26.

964 57 4
                                    

Wat vooraf begon:
Ik pak mijn telefoon uit mijn tas en kijk even wat op mijn snap en app nog wat met mijn moeder over de film en andere dingen , ik maak een boomerang op insta en leg mijn telefoon weer weg, en focus me op de film.

_____________

PP Amina
Die ene Amine kijkt me steeds aan ik glimlach naar hem hij is best schattig ik zou wel ze Snapchat willen.............

Ik pak mijn fles icetea en open hem ik pak ook mijn zak snoep en begin hier uit te eten ik voel dat de jongen naast me aan een van mijn krullen trekt waar door hij terug veert ik kijk naast me en kijkt recht in de ogen van Soulaimane ....

Ik blijf kijken in die O zo mooie blauwe ogen van Soulaimane ik kan niet wegkijken zijn ogen he😍 . Ik merk dat ik begin te staren en kijk hem vriendelijk aan en kijk snel weer weg richting Dalal haar kant en geef haar die ene blik , Ik kijk op mijn telefoon en zie dat de film nog ongeveer een halfuur bezig is en dan afgelopen is . Ik denk dat we na de film nog ergens wat gaan eten en dan nog wat in de stad gaan rondlopen en dan naar huis dat is de planning voor na de film ik voel dat de jongen met de pet mijn richting op kijkt en kijk niets vermoedend naar het scherm eerlijk gezegdt snap ik de film niet eens🤷🏻‍♀️ . Maar okee

PP Amina
Dat moment dat je mooie jongens ziet en dan beseft dat je ze misschien nooit meer gaat zien......
-

Ik breng wat doorzichtige lipgloss aan en open mijn Snapchat om te zien of mijn haar nog goed zit , ik ga met mijn handen door mijn haar heen en eet de rest van mijn snoep op "wil je?" Vraag ik aan Dalal en wenk naar haar en zet de zak voor haar "nee hoeft niet" glimlacht ze "Wollah wel" zeg ik "nee hoeft niet Wollah" "wil jij wel Amina" en geef de zak aan haar ze pakt er wat snoepjes uit en geeft hem terug "wil een van jullie?" En doe de zak met snoep omhoog . Kijk ik ben gewoon in een goede bui omdat volgende week ramadan is en omdat ik nog paar dagen vrij heb en omdat ik dit nooit op krijg normaal deel ik met niemand bijna snoep😂. Ze knikken van nee "weten jullie zeker Wollah krijg dit niet op" lach ik "nee ik heb zelf " zegt een van de jongens en laat allemaal zakken snoep zijn . "Ewaaa safi"lach ik en leg de zak snoep op mijn schoot .

PP Younes
Die Youssra is zoo knap he wejoow ik moet haar snap of insta of beter app😳. Hey meisje me ogen kunnen niet meer weg kijken😍 met haar schattige kuiltjes en haar mooie gezichtje en die lange krullen dan

PP Soulaimane
Ik zie hoe mijn broertje kijkt naar het meisje naast mij Hij vindt haar sowieso leuk die blik ik app hem .

...........

❤️

Youssra El A.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu