33.

966 54 1
                                    

Wat vooraf begon:

Zo eten we onze Mcflurry op , ik merk wel dat Shakir me hele tijd aan keek als ik met Youness lach ik voelde ze ogen gewoon op me branden want hij zat een Paar stoelen naast me , vreemd want hij is goed bevriend met Youness voor zover ik weet .

______________

We eten onze McFlurry op, en praten nog wat met elkaar terwijl we druk aan het praten zijn komen twee jongens achter ons zitten .

PP Youness
Ik praat nog wat met iedereen , ook met Youssra terwijl we druk aan het discussiëren zijn over de Ramadan die er aan komt , komen er twee jongens van ongeveer onze leeftijd schat ik achter ons zitten en ik zie dat ze alleen oog hebben voor Youssra en niet voor hun MacDonalds menu .

Ik voel dat ik boos wordt , ik hoor ook dat ze praten over Youssra "Jaa broo ik zou haar wel doen" zegt de ene "Jaa ze is wel goeie man " hoor ik achter me .

Ze denken zo te kunnen praten wellou respect en ook nog wel over mijn Youssra mijn Youssra of nou ja ze is nog niet van mij ....... maar het meisje dat mij gek maakt sinds ze de zaal van de bios in kwam lopen wist ik het al .... mijn ogen hadden alleen oog voor haar gewoon alleen maar haar perfecte volle lippen die krullen haar lichaam maakt mij gewoon gek . Vraag mij ook niet waar die film over ging want ik had alleen oog voor Youssra, alleen voor haar ......
Kifesh deze zemmels achter mij denk ik in mijzelf zij is van mij a sahbi delen doe ik niet aan! Wat is delen? Gelukkig heeft Youssra het niet door die is aan het kletsen met Dalal, maar Wollah laat deze homo's nog een keer hun bek openen billah ze gaan tanden tellen.

PP Youssra
Ik merk aan Youness dat hij ergens mee zit . Hij denk teveel na ofzo hij is een beetje afgesloten hij praat niet meer mee ofzo als of hij zich ergens op focust.

"Eey kijk kijk kijk hoe snel ik deze Mcflurry ga kantelen" roept Salah "alleen hij weer he" lacht Amina.

"Maar waar komen jullie uit Utrecht?" Onderbreekt Soulaimane het gesprek. Youness is er weer bij en luistert aandacht waar zouden hun vandaan komen? "Jullie?" Vraagt Amina . "Kanaleneiland man" zegt Soulaimane Amina kijkt Salah aan "jij" zegt ze serieus. "Ook Kanaleneiland mennn 030" roept salah en doet westside teken . "Ahhhh S7ab keilend jullie" Zegt Amina "en ojaaa Amine komt uit Overvecht maar is ook vaak Kanaleneiland " zegt Salah "klopt klopt broer" antwoord Amine .

Voor de duidelijkheid Dalal en Amina komen uit Utrecht en wonen hier ook. Youssra komt uit Amsterdam en is op bezoek bij haar tante de moeder van Amina en Dalal dus .

-

"Jullie" zegt Soulaimane en kijkt ons vragend aan . "Jaa waar komen jullie vandaan" vraagt Salah nieuwsgierig "komen jullie wel uit Utje of zijn jullie gewoon hier winkelen" Vraagt Amine en kijkt ons aan. "UTRECHTTTTTT MAINNNNNN!!!!! " roepen Dalal en Amina tegelijk ik houd mijn lach in ze doen nog Ze3ma westside teken "oooh komen jullie uit Utrecht ?" Vraagt Soulaimane en hij kijkt Amina en Dalal vragend aan. "JAAAAA TOCHHH 030 THE CITTYYY" antwoorden Amina en Dalal "Aiai Utrechters hoor " zegt Salah waarop Amina en Dalal stuk gaan.

PP Youssra
Terwijl ik geniet van de laatste slokken van mijn Icecoffee wordt ik onderbroken . "Kom jij ook Utrech t?" Vraagt Youness me en kijkt me vragend aan . Ik wordt onderbroken door zijn mooie ogen en die lange wimpers damnnnn , maar je moet Ze3ma hard to get spelen ahahaaaa. "Nee man" antwoord ik . Hij kijkt me verbaasd aan , iedereen aan de tafel kijkt me verbaasd aan "vanwaar dan" vragen de jongens . "Kaaaa zij komt sowieso Almere ofzo" zegt Salah ik schud met mijn hoofd "020" antwoord ik en ze weten genoeg . "AAAAAH DRIE KEER XXX ANSTERDAM MATHEFUCKKKKKK" Roept salah kort daarna als of hij 3robi is hij doet die stem nog na . Iedereen gaat stuk gekke salah Youness kijkt me niet begrijpend aan "kom je echt uit Amsterdam " vraagt hij me rustig "Jaa Wesh denk je ik ga liegen " zeg ik en kijk hem serieus aan.

"Kijk Youssra is toch mijn nicht me moeder belde haar of ze langs kwam dus ze kwam vanaf Amsterdam naar Utrecht om bij mij en Dalal te logeren" onderbreekt Amina ons , "yuppp" zeg ik en drink mijn ijscoffee op en gooi hem vervolgens de prullenbak in .

"Wauwwww kijk die techna dan" hoor ik achter me . "Wejoow wejooow die heupen maken me zeeziek" zegt de andere jongen achter me . "PARDONNN" antwoord ik , het voelt als of ik ga uitbarsten als ik ergens niet tegen kan is dit het wel

"KAAAA ZIJN JULLIE TWEE WEL HONDERD A PEDO'S GA GA SPELEN WELLOU SCHAAMTE JULLIE" roep ik . Ik zie dat Youness opstaat en de twee jongens dreigend aankijkt ik schrik want ik ken hem pas sinds een paar uur je weet niet waar hij tot in staat is .

Hij legt rustig maar boos zijn Milkshake neer en trekt zijn Jas uit . Niemand doet iets iedereen kijkt zelfs de twee jongens .

( niet wetende wat er gaat gebeuren .)

"STA OP STA OP " Commandeert Youness de eerste jongen hij laat zijn hamburger vallen dit had hij totaal niet verwacht , "KAAA DENK JE IS BIOSCOOP DAT JE ZOLANG KIJKT STAAAA OPPPPPPP VOORDAT IK JE HIER SMEKKK" roept Youness

Hij ziet rood hij is echt boos.

De jongen , je kan de angst van zijn gezicht aflezen Ewaa hij zocht het zelf. "Youness" "Youness" wordt rustig zeg ik zachtjes en probeer hem te kalmeren. Wat niet lukt het lijkt alsof hij niks meer hoort of ziet alsof hij niks meer waarneemt "YOUNESSS" roep ik .

"HEB BALLEN HEB BALLEN HEB BALLEN EN STA OP NUUU A ZEBI" roept Youness . De eerste jongen staat op . "Wwwat gggga je doooooen" stottert hij . "Grote praatjes toch Ewa we gaan zien" zegt Youness . En hij begint de jongen te slaan gewooon zo hard dat ik hem zelf vol "Younesss younesss stop! " roep ik . Maar hij luistert niet ik probeer hem te duwen trekken slaan wat niet lukt hij is langer dan mij en sowieso sterker. De anderen jongen duwt hij van ze stoel en begint hem aan tevallen hij geeft stoten en hoekt de andere op ze kaak "we gaaan zienn we gaan zien zeg dat tegen je moeder a zebi's " Soulaimane haalt ze uit elkaar "rustig broo rustig" probeert Soulaimane hem te sussen en houd hem stevig vast , maar Youness probeert zich los te trekken .


.............

❤️

Youssra El A.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu