17.

1.1K 54 1
                                    

Wat vooraf begon :

Na nog zeker een halfuur druk doorgedanst te hebben ploffen we op de bank "genoeg voor vandaag" zeg ik buitenadem . "Youssra waarom gaan jij Amina en Dalal morgen niet iets leuk doen in de stad naar bioscoop ofzo dan kan je ook Utrecht beter zien " zegt mijn tante . Mijn Tante woont Namelijk in Amersfoort.

_________________

We hebben besloten om morgen Naar Bioscoop te gaan in Utrecht welke film ? Daar zijn we nog over aan het discussiëren.

Ik pak mijn kam uit mijn toilettas en ga met de kam door mijn krullen ik doe wat Argan olie van Dalal in de punten , omdat ik de mijne uit haast ben vergeten . En maak een grote knot om te gaan slapen (we gaaaan nog lang niet slapen) 😉.

Ik ga zitten op het bed van Amina en smeer nog een beetje vaseline op mijn lippen.

Voorderest kletsen we nog wat over morgen ondertussen is het tijd om isha'a te gaan bidden dit doe ik dan ook de adhan van mijn telefoon gaat af ik doe woedoe en ga bidden.

Na Het gebed check ik nog mijn social media en zet het liedje Josylvio - Hey meisje op . "Dit is echt een leuk nummer" zegt Dalal en begint gelijk met snappen , zo maken we nog wat snaps en grappige selfies. We kletsen nog wat over school en we gaan helemaal stuk om Amina ze is in slaap gevallen we filmen haar natuurlijk via snap en we kietelen haar ze wordt niet wakker. " dan niet gaan wij lekker Netflix kijken " zegt Dalal tegen haar oor aan ik ga helemaal stuk . Dalal pakt haar laptop snel van beneden terwijl ik nog wat op snap zit. Ze komt terug met chips kroepoek , snoep en twee blikjes koude uggo😍. En de laptop , en ik geef mijn nicht die ene blik. Ik leg de kussentjes goed neer en Dalal pakt twee dekens vanuit een mand achter haar bed een legt ze op Amina en stopt een kussen onder haar hoofd. En de andere voor ons twee "beter dat Amina slaapt meer eten voor ons anders was alles al op" zegt ze ik ga ondertussen helemaal stuk.

Dalal start Netflix en zo kijken we heel wat films en series tot laat in de avond.

03:15
Besluiten we om te gaan slapen aangezien we morgen naar de stad gaan ik Loop samen met Dalal naar de badkamer een verdieping hier beneden we lopen stil en proberen geen harde geluiden te maken
Omdat iedereen al slaapt alhoewel Anouar was net nog online maaar okeeee........ we poetsen onze tanden en lopen rustig weer de trap af naar boven we blazen de kaarsen nog uit en gaan slapen.

PP Yassir
Wat ik tegen Youssra wil zeggen😳? ......
daar komen jullie gauw achter.

...........

❤️

Youssra El A.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu