İyi okumalar:)
Bölümde çalan şarkılar TNK- Yine Yazı Bekleriz, Birdy- Wings, Nükleer Başlıklı Kız- Eğer İstersen. İstediğinizi seçin:)
"Günaydın Zey."
"Günaydın."
"Gel yanıma koltuğa."
"Neden?"
"Konuşmak için."
"Hıımm. Ne hakkında?"
"Tabii ki neden dün sırılsıklam geldiğin hakkında!" diye bağırdı benim deli arkadaşım. Kıkırdayarak karşısına oturdum.
"Dersim bittikten sonra beraber bir kumsala gittik. Böyle birkaç tane kafe ve restoran var. Bir sıra büyük, şık villalar var işte. Alabildiğine deniz önleri hep. Neyse bir kafeye oturduk işte. Konuş-"
Çalan telefonla sustum.
"Pardon canım." dedi Gece.
"Alo."
"Evet."
"Tamam."
"NE CİDDİ MİSİN?!"
"Pardoon."
"Tabi iki."
"Harika."
"Tamam."
"Görüşürüz."
Kaşlarımı çatmış bir şekilde Gece'ye bakarken bana gülümseyerek bakmaya başladı.
"Ne oldu? Kiminle konuşuyordun?"
"Ha?"
"Öyle heyecanlanınca merak ettim."
"Şey ya şey. İrem. Hah evet İrem. Tolgayla kavga etmişlerdi de barışmışlar. Onu söyledi."
"Eh iyi olmuş. Çok tatlı bir çiftler."
"Evet. Eee hadi devam et."
"Neyse sonra biz şu oyunu oynamaya devam ettik......."
* * * * * * * *
Gece ile olan sorgu saatimizden sonra okula doğru yol aldık. Daha ders saatimiz gelmediği için kantine gittik. Burak'ı orada görünce yanına oturdum. Gece de kahve almaya gitti.
"Selam."
"Nabersin?"
"İyi sen."
"İyi. Zey sana bir şey soracağım."
"Sor bakalım."
"Şey şimdi benim etkilemek istediğim biri var. Böyle ona minik bir sürpriz yapmak istiyorum. Mesela çiçek alacağım. Hangi çiçeği alayım? Orkide, papatya, gül? Ya da sen hangisini tercih ederdin?"
"Hıımm. Kesinlikle beyaz gül. "
Kendi kendine mırıldanarak telefonuna bir şeyler yazdı.
"Ne yapıyorsun sen?"
"Şey biri mesaj atmış da onu cevapladım. Neyse bir de şey var. Mesela yaptığım sürpriz şatafatlı, şaşalı mı olmalı yoksa sade mi? Sen nasıl isterdin?"
"Kesinlikle sade. Öyle fazla süslü sevmem ben ama senin etkilemeye çalıştığın kızı bilemem. O böyle şeylerden hoşlanıyor olabilir."
"Yok yok. Aynı senin gibi biri."
"Tamam o zaman."
"Sağ ol tatlım."
"Her zaman."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Surrender
FanfikceZeynep, yeni bir sayfa açmak için, yeni başlangıçlar, yeni maceralar yaşamak için çok sevdiği şehre, İstanbula, geri döner. Sadece mutlu olucak, huzurlu olacaktır. Kalp kırıklıklarına, kavgalara, hayal kırıklıklarına bu sayfada yer yoktur onun için...