Wat vooraf begon:
Ik zie hoe Salim me aankijkt en krijg het alleen maar warmer . "Ik dacht je bezig was met een ander en mij helemaal niks vond" zegt Salim en kijkt naar de grond . Ik weet al de hele tijd niks uit te brengen en besluit maar gewoon goed te luisteren "Salim" dat was het enige wat ik kon zeggen . Zo zeiden we beiden even niets maar het was goed zo Salim begint weer met vertellen en ik zie dat hij verlegen is geworden aan hoe hij doet "En dat niet alleen Youssra je weet van mij Zina " "Ik zou je nooit zo laten staan " "jij al helemaal niet"________________
Ik weet het niet hoor .. tis niet zo dat het weer als eerst is en ik alles vergeet . Praatjes vullen geen gaatjes en Youness is gewoon mijn Nr 1. En zou hem letterlijk voor niemand vervangen. Zal ik hem vertellen over Youness dan weet hij dat mijn ogen gewoon al bij 1 iemand zijn en dit gewoon einde oefening is Klaar gewoon ik wil dit niet .
Pff dit geeft mij gewoon hoofdpijn . Ik heb mijn ogen gewoon op 1 iemand snapt niemand dit ofzo . Alleen maar Youness , Youness ,Youness en nog 100000 x ik krijg hem niet uit mijn hoofd en zie hem trouwens eindelijk weer dit weekend hij komt naar Amsterdam ahaha. Altijd waneer mijn leven eindelijk de goede kant op gaat gewoon op orde ik ben goed op weg met Familie , geloof , school en alles daaromheen alles lijkt te lukken , alles komt op zijn plaats . Zijn er weer dit soort dingetjes die er tussen willen komen het spijt me dit te moeten zeggen "Maar Salim dit is over voor mij' zeg ik snel en kijk hem even voor net twee seconden aan in zijn ogen die mij ook aankijken ik kijk daarna gelijk weg sta op en probeer weg te gaan . Ik zag in Salim zijn ogen dat hij geraakt was en hij het even moest beseffen hij leek wel sprakeloos . Ik wil dit niet toch ja Salim was het ooit . Ik verwoord het goed 'ooit' dat is nu geweest en ik laat hem niet meer terugkomen.
Door mijn gedachtes heen hoor ik Salim "Youssra" zeggen "Nee niks Youssra ik wil geen contact niks klaar" "wweet je dit zeker? " hoor ik hem zeggen en zie dat hij voor me komt staan hij is even stil en ik hoor gewoon zijn adem. Ik heb de tijd nodig om dit te beseffen het ging zo snel ik wil gewoon weg . Ik loop snelwandelend het parkje uit en hoor Salim wat zeggen maar het raakt me niet meer . Ik wil niks met hem te maken hebben met iemand die in elk meisje de beste vrienden lijst staat op Snapchat wie is hij? Laat hem maar naar hun gaan , wat zoekt hij bij mij? Ik weet even niks me hoofd is vol gewoon vol er kan niks bij allemaal gedachtes en flashbacks spelen af.
Ik loop de straten door en ga daarna een halte met de bus thuis aangekomen tref ik niemand aan . Ik ruim een beetje op maak een milkshake voor mezelf en loop naar boven . Ik ga zitten op me bed en probeer mezelf gewoon te kalmeren ik heb hem niet nodig ik heb hem nooit nodig gehad hij is net zoals de rest . Hoe kon ik ooit interesse hebben ughh ik moet hem nu elke dag op school gaan zien ik probeer gewoon blij te zijn ik snap niet waarom ik er 'soort' van meezit ik was toch gewoon eerlijk? Ik wil toch ook niks meer met hem te maken hebben .
Wil je dit wel echt?
Ik weet even niks gewoon en staar maar voor me uit ik begin gewoon honger te krijgen van zolang stil zijn ahahaha en loop naar beneden waar ik een tosti maak en die beneden op eet.
Ik laat de keuken netjes achter en ga zitten in de woonkamer ik zie twaalf gemiste oproepen van Mijn nichtje maar zelfs in haar heb ik geen zin, in even helemaal niemand. Ik zie ook dat Salim wat appjes heeft verstuurd en ik vier keer anoniem ben gebeld en drie openstaande voicemails heb . Wie zou dat zijn? Ik denk Noor aangezien ik haar nog niks heb verteld over hoe het is gelopen ik leg mijn telefoon weer weg en ga wat onderuitgezakt Netflix kijken ookal ben ik er met mijn gedachtes totaal niet bij.
Wat is er toch met mij? Ik ben mezelf echt niet als of ik niet goed in mijn vel zit mijn humeur alles gewoon dit komt niet door Salim of iets alleen ik moet gewoon echt goede keuzes maken en me focussen👀.
Hey liefsteee lezers ik ben weer actief en eindelijk weer een nieuw deel voor jullie❤️!
Volgen jullie mij al op insta??? @a.xrsm go follow mee xx
•••••••••
JE LEEST
Youssra El A.
Roman d'amourLees alles over het leven van de Marokkaanse Youssra El Amrani. Youssra is een normaal meisje wat van alles mee maakt Haat , jaloezie , liefde , pijn veel stress. Ze woont in Amsterdam samen met haar beide ouders, en met een broer en een broertje...