Wat vooraf begon:
Na wat gezellig gezeten te hebben met mijn ouders en we samhini gekeken hebben ( elke Marokkaan kent die oneindige serie wel) groet ik mijn ouders en wens ze nog een fijne avond . Doe ik de deur achter me dicht en zie Anouar in de gang staan "Ewa kleine " lacht hij . "Ik ben niet Klein a luchtballon" lach ik . Zijn haar is nat en hij schud zijn matte krullen op mij , "ANOUAR STOPP" roep ik lachend en ren weg naar mijn kamer .___________________
Ik ga liggen op mijn bed en open de zak maltesers , en begin er uit te eten . Ik pak mijn MacBook en start Videoland voor mocro maffia who's watching?👀...
( heb hem trouwens al af gelijk eerste dag) ik doe een deken over mij heen en begin met kijken , en open wat snaps en ik zie dat Youness aan het typen is mijn hart gaat gewoon ..PP Anouar
"Saffi ik ben klaar " zegt Sabir en loopt de kapperszaak uit , "nu naar jou huis toch ?" Vraag ik hem hij knikt "Ewa hoe gaan we " vraag ik hem gelijk "hoe ben je" vraagt hij me "auto duhh " "Ewaa normaal was je scooterlife " lacht Sabir .We stappen mijn auto in en gaan via zuid weg. "Macdrive nigh?" Lacht Sabir ik snap hem gelijk en heb eigenlijk ook honger dus we nemen de afslag.
We staan in de rij het is best druk er zijn allemaal auto's achter mij , maar wij zijn aan de buurt . Sabir bestelt en we bestellen Mcflurrys en gewoon fish filet menu en we testen ook gelijk de mc veggie uit dus die bestellen we ook en nog een grote milkshake voor mij .
We rijden door naar Sabir zijn huis hier in oost en ik parkeer voor de deur van zijn huis ik groet zijn moeder "salam gelti (hallo tante )" "koulchi labas wouldi (alles goed jongen)"ik knik en we praten nog wat verder aangezien ik de moeder van Sabir gelti Soumaya al een tijd niet heb gezien.
We eten ons eten van de mac op in de woonkamer en ik geniet van mac veggie menu het is zo lekker gewoon he . Ik voel mijn telefoon trillen en pak hem uit mijn zak het is anoniem en ik weet precies wie het is en wat diegene van me wil . Ik laat hem verder trillen en eet gerust verder .
"Yallah ik ga me even klaar maken saff" zegt Sabir en loopt weg de badkamer in . Ik ga goed zitten en pak mijn iPhone en antwoord wat appjes . Terwijl ik wacht op Sabir ruim ik de doosjes en papieren van de Mac al vast op en gooi ze weg.
"Saffi ik ben klaar Yallah kom we gaan " zegt Sabir en hij komt Fresh uit zijn kamer en hij draagt een groene chivenchy pak "zozo dik gaan" lach ik en scan hem de grijze louboutins maken de outfit af . "Beslema gelti (doei tante)" groet ik haar en ze lacht vriendelijk "Beslema wouldi (doei mijn jongen) groetjes aan je ouders en Youssra , kusjes voor Kleine Himran " lacht ze lief . Ik lach vriendelijk en wacht nog op Sabir die ze haar goed zet en daarna ze horloge omdat "Beslema Yemma (doei moeder) " groet Sabir zijn moeder en geeft haar een kus op haar voorhoofd.
PP Dalal
"Amina help is mee" vraag ik mijn tweelingzus die zit te dansen voor de tv op een liedje van Famke Louise , "NEE DEZE IS NIET HARD MAN" zegt Amina hard en zet daarna een liedje van josylvio op."Mana muziek nu help opruimen" zeg ik en sta op van de tv en zet een goed liedje van Dystinct op . Al zijn liedjes zijn zo mooi gewoon😍.
En we beginnen met de tafel af te ruimen ondertussen dansen we op ons favoriete liedje van Dystinct op dit moment, en we ruimen de tafel af aangezien we net een soort van 'girls Night ' gehouden hebben en we beetje gingen kaarten en film kijken . Ondertussen liggen er nog steeds allemaal lege zakken chips, halfvolle zakken snoep en popcorn op tafel . Amina pakt nog een milka reep van de tafel en begint te eten , ik schud lachend mijn hoofd en loop terug naar de keuken en pak een nat doekje en maak hiermee de tafel schoon en ruim de legen zakken op.
"Oke maar deze kunnen gewoon weer mee naar boven" lacht Amina terwijl haar mond vol chocola is wijst ze naar de overgebleven nog volle zaken snoep en m&ms. Ik lach en knik , ik doe de PlayStation uit en loop met zakken eten in mijn handen naar onze zolderkamer helemaal boven . Ik zet een leuk liedje op en zet het licht aan en spring op mijn bed, en open een zak Haribo mix .
"Ik mis Youssra nu al" zegt Amina nep huilend ik lach "Ewa kom we facetimen haar" en ik pak mijn iPhone uit de lader . En FaceTime Youssra direct "ik wil ook bij " lacht Amina net een klein kind en komt met haar grote hoofd op mijn schouder ."weet je soms lijk jij echt op een klein kind maar dan besef ik dat je ouder dan mij bent" lach ik en duw haar hoofd weg "Jaa ik ben ook ouder" zegt ze en speelt wat met haar nagels en ze voelt zich nu heel highclass "oke maar voel je niet hc schat" lach ik "wat dan " zeg ik en duw haar van het bed , ze staat gelijk op en trekt aan mijn been "a flathoofd ga rustig zitten" lach ik "Amina?" Hoor ik vanaf mijn iPhone "Youssra " roep ik net iets te hard en pak Dalal haar iPhone "wat Amina Dalal is hierrrr bitch" lach ik en gooi mijn haar naar achter . Ze lacht en ik zeg je eerlijk die lach van Youssra maakt veel in mij los .. zoveel herinneringen , goede maar zeker ook slechte . "Alles goed met jou mis je Youness al?" Komt Amina opeens ik zie Youssra schamend wegkijken "hou je bek a flat hoofd" zeg ik tegen Dalal "je bent zeker rood nu he" lach ik tegen Youssra . "Wacht als ik een flathoofd heb heb jij dat ook we zijn tweeling" zegt Dalal "hou je bek gewoon ik lijk niet op jou , gewoon niet" lach ik en gooi een kussen keihard tegen haar hoofd . Ik hoor Youssra op de achtergrond helemaal stuk gaan ..
JE LEEST
Youssra El A.
RomanceLees alles over het leven van de Marokkaanse Youssra El Amrani. Youssra is een normaal meisje wat van alles mee maakt Haat , jaloezie , liefde , pijn veel stress. Ze woont in Amsterdam samen met haar beide ouders, en met een broer en een broertje...