5.

1.8K 90 15
                                    

Wat vooraf Begon:

Ik loop met mijn kleine zusje Sabrina naar buiten naar de speeltuin omdat ze graag naar buiten wou en ik natuurlijk geen nee kon zeggen tot dat ik een meisje van ver al zie zitten op de schommel kijkend op haar telefoon . Is dat wie ik denk dat het is ?
.............

_______________________

-
PP  Youssra
Ik zit nog steeds op de schommel en zwaai naar mijn broertje die terug zwaait en naar me lacht wat een Cutie is het Ookal wil ik hem Soms echt slaan .....

PP Salim
Aangekomen op het weggetje voor de speeltuin rent mijn zusje van zeven naar de glijbaan. En ik loop achter haar aan

Ik doe mijn tasje open en pak mijn lipgloss er uit en doe dit op en kijk nog of mijn haar goed zit heb het namelijk vast , en Jaa het zit nog goed gelukkig wat een wonder.

PP Salim
Dit kan niet Het meisje die mij gek maakt waar ik dagen aan denk is 300 meter van mij vandaan! Ik moet haar nummer hebben Nu of nooit mijn zina....  ze ziet er echt mooi uit. Zal ik haar aanspreken?

"Heey Youssra"

PP Youssra
Ik moet met haar praten .

Ik hoor iemand mijn naam zeggen ik kijk op ..........
En mijn hart maakt letterlijk een sprongetje , Salim nee dit kan niet. Zal hij hier in de buurt wonen ? Hij ziet er damn goed uit een grijze broek met kleine scheuren hier en daar en daar boven een moncler polo.

"Hoi Salim" zeg ik en voel dat mijn wangen rood kleuren.

PP salim
Zij is nog mooier en schattiger als zij bloost.

"Wat doe jij eigenlijk hier?" Vraagt hij en glimlacht
Met zijn perfecte kuiltjes😳.

" ik Ben hier met mijn broertje en Wijs naar hem"

"Oooh ik Ben hier met mijn zusje" zegt hij

PP Youssra
Ik moet hem negeren en uit mijn hoofd zitten. Ookal is hij zo knap mashaAllah .

"Hoe gaat het ermee trouwens? " vraagt hij.

"Allhamdoulilah mag niet klagen" jij? Zeg ik.

" ook goed allhamdoulilah"

"Welke school zit je eigenlijk?" Vraag ik en ik kijk snel naar de grond.

" ik heb mij net ingeschreven op IJburgcollege"zegt hij en keekt serieus maar sexy.

PP Youssra
Nee ik heb geen woorden meer , Dit is een droom klaar hij komt bij mij op school ik zit op
IJburgcollege ! Wat als hij in me klas zou komen?

Ik kijk naar boven en merk dat het donker begin te worden en ik allang buiten ben maar het liefst mag dit gesprek van mij uren duren .

"Nou ik moet gaan " "doei salim" zeg ik en wenk naar me broertje .

PP Salim
Ik ga haar nu sowieso vaker zien ik ga naar de school waar zij op zit maar ze moet gaan het wordt ook al donker .
zal ik haar nummer nog vragen.....?

"Oh da ga ik ook" zegt hij en kijkt naar ze zusje.

"'Zou ik je nummer mogen?" Zegt Salim snel en kijkt blozend weg.

PP Youssra
Hij vraagt mijn nummer omgggggg hij zij zo schattig als hij bloost!
Of ik mijn nummer ga geven? Tuurlijk! Maar ik moet niet te blij overkomen.

"Jaa Isgoed " zeg ik en ik probeer niet te blozen maar deze jongen laat mij alleen maar blozen .

Hij geeft mij zijn telefoon en ik voer mijn nummer in en sla mezelf op en geef hem zijn telefoon terug. Met vlinders in mijn buik.

PP Youssra
Zal ik het een kans geven.......

Zijn zusje komt aanrennen echt een Cutie een klein schattig meisje met korte schattige krulletjes! En super lange wimpers net als Salim echt twee Cuties!
"Hoe heet jij ?" Vraag ik aan haar en glimlach naar haar. Ze is zoo schattig ?

"Sabrina" zegt ze en lacht

Salim is op zijn telefoon bezig en zit op de schommel naast mij, "salim" zeg ik hij kijkt gelijk op en glimlacht "je zusje is echt mooi MashAllah!" Zeg ik hij lacht  "dankje" zegt hij

"Ik app je nog" zegt hij en lacht en je ziet ze kuiltjes zoo goed hee.
Ik glimlach naar hem en ze zusje en zwaai naar die kleine schattige Sabrina .

Ik blijf naar ze kijken tot dat ik Salim niet meer zie en hij in Steeg is ingegaan met zijn zusje.

"HIMRAN" roep ik we gaan. Gelukkig komt hij gelijk en hij neemt afscheid van ze vrienden.

"We moeten hier vaker komen" zegt hij hijgend omdat hij net hierheen naartoe gerend. Ik knik

Samen lopen we hand in hand naar huis.

20:00
PP Youssra
Wanneer zal hij me appen?
Is dit Het begin van iets ? Of niet?
.................

Youssra El A.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu