Sen kocaman çöllerde bir kalabalık gibisin.
Kocaman denizlerde ender bir balık gibisin.
Bir ısıtır, bir üşütür, Bir ağlatır, bir güldür;
Sen hem bir hastalık, hem de sağlık gibisin.Özdemir Asaf
Rozalin, sabah gözlerini açtığında yine Mirza'ya sıkı sıkıya sarılmış olduğunu görmüş, başını gömdüğü Mirza'nın boynundan kaldırarak Mirza'nın yüzüne bakmıştı.
Mirza, öyle sıkıca sarılmıştı ki Rozalin'e, kaçmasından korkar gibi. Rozalin Mirza'nın kolları arasından çıkmak istemişti ama bu istemek ile kalmıştı. Çünkü Mirza'nın tutuşundan dolayı milim ondan uzaklaşamamıştı.
Uyurken bile yüzünden gitmemişti Mirza'nın içindeki fırtınanın izleri. Dün gece ikisi de içindekileri dökmüş ama hâlen aralarında çözüme kavuşturmadıkları vardı.
Çok özlemişti Rozalin Mirza'yı. Bunu kendine itiraf etmese de, onsuz nefes alamıyordu. Bakışları Mirza'nın yüzünün her bir zerresini benliğiyle beraber beynine kazırken, eli yavaşça Mirza'nın sol kaşının üstünde olan belli belirsiz yara izine gitmiş, Mirza'nın uyanmasından korkarak hafifçe dokunmuştu.
Rozalin'in eli usulca Mirza'nın tenine değerken, sanki Mirza bunu bekliyormuş gibi gözlerini açmış, aşık olduğu kahvenin en güzel tonuna bakmıştı. Ardından Rozalin'in yüzünde olan elini tutarak dudaklarına götürmüş, uzun bir öpücük bırakmıştı. İkisi de konuşmuyor, sadece birbirlerine bakmışlardı. Birbirlerine olan özlemlerini sadece bakışlarıyla gideriyorlardı âdeta.
Mirza maviliklerini çekmeden uzun uzun bakmıştı karısına. Günlerdir bu kadar yakın ve bu kadar uzun gözlerine bakmamıştı.
" Gözlerine bakmayı özlemişim! Hele ki sana bu kadar rahat dokunmayı. " demişti Mirza iç çekerek.
Rozalin sessiz kalmış, Mirza'nın gözlerine bakmaya devam etmişti. Mirza derin bir nefes almış elini Rozalin'in yanağına koymuştu.
Rozalin, Mirza'nın gözlerinde gördüğü duygu yoğunluğunu görmüş, bakışlarını tekrardan yara izine çekmişti. Eğer bakmaya devam etseydi kendine engel olamayabilirdi.
" Burası nasıl oldu? " diyerek elini tekrardan yara izinin üstünde gezdirmişti. Biraz da konuyu dağıtmak isteyerek.
" On iki yaşındayken kavga etmiştim. Onun hatırası. İntikamını alamadığım tek yaram! "
" Kavgacı bir çocuktun yani? "
" Fazlasıyla! "
" Nedense şaşırmadım! "
Rozalin'in söylediği şey, Mirza'nın yüzünde tebessüme neden olmuş, uzanıp Rozalin'in alnından öpmüş, yataktan kalkmıştı.
Rozalin, Mirza'nın banyoya girmesi ile o da yataktan kalktığında, kasıklarında birden oluşan ağrı ile bir süre ağrının geçmesini beklemiş, ağrının hafiflemesi üzerine yatağı toplamak için kalkmıştı ki, yataktaki kanı görmüş, gözleri büyümüş Mirza banyodan çıkmadan hemen çarşafı toplayarak yenisini sermişti. Ardından farkında olmadan dolaptan Mirza için çok yakıştığını düşündüğü lacivert bir takım çıkarmış, yatağa bırakmıştı. Mirza'nın banyodan çıkması ile o da banyoya girmiş, rutin işlerini hallettikten sonra, üstünü değiştirerek banyodan çıkmıştı.
Odaya döndüğünde Mirza'nın da onun hazırladığı takımı giydiğini görmüş, lacivertin daha da ortaya çıkardığı maviliklerde takılı kalmıştı. Mirza'nın kapıya yönelmesi ile odadan çıkmışlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ROZALİN...(Söz Serisi 1)✔
RomanceRozalin, içinden geleni yapmış, karşılık vermişti Mirza' ya ama, sırtı yatağa değdiği anda aklına gelen şey ile buz kesmiş, duraksamışdı. " SEN, KARIM OLMAYA LAYIK DEĞİLSİN! " Rozalin, zorda olsa Mirza'dan ayrılmış, elini göğsüne koyarak kendinden...