Wat vooraf begon:
Ik zucht en loop het lokaal binnen "Youssra zo lang weg ga gauw zitten" zegt Mijn docent . En ga rustig weer zitten en kijk voor mij uit "wat is er met jou?" zegt Noor gelijk. "Het is gewoon raar hoe mensen zijn" zeg ik en kijk haar aan "A.K.A Salim bedoel je" zegt ze en ze weet gelijk genoeg en waar ik het over heb . "Ga je nog met hem afspreken kijken wat hij te zeggen heeft" zegt Noor "ik hoef niet eens meer te horen wat hij te zeggen heeft hij zou het me echt moeten laten zien " zeg ik zacht.- Actions speaks louder than Words.
_____________________
16:15
Ik ben uit , normaal ben ik zo blij om na het 7e uur uit te zijn maar ik weet nu al wat me te wachten staat ja ik kan er niet omheen ik ga echt moeten praten met Salim. Noor dwingt me gewoon eigenlijk wil ik niet eens met hem praten maar ik wil geen spijt krijgen diep vanbinnen is het misschien beter misschien kunnen we gewoon vrienden blijven en dit alles vergeten ook al was er niks.... ik bedoel Salim was toch die leuke lieve jongen waar ik een oogje op had maar het raar is afgelopen en ik niet ga smeken om iemand zijn liefde .Mijn hoofd zit zo vol gewoon ik ben ook zo moe . Als het aan mij lag zat ik lekker in mijn bed met een goeie Netflix serie even niks aan me hoofd . Ik open me kluis en Noor staat achter mij "ik heb zo zin in ijs opeens he" zegt Noor spontaan ik moet lachen en pak de boeken uit mijn kluis . "Precies ben &Jerry's cookie dough heb ik nu nodig" zeg ik "dan gaan we dat doen toch trouwens als je zeg maar nog gaat praten met Salim wil ik dat je daarna na mijn huis komt" zegt Noor . Ik lach ze weet ook echt wat ik nodig heb en Noor is precies degene die ik nooit zat raak of geen zin in heb .
Ik voel mijn telefoon trillen 4 appjes van Youness en 1 van Salim . Ik wil ze niet eens openen ook niet van Youness ik bekijk ze later en loop samen Met Noor snel de gang uit . Ik moet opeens spontaan lachen en moet denken aan het moment Dat Noor van de schommel gevallen was "Noor wist je nog AHAHAHAHA " zeg ik en moet weer heel hard lachen waar door ik me zin niet kan afmaken "wist ik wat?" Zegt Noor en kijkt me scheef aan ."tttttoen jij zo hard naar achter was gevallen" Zeg ik en ga helemaal ga stuk . "OH AHAHAHAHA OP SCHOMMEL TOCH" lacht ze hard en ze komt niet meer bij "WANEER VAL JIJ NIET " lach ik zo hard iedereen kijkt me raar aan maar negeer het "wow wow zeekoee Noor" hoor Ik Youssri achter me "wat is er zo grappig wil ook meelachen maar niet zo lelijke lach " zegt hij en staart ons beide aan als altijd "weetje mijn lach is sexy " zegt hij en lacht ze tanden bloot , ze tanden zijn wit en recht . "WEJOOOW WEJOOW" lach Noor nog harder ik negeer Yousri en trek Noor de Wc binnen .
Ik bekijk mezelf in de spiegel en moet serieus op mijn tenen staan ja serieus 1,57 is niet kort toch? Ik zie Noor nog steeds lachen achter mij "ewaa savi" zeg ik en zet mijn haren goed "ik geef geen fuck" "ik geef geen fuck" zegt ze daarna "cool " zeg ik en pak mijn parfum waar ik me helemaal mee onderspuit "lekker zwemmen in parfum he" lacht Noor "jaa tuurlijk" zeg ik .
" Youssra ik ga naar de mediatheek ik moest nog iets inleveren zorg dat je gaat praten met Salim , ik vertrek zo ook misschien zie ik je of anders bij mij thuis" zegt ze "isgoed" antwoord ik "sikeee ga je lekker vanaf gym in de gaten houden" lacht ze ik lach gemaakt , groet Noor snel en loop daarna de wc uit naar buiten .
Ik zucht en loop de school uit zonder om me heen te kijken , als ik hem niet zie dan praat ik gewoon niet met hem en vertrek naar huis . Ik loop langs de fietsenstalling die vol is en kijk nog snel achter me naar het raam waar ik een lachende Noor zie echt een heks lachend schud ik met mijn hoofd en loop door . Ik besluit om gewoon richting station te lopen hij wil tenslotte met mij praten ik niet met hem dus ik ga hem niet zoeken hij komt maar naar mij toe.
Ik app Soumaya om te vragen Hoelaat ze uit is en reageer op de berichten van Youness hij is de enige voor mij die mij nu blij kan maken met ze domme grappen.
Salim - ik ben buiten waar ben jij ?
Ik negeer het bericht , en loop snel een straat in ik kan altijd nog de volgende halte pakken of lopen . Als ik bijna bij mijn oude school ben zie ik Salim de steeg uit lopen en hij ziet me gelijk en lacht lief naar me "Youssra" zegt hij en ik glimlach maar snel omdat ik niks weet uit te brengen ik zie dat hij zich heeft omgekleed in een andere outfit met een stone Island vest en een blauwe D2 broek .
Ik probeer zijn blikken te ontwijken en kijk weg. Salim ziet dit gelijk en komt dichterbij me staan "Youssra doe niet zo" zegt hij zacht en staat misschien 3 cm van mij vandaan . "Wat doe ik Salim zeg mij" "je weet het doe alsjeblieft niet zo ik moet met je praten" zegt hij rustig en gebaart dat we gaan oversteken en gaan zitten in de speeltuin waar ik voor het laatst langs liep met mijn hoofd vol herinneringen. Jullie raden het al de plek waar ik Salim heb ontmoet toen ik met mijn broertje Himran was.....
Na dit alles haatte ik die plek gewoon , alhoewel ik er veel heb meegemaakt en mooie herinneringen aan heb gehad aan de tijden met iedereen van de buurt . Zijn die herinneringen nu gewoon weg allemaal door zo'n sukkel . Een wijze les voor mij : is om me niet te snel gaan hechten aan mensen , maar ik zal het nooit leren ... hoe kon ik denken dat dit iets was ? 9/10 verspillen jongens je tijd of voor de verkeerde bedoelingen. Ik moest hem gewoon gelijk vergeten ..
Nu ben ik op het punt van mijn leven dat woorden niks zijn .. daden spreken . Nu ontwijk ik deze plek omdat ik Salim eigenlijk ook het liefst ontwijk . Maar dat gaat niet ik zie alles wel met de tijd ik vergeet alles gewoon .
Wie zijn weggegaan en welke zijn gebleven?..
Salim opent het hek van het speeltuintje en staat voor mij ik maak snel een snap en stuurt het naar Noor hehe. Ik ga zitten op de schommel en Salim op die daarnaast ."Oke Youssra ik ben blij dat je met me wilde praten" zegt hij rustig en zoekt oogcontact waarna hij me in mijn ogen kijkt met zijn mooie ogen die gewoon door je heen kijken .
Ik glimlach maar wat en houd mijn telefoon vast . "Kijk Youssra dingen zijn heel Anders gelopen maar ik zelf had daar geen aandeel aan" vertelt hij "jij dacht dat ik jou vergeten was terwijl je altijd in mijn hoofd bleef altijd .. waar ik ook was het was Alleen maar Youssra" . Ik voel mezelf warm worden en weet dat ik zeker bloos ik probeer mijn gezicht te verbergen door weg te kijken . Hij kan me niet meer hebben met ze woorden ik weet gewoon echt niet wat het is met deze jongen.
Ik zie hoe Salim me aankijkt en krijg het alleen maar warmer . "Ik dacht je bezig was met een ander en mij helemaal niks vond" zegt Salim en kijkt naar de grond . Ik weet al de hele tijd niks uit te brengen en besluit maar gewoon goed te luisteren "Salim" dat was het enige wat ik kon zeggen . Zo zeiden we beiden even niets maar het was goed zo Salim begint weer met vertellen en ik zie dat hij verlegen is geworden aan hoe hij doet "En dat niet alleen Youssra je weet van mij Zina " "Ik zou je nooit zo laten staan " "jij al helemaal niet"
"Ik wil niet dat je denkt dat ik dit alleen zeg om het goed te maken of om je terug te winnen maar jij was het altijd al"
"Je weet niet wat je met me doet"
_______________
Youssra en Salim???
••••••••
Wat vinden jullie? Moet Youssra hem nog geloven en een kans geven om hem zich te laten bewijzen .
??????
Of is dit gewoon over ..
❤️
JE LEEST
Youssra El A.
RomanceLees alles over het leven van de Marokkaanse Youssra El Amrani. Youssra is een normaal meisje wat van alles mee maakt Haat , jaloezie , liefde , pijn veel stress. Ze woont in Amsterdam samen met haar beide ouders, en met een broer en een broertje...