75.

458 12 13
                                    

Zo praten we samen over van alles en nog wat" ohja Youssra ik kwam Salim tegen he dit moest ik je echt nog zeggen" vertelde Noor enthousiast bij alleen zijn naam stikte ik bijna in mijn icetea daarna moesten we keihard lachen om hoe ik daarnet bijna stikte , "oke kijk ik liep naar jou toe toch ik zie hem hij zegt wacht Noor mag ik misschien je nr zeg tegen Youssra dat ik even goed met haar wil praten en , ze me moet deblokkeren" zei Noor "ohja klopt hij wou ook zo graag dat ik hem deblokkeerde hij smeekte me zelfs bijna " vertelde ik lachend hmm ergens had ik er geen goed gevoel bij ik keek naar de muur en fake lachde "Youssra deblokkeer hem gewoon kijken wat hij te zeggen heeft hij t probeert al heel lang en bij , meerdere mensen om weer in contact met jou te komen " zegt Noor . Ergens heeft ze gelijk denk ik maar het is aan mij of ik hem nog een kans geef en ik kan wel gewoon normaal met hem zijn , "ik weet met Youness enzo maar Salim zo snel vergeten schat ik ken jou te lang en goed ergens mis je Salim ook gewoon dat hij er niet voor jou was deed je pijn " verteld Noor rustig aan een stuk door terwijl ze haar hand op mijn arm legt en me diep aankijkt .

Ik pak mijn iPhone rustig onder mij vandaan en ga gelijk naar whatsapp helemaal onderin in staat er S ik zie zijn profielfoto van hem en zijn schattige zusje de dag dat ik hem tegen kwam of nouja eigenlijk voor het eerst leerde kennen is iets wat ik nooit zal vergeten .

Flashback
Aangekomen in de Albert Heijn loop ik gelijk naar de pasta gedeelte en pak wat ik nodig heb. Bijna bij de kassa aangekomen zie ik een knappe Marokkaanse jongen ik schat hem zo rond de 16,17 jaar .met mooie lange wimpers en zwart kort haar MashAllah. Hij draagt een psg trainingspak en glimlacht naar mij ik kijk snel naar beneden. Hij is wel knap ik geef toe maar jongens zijn niet te vertrouwen.Hij steekt zijn hand naar mij uit . "Hey ik ben Salim en hoe Heet jij" ik voel dat ik bloos en kijk snel weg , " ik heet Youssra " zeg ik snel en kijk gauw weg . "Doei ik moet gaan zeg ik en zwaai naar hem " "doei misschien tot ziens"  zegt hij en glimlacht naar mij . Ik voel dat hij nog naar mij kijkt., aangekomen bij de kassa draai ik me nog snel om maar ik zie hem niet meer ik reken af en loop terug naar huis denkend aan wat er net gebeurde .
😍
Is Youssra in love?

Je zou denken liefde op het eerste gezicht maar niets is minder waar..

-

Ik deblokkeer hem zonder twijfel en zie nu pas dat hij echt zeker nog veel moeite heeft gedaan om mij te spreken en dat dagenlang , ergens voel ik me wel schuldig maar gebeurd is gebeurd en ik zie het nog wel met Salim , met die jongen weet je het nooit . Na twee minuten voel ik me telefoon al trillen ik kijk Noor lachend aan "je weet al wie dit is Uhum " zeg ik lachend , zo lachen we beiden al vijf minuten om niks wij altijd Ahaha . "Yousss heb je zin om stad te gaan heb paar dingen nodig is toch koopavond " zegt Noor . "Eigenlijk heb ik echt geen zin he ben ook ongesteld schat" zeg ik "alsjeblieft Youssra inou zina van mij , de knapste , de leukste" Smeekt Noor mij en ze speelt met mijn wilde krullen die los hangen "saffi schat klopt is ook koopavond " zeg ik "a slijmbal he" zegt Youssra daarna lachend . " kom klaarmaken dan" springt Noor blij van de bank ,we lopen samen naar boven en ik ga een snelle douche nemen terwijl Noor zich lichtjes opmaakt in mijn kamer .

Na een halfuur ' Uhum ja snelle douche ahaha' loop ik met mijn badjas de kamer binnen . Ik trek mijn lingerie snel aan en smeer me in met een bodylotion , ik trek een blauwe spijkerbroek aan met daarboven een Adidas hoodie , Ik laat mijn krullen gewoon drogen en stop er een beetje haarcrème en argan olie in die heerlijk ruikt verder maak ik mij lichtjes op gewoon een beetje blush, bronzer en mascara ook teken ik mijn wenkbrauwen wat lichtjes en niet te vergeten mijn highliter. Ik kijk naar Noor die ligt op mijn bed "hmmm lekkerding" zegt ze terwijl ze me goedkeurend aankijkt van top tot teen "loveyou Bebe " zeg ik en geef haar een luchtkus ik pak nog snel een zwarte tas van  balenciaga en spuit mezelf onder met Victoria secret bodysplash. "Saffi gaan we " zeg ik terwijl ik nog snel mijn lipgloss pak . "Yallah a beauty " zegt Noor glimlachend , hou teveel van haar he jullie gaan het niet begrijpen Noor ken ik al zo lang dat ze gewoon me oudere zus voelt , zelfs meer dan dat.

Als we beneden aankomen trek ik mijn schoenen aan en zie ik de sleutels van mijn broer zijn Vespa staan op de gang tafel ik kijk Noor aan en we weten beiden wat we bedoelen ik kan het niet laten om niet met de scooter weg te gaan . Ik kijk Noor lachend aan en we gaan dit gewoon samen doen, al maakt me broer me misschien dood ( kennen jullie Anouar nog Youssra's oudere broer jullie zijn hem toch niet vergeten ?! Zouden jullie het leuk vinden dat hij weer wat meer voorkomt in het boek ook over Zijn eigen leven , wat hij mee maakt zijn problemen etc . Laat me weten X)

Ik spring op mijn broer zijn scooter en Noor achterop ik geef gas en we rijden zo de straat uit.

Hebben jullie morgen ook school?😩

Youssra El A.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu