zich voor niemand. "Dalal we zijn niet alleen in deze winkel" lach ik "duhhhh hun boeien mij niet" zegt ze en staat voor de spiegel met een shirt in haar hand . "KOM PASSEN" roept Dalal weer . Iedereen kijkt om , "ewaaa hayek Dalal " lach ik terwijl ik beschamend naar beneden kijk echt iedereen heel winkel kijkt. "Safii niks bijzonders draai jullie nek " roept Dalal. Ik en Amina gaan helemaal stuk hee, we lopen naar de paskamer en hier past Dalal een shirtje met parels er op best schattig op zich ik maak nog even een foto voor een spiegel en zet dit op mijn verhaal .

____________________

We lopen de Zara uit, ik heb wel goed geshopt moet
ik zeggen twee broeken een legging met streep en
een mooie zwarte trui met parels (kleding met parels😍)

"Kom we gaan ff naar mac" zegt Amina . "Isgoed dikzak " zeggen ik en Dalal tegelijk en we lachen om het feit dat we het tegelijk zeggen . We lopen door de stad onderweg naar de Mac wat een beetje achter gelegen de stad is maar alles voor mac.

We lopen de mac binnen en nemen alle drie een aardbei milkshake aangezien we niet echt honger hebben na het lekkere ontbijt en het nog best vroeg is. We gaan boven zitten zodat we goed rwina kunnen zetten, we nemen achterin plek we gaan zitten en ik pak mijn rietje uit en stop dit gelijk in mijn milkshake en begin te drinken. "Wejoow wejoow en je noemt mij dikzak" lacht Amina. "Jaa wat wil je weet je Hoelang ik niet mac ben geweest" zeg ik met zo'n duhh face.

We maken nog wat snaps we kletsen over de planning van vandaag en overige dingen.

Als ons druk je op is lopen we de wc binnen hier maken wij wat selfies en hayekk veel spiegel foto's duhh " me haar zit vandaag voor de eerste keer goed " zegt Dalal en maakt heel wat foto's . Ik ga helemaal stuk maar natuurlijk maak ik er ook een paar en zet ze op snap.

We lopen de mac uit en lopen we nog wat door de stad zo Lopen wij de Bershka binnen en Lopen gelijk naar de broeken. "Eee ik heb echt broeken nodig" zegt Amina . Ik ga helemaal stuk ze begint alles broeken te bekijken, en ze Kiest er een paar uit en loopt gelijk door naar de paskamer.

Ik en Dalal besluiten om nog wat bij de T-shirt's te kijken en we zien hier weer wat shirts met parels😍!
Ik kies een rode simpele Shirt net hier en raar wat parels uit. "Omggggg die zou jou echt moooi staan" zegt Dalal . "Jaa ik ga hem passen" zeg ik blij. En loop naar de paskamer met Dalal achter me aan.

Ik pas de Shirt en loop de paskamer uit en Dalal kijkt mij van top tot teen aan. "Wauw " zegt ze en kijkt me nog steeds aan "rood staat je echt mooi " zegt Dalal en glimlacht "vind je?" Zeg ik . "1 woord 2 letters JAA" zegt ze net iets te hard en een paar meisjes kijken ons aan . Ik en Dalal gaan helemaal stuk . Ik loop de paskamer weer in en doe mijn eigen Shirt aan en besluit om het Shirt te kopen want ik vind hem echt mooi.

We wachten likeeee alwaysssss op Amina met haar dikke hoofd😂.

Na zeker wel een kwartier komt Amina uit haar Pashokje en zegt "ik neem er geen een ze zitten niet lekker" en kijkt ons aan . "Jaa Isgoed maar je had sowieso al veel broeken de net bij zara gekocht dus" Zegt Dalal .

We kijken nog wat rond in de winkel en rekenen Af. Waarna we ergens op een bankje gaan zitten het is nu ondertussen net twee uur . Hier blijven we nog wat zitten "Yallah zied dit is tijd verspilling zitten kunnen we ook als we thuis zijn" Onderbreekt Amina . Ik lach altijd zij he , We lopen nog wat Winkels in en uit en we kopen nog wat dingen. Bij de Primark aangekomen lopen we lachend de winkel in Ik en Dalal gingen helemaal stuk Amina stootte net keihard zich tegen een paal serieus mensen een paal! 🤣.

We lopen langs de pyjama's en de Home accessoires door totdat we iets zien waar we alle drie zeker stil van zijn...........

Wat hebben de dames gezien?!

...........

❤️

Youssra El A.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu