Mutlu Sonsuz... Final...

42.8K 2K 337
                                    

Sana gitme demeyeceğim.
Üşüyorsun ceketimi al.
Günün en güzel saatleri bunlar.
Yanımda kal...

Lavinya...

Özdemir Asaf





Mirza, yüzüne vuran güneş ile gözlerini açtığında yatakta yalnız olduğunu görmüş, etrafına bakınarak doğrulmuştu. O zaman fark etmişti kucağında Alaz ile pencerenin önünde duran Rozalin'i. Yüzünde oluşan tebessüm ile yataktan kalkmış, Rozalin'e yaklaşarak kollarını beline sarmıştı.

" Günaydın! " demişti Rozalin boynundan öperek.

Belini saran kollarla sıkıntıyla nefesini vermişti Rozalin. Cevap vermeyerek Mirza'dan uzaklaşmış, kucağındaki oğlunu beşiğine yatırarak odadan çıkmıştı.

Mirza, şaşkınca Rozalin'in arkasından bakmış, kanında kaynamaya başlayan sinirle banyoya girmişti.

Rozalin, odadan çıktıktan sonra Ronya'nın odasına yönelmişti. Yavaşça kapıyı açarak odaya girdiğinde ilk gözüne çarpan elinde telefonla camdan bakarak konuşan Zilan olmuştu. Ardından yatağa yönelerek uyuyan kızını öperek üstünü örtmüş, yatağın ucuna oturmuş, Zilan'ın konuşmasını bitirmesini beklemişti.

" Nasılsın? " demişti Rozalin, ona dönen Zilan'a bakarak.

" Bilmiyorum yengem! "

" Selim ile mi konuştun? Nasılmış? "

" İyi. Sanırım! " demişti dolan gözlerle.

Rozalin, derin bir nefes alarak Zilan'ın elini tutmuş yanına oturması için çekmişti.

" Ağlamayı sakın aklından bile geçirme Zilan. "

" Çok kötüyüm yengem. Selim'in yüzü gözümün önünden gitmiyor. Aklıma geldikçe kalbim sökülüyor sanki, nefes alamıyorum. "

" Her şey yoluna girecek canım üzme sen kendini. Mirza bir anda sizi öyle görünce o kadar büyük tepki verdi. Hem, Selim'den daha iyi bir damat mı bulacak canım? Bir tanedir benim arkadaşım. "

Zilan tebessüm ile Rozalin'e bakmış, sarılmıştı.

" İyi ki varsın yengem. "

" Sende canım. Neyse, hemen güncellemeni yapıp ben kahvaltıyı hazırlayana kadar kendini toparlamış oluyorsun. " diyerek Zilan'ın yanağından öpmüş, odadan çıkmıştı Rozalin.

Mirza, odadan çıktığı zaman Ronya'nın odasından gelen sesler ile durup dinlemiş, Zilan'ın ağlamaklı sesi ile söyledikleri kalbinin en derininde keskin bir acı hissetmesine neden olmuştu. Rozalin'in odadan çıkması ile yakalanmamak için hemen kendi odasına geri girmişti.

Rozalin'in mutfağa girmesiyle her ne kadar kararsız kalsa da kalbini dinleyerek Zilan'ın yanına gitmişti.

Rozalin, dün geceyi aklından çıkarmaya çalışarak kahvaltı hazırlamaya başlamıştı her ne kadar başarılı olamasa da. Dolaptan çıkardığı kahvaltılıkları masaya götürürken salona gelen Mirza' yı görmüş, bakışlarını kaçırarak mutfağa geri dönmüştü.

" Rozalin! "

Rozalin, duyduğu Mirza'nın sesi ile susmuş, duymamazlıktan gelerek işine devam etmişti. Gece olanlardan dolayı çok kızgındı ona. Her seferinde dinlemeden kaba kuvvete baş vurması onu fazlasıyla yoruyordu.

Mirza sıkıntıya nefesini vererek arkadan Rozalin'e sarılmış, yüzünü saçlarınıza gömmüştü. Uzunca kokusunu içine çekerek çenesini Rozalin'in omzuna koymuştu.

ROZALİN...(Söz Serisi 1)✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin