Wat vooraf begon:
Er zijn nog twee jongens die zich moeten voorstellen een van de jongens kijkt mij al de hele tijd scannend aan en ik doe alsof ik niet merk en zit op mijn telefoon ik app Amina die twee stoelen van mij vandaan zit .
_____________________
Whatsappgesprek tussen Youssra en Amina.
-
Amina- die met krullen
Ik- wieee? De helft van hun heeft krullen.
Amina- die zwart aan heeft.
Ik kijk om me heen naar de jongens ze hebben bijna allemaal zwart aan Amina geeft altijd korte antwoorden😂.
Ik- duidelijk😂......
Amina- kijk nu die steeds naar je kijkt.
Ik kijk snel naast me en het is de jongen die hiervoor al lang keek.
Ik- jaaa had m allang al zien kijken.
Einde whatsappgesprekIk kijk naar de film en probeer de rest te negeren .
"Ewaaaa herten ik ben Soulaimane en jaaa ik ben 18jaar en dit is mijn broertje ( en wijst naar een jongen met donkerblond haar)zegt een blonde jongen met blauwe ogen . Hij draagt een Blauwe Dsqueared broek net hier en daar wat gaten daar boven fragrant hij een grijze Nike hoodie en een Legergroene zomer parajumperjas die matcht met de hoodie.
"Ik ben Amine en ik ben 16 jaar" zegt een schattige jongen je ziet dat hij zich schaamt hij zou wel iets voor Amina kunnen zijn die namen zijn al voor elkaar gemaakt Amin & Amina😈.
Hij heeft donkerbruin tot zwart haar en draagt een Real trainingspak. hij was een van de jongens die best rustig is en niet zoveel zegt. Ik kijk Amina aan en knipoog.
Ze kijkt lachend weg. We richtten ons weer op de film en ik pak mijn fles icetea erbij en open hem , ik pak ook nog wat popcorn en stop dit in mijn mond. "Uhh jullie moeten jullie ook nog voorstellen "zegt de jongen met blond haar en kijkt vriendelijk onze kant op.
Amina begint .......
"Ehh nou ik ben Amina ik ben 16 jaar oud dit is mijn zus" ze wijst Dalal aan die blozend weg kijkt . "Oooh zijn jullie tweeling " zegt de jongen net de pet op. "Jaa " zegt Dalal. "Zagen jullie dat niet we lijken best op elkaar" lacht Amina. Shitttt nu ben ik aan de buurt ik voel al hoe ik ga blozen ..........
" ik ben Youssra" zeg ik en glimlach mijn kuiltjes komen tevoorschijn . "En uhhh ik ben 16jaar" zeg ik en ik kijk weg ik voel de ogen van de jongens op mij.
Ik speel zenuwachtig met mijn krullen en trek aan een Krul die weer terugveert .PP Shakir
Dankzij Salah zijn we aan de praat geraakt met 3 mooie dames niemand richt zich eigenlijk op de film , zeker ik niet mijn ogen vallen steeds op een knap meisje dat er echt wel uitspringt van de 3 meisjes😍..........
❤️
JE LEEST
Youssra El A.
RomansaLees alles over het leven van de Marokkaanse Youssra El Amrani. Youssra is een normaal meisje wat van alles mee maakt Haat , jaloezie , liefde , pijn veel stress. Ze woont in Amsterdam samen met haar beide ouders, en met een broer en een broertje...