Hepinize iyi okumalar:)
Bölüm şarkısı seçemedim. Müzikle okumayı sevenler için eğlenceli bir şarkı dinleyebilirsiniz;)
Sıcacık bir sabaha gözlerimi açtım. Sonunda her şey yoluna girmişti. İçinde bulunduğum o karanlık bir toz bulutu gibi dağılmıştı sanki. Kerem'le aramız iyiydi. E bu da beni gayet mutlu hissettiriyordu. İçimdeki yapboz tamamlanıyordu. Sadece son bir parça kalmıştı. Eğer Kerem biraz daha cesur olabilirse o parça da yerine oturacaktı ve ben tamamlanacaktım. Biraz onu zorlamam gerekiyordu ama yapabilirdim. En azından deneyecektim. Bir yemek bile onun neler söylemesini sağlıyordu. Böyle böyle olacaktı. Çok az kalmıştı. Hissediyordum.
Etrafa gülücükler saçarak okula doğru yol aldım. Okulun kapısından girerken hala ağzımı toplayamamıştım tabii ki de. Burak'ı gördüğümde koştura koştura yanına gittim.
"Günaydıııın!"
"Hayrola ne bu neşe?"
Gözlerimi devirdim.
"Üzgün olmak için bir neden mi var?"
"Yok tabii de neyse. Zeynep sana bir şey soracağım."
"Sor bakalım."
"Gece şu Poyraz ile ciddi mi?"
"Yani öyle gibi. Daha ilişkilerinin bir adı yok ama mutlular da sen neden bunu soruyorsun?"
Sakın bu Burak... Yok canım. Olmaz öyle şey.
"Hi..hiç. Merak ettim. Ne de olsa Gece benim yakın arkadaşım. Onun üzülmesini istemem."
"Hıımm. Öyle olsun bakalım."
"Daha başka nasıl olacaktı ki?"
"Eh orasını da sen bileceksin."
"Ne demek o?"
"Hiç."
Kaşlarımı kaldırıp muzip bir şekilde gülümsedim.
"Al seninki geliyor. Git ona bulaş."
Kıkırdayıp kantine giren Kerem'in yanına gittim.
"Günaydın."
"Günaydın."
"Şey ben kahve alacaktım."
"Ta..tabi. Sen al. Ben buralardayım."
"Tamam. Sen şuradaki boş masalardan birine otursana. Bende hemen alıp geliyorum."
"Olur."
Kerem kahve almaya giderken boş masalardan birine oturdum. Ben boş boş etrafa bakarken Kerem elinde iki kahveyle gelip sandalyeye oturdu.
"Sana da aldım."
Bana da almıştı. Hem de ben istemeden.
"Teşekkür ederim."
"Her zaman."
Sessizce kahvemizi içmeye başladık.
"Dersin kaçta bitiyor?"
"4 gibi. Neden sordun?"
"Şu birbirimizi tanıma işlemimize devam ederiz diyordum."
Cidden mi? Yani rüya değil dimi?!
"Bana uyar. "
"O zaman 4'te çıkıyoruz."
* * * * * * *
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Surrender
FanficZeynep, yeni bir sayfa açmak için, yeni başlangıçlar, yeni maceralar yaşamak için çok sevdiği şehre, İstanbula, geri döner. Sadece mutlu olucak, huzurlu olacaktır. Kalp kırıklıklarına, kavgalara, hayal kırıklıklarına bu sayfada yer yoktur onun için...